rakud29 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2017 Motor 2.0 TDI BLB ma przejechanie 250 tys i nie miałem z nim żadnych problemów dopiero teraz Dziś jeszcze trochę pojeździłem i popróbowałem no i jak dodaje gazu na biegu 2 lub 3 no i 4 obroty od 1800 to mniej teleport jak np jadę na 5 biegu obroty ok 2000 tys dodam gazu to jak by przód podskakiwał na obrotach od 3 tys już nie ma takich objawów Wątpię żeby to był dwumasowe coś musi być innego
piotrsob1 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 (edytowane) 16 godzin temu, rakud29 napisał: Motor 2.0 TDI BLB ma przejechanie 250 tys i nie miałem z nim żadnych problemów dopiero teraz Dziś jeszcze trochę pojeździłem i popróbowałem no i jak dodaje gazu na biegu 2 lub 3 no i 4 obroty od 1800 to mniej teleport jak np jadę na 5 biegu obroty ok 2000 tys dodam gazu to jak by przód podskakiwał na obrotach od 3 tys już nie ma takich objawów Wątpię żeby to był dwumasowe coś musi być innego 1. Sprawdzenie przegubów wewnętrznych robiłeś zgodnie z moim opisem w poście nr. 6 ? 2. To telepanie występuje tylko podczas intensywnego przyspieszania na wysokich biegach i niskich obrotach , czy po wyrzuceniu na luz też ? 3. Czy jest różnica w telepaniu na zimnym i dobrze rozgrzanym silniku ? 4. Czy w czasie tego telepania a także podczas uruchamiania i gaszenia silnika , albo ruszania z miejsca są jakieś niepokojące odgłosy ( stukanie, metaliczne uderzenia ) dochodzące z zespołu napędowego ? ? Edytowane 23 Grudnia 2017 przez piotrsob1
rakud29 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2017 To telepanie występuje tylko podczas dużego obciążenia czyli obroty ok 1800 i gaz w podłogę żadnych stuków nie ma biegi zmieniają się płynie a przeguby sprawdzałem wszedłem pod auto i tak ruszałem i żadnych luzów nie czułem Motortys i nie miałem z nim żadnych problemów dopiero teraz Dziś jeszcze trochę pojeździłem i popróbowałem no i jak dodaje gazu na biegu 2 lub 3 no i 4 obroty od 1800 to mniej teleport jak np jadę na 5 biegu obroty ok 2000 tys dodam gazu to jak by przód podskakiwał na obrotach od 3 tys już nie ma takich objawów Wątpię żeby to był dwumasowe coś musi być innego
piotrsob1 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 1 godzinę temu, rakud29 napisał: To telepanie występuje tylko podczas dużego obciążenia czyli obroty ok 1800 i gaz w podłogę żadnych stuków nie ma biegi zmieniają się płynie a przeguby sprawdzałem wszedłem pod auto i tak ruszałem i żadnych luzów nie czułem Motortys i nie miałem z nim żadnych problemów dopiero teraz Dziś jeszcze trochę pojeździłem i popróbowałem no i jak dodaje gazu na biegu 2 lub 3 no i 4 obroty od 1800 to mniej teleport jak np jadę na 5 biegu obroty ok 2000 tys dodam gazu to jak by przód podskakiwał na obrotach od 3 tys już nie ma takich objawów Wątpię żeby to był dwumasowe coś musi być innego Zadałem Ci cztery konkretne pytania i myślałem że dostanę cztery konkretne odpowiedzi .... Puki co praktycznie nic więcej się od Ciebie nie dowiedziałem niż wiedziałem wcześniej , więc ciężko się przybliżyć do określenia przyczyny
rakud29 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2017 Odpowiedziałem na pytania 1 sprawdzałem przeguby wchodzą pod auto i ruszałem poloska ale ja żadnego luzu nie wyczułem 2 telepanie występuje na wszystkich biegach najbardziej odczuwalne jest 4 , 5 bieg obroty 1800 gaz w Polsce dloge i wtedy cały przód drży jak delikatnie dodaje gazu to nie ma drgań 3 nie 4 też nie podczas ruszania nie ma żadnych stuków ani drgań
piotrsob1 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 (edytowane) No to w takim przypadku ja dalej obstawiam przeguby wewnętrzne Podczas sprawdzania luzów na przegubach auto stało na kołach i sprawdzałeś z kanału , czy było postawione na podnośniku kolumnowym , złapane łapami za podłogę a koła zwisały swobodnie ? Edytowane 23 Grudnia 2017 przez piotrsob1
blbina Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Jak opisujesz to na 4 i 5 jest to najbardziej odczuwalne + dodanie gazu, wydaje mi się ze to raczej od osiągnięcia pewnego zakresu prędkości + dodanie gazu. Ja proponowałbym bardzo dokładnie przyjrzeć się felgom i oponom. Kilka razy spotkałem się z takim przypadkiem co wyglądał na przeguby a okazały się opony. Wesołych Świat pozdro
rakud29 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2017 6 godzin temu, piotrsob1 napisał: No to w takim przypadku ja dalej obstawiam przeguby wewnętrzne Podczas sprawdzania luzów na przegubach auto stało na kołach i sprawdzałeś z kanału , czy było postawione na podnośniku kolumnowym , złapane łapami za podłogę a koła zwisały swobodnie ? Tak stało na kołach a ja wchodziłem do kanału i ruszałem półosią ale nic nie wyczułem może przez to że za flansze nie złapałem i wtedy sama półosią mogłem ruszać Sprawdzę jeszcze po świętach Dużo jest pracy żeby wyciągnąć półoś tak by najlepiej sprawdził Bo ja też obstawiam półoś bo dwumas nie dawał by czegoś takiego Tu normalnie jakby przód podskakiwal jakby zrywało przyczepność ale na pewno nie zrywa tylko takie odczucia są
piotrsob1 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Sprawdź dokładnie te wewnętrzne przeguby , jak tylko coś wyczujesz to wywalaj je na stół i rozbieraj, po umyciu będzie dobrze widać w jakim są stanie
rakud29 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2017 witam sprawdzalem przeguby no i wyczuwam minimalny luz poprzeczny ale taki sam z jednej jak i drugiej strony troche ie wydaje mi sie zeby to bylo to moze ktos ma jakis pomysl jeszcze teraz objaw pojawia sie juz na 3 biegu obroty 1800 gaz w podloge i pojawiaja sie drgania silne az do 3000 pozniej znikaja przy delikatnym dodaniu gazu obiaw nie wystepuje
piotrsob1 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) Wywalaj na złom te przeguby wewnętrzne PS Najpierw zrób im sekcję zwłok Edytowane 30 Grudnia 2017 przez piotrsob1
rakud29 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 czy juz wiecej nikt nic nie doradzi
rakud29 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2018 Sprawdzałem poduszki pod silnikiem i miałem wyciek bo jest czerwony ślad Czy moglo by się dziać tak przez poduszki I dlaczego na jednej jest czujnik a na drugiej nie po co on jest
kubabkb Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 rakud zaryzykuj i wymien tez przeguby wewnetrzne na nowe, to napewno o wiele tansza operacja niz wymiana dwumasy ktora tez podejrzewasz.
adieuu Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) znajomy mial podobny problem, u niego telepalo mniej wiecej przy predkosciach 130-170 i u niego sie okazala poduszka pod skrzynia biegow Edytowane 5 Stycznia 2018 przez adieuu
kubabkb Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 ja wymienilem poduszke pod skrzynia i nie pomoglo na wibracje na 4 i 5 biegu
rakud29 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2018 W dniu 30.12.2017 o 10:08, piotrsob1 napisał: Wywalaj na złom te przeguby wewnętrzne PS Najpierw zrób im sekcję zwłok Ok wyciągnę te przeguby ale na co trzeba zwrócić uwagę jak już będę miał je na stole czy widać ich zużycie
misiek95 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Piotr, masz u siebie luz wzdłużny półosi? Robiłem ostatnio jakieś B7 BPW i pomacałem mu półośki... obie miały wzdłużny luz conajmniej 1.5cm. U mnie tego nie ma, przecież to sie blokuje w przegubie zewnętrznym. To BPW musiało mieć inaczej zbudowane połączenie przegub zew-półoś
rakud29 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2018 48 minut temu, misiek95 napisał: Piotr, masz u siebie luz wzdłużny półosi? Robiłem ostatnio jakieś B7 BPW i pomacałem mu półośki... obie miały wzdłużny luz conajmniej 1.5cm. U mnie tego nie ma, przecież to sie blokuje w przegubie zewnętrznym. To BPW musiało mieć inaczej zbudowane połączenie przegub zew-półoś Ja luz wzdłużny mam może coś taki jak kolega podaje 1.5 cm poprzecznego nie wyczuwam ale może być też luz skrętny czyli jak koła są napędzane tego tak dobrze nie sprawdziłem Trzeba będzie półoski wyciągnąć Przy tarczy jest rybą na klucz sześciokątne jaki to jest 22 czy 24
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się