Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Uszkodzone cewki zapłonowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

vag sygnalizuje uszkodzenie cewki i to dodatkowo pokaze ci na którym cylindrze :naughty:

Opublikowano

Sprawdzić można i sprawdza się:

1. Napięcie zasilania każdej z czterech cewek

2. Masę cewek

3. Rezystancję cewek

Po sprawdzeniu cewek należy sprawdzić moduł wzmacniający, zasilanie, masę, sygnał.

Na pinie 4a jest masa (wtyczka do cewki ) pin 4a do masy rezystancja prawidłowa - zero.

Rezystancja cewki 0,4 - 0.6 Ohma pomiar pin 1 do 15 cewki

Sprawdzenie sygnału dioda LED pomiędzy masą pojazdu a pinem 1,2,3,4,5, wtyczki modułu wzmacniacza ( (N122), podczas obracania się wału silnika, dioda miga.

Opublikowano

Czy VAG sygnalizuje uszkodzenie cewki zapłonowej? Jeżeli nie to jak ją można sprawdzić?

W twoim silniku nie ma diagnozy układu wysokiego napięcia.

Ani VAG ani inny tester diagonostyczny nie pokaże, że jest coś nie tak z cewką.

Opublikowano

a mozna postawic diagnoze VAGiem w 1,6 AHL?,jesli nie ,to w jaki sposob sprawdzic cewki?

Opublikowano

zwykle masz objawy szarpania lub takie jakby nie pracował jeden gar... więc starym sposobem możesz ospinać wtyczkę po wtyczce i ta która będzie zła czyli nie działa nie spowoduje po wypięciu spadku obrotów... :P to wszystko... ale VAG jest szybszy... takie metody to raczej w trasie...

Opublikowano

tak wczesniej sprawdzalem,odpinalem wtyczki i jeden gar nie chodzi,tylko chodzi mi o sprawdzenie cewki,VAGiem,bo nie wiem,czy to cewka,moze przewod-rozumiesz...auto kolesia,ale kiedys ja nim jezdzilem i wypadaloby pomoc kolezce :wink4:dobrze by bylo zmienic przewody ,razem z cewka-tak mysle...ale zobacze jeszczre co On powie...

Opublikowano

[quote name=domjenick

a mozna postawic diagnoze VAGiem w 1,6 AHL?,jesli nie ,to w jaki sposob sprawdzic cewki?

[/quote]

W AHL nie ma cewek jak w AEB tylko jedna cewka zintegrowana z modułem wzmacniającym. Sprawdzenie polega na pomiarze zasilania, rezystancji cewki i modułu oraz sprawdzeniu dwu sygnałów.

Oczywiście jeśli Cię to interesuje można to opisać.

Opublikowano

problem polegana tym,ze AHL kolezki nie pali na jeden gar,wiec chcialem sprawdzic cewki,ale jesli jest jedna,to juz nie wiem,co moze byc przyczyna...

Opublikowano

Nieprawda.

AEB nie ma kontroli wypadania zapłonów. :tongue4:

Opublikowano

...a moze mnie ktos nakierowac,jak wymienic cewke w AHL...prosze o linka ,lub jakis rysunek...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...