szakal21 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Czy VAG sygnalizuje uszkodzenie cewki zapłonowej? Jeżeli nie to jak ją można sprawdzić?
ozi_wells Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 vag sygnalizuje uszkodzenie cewki i to dodatkowo pokaze ci na którym cylindrze
toldek1 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Sprawdzić można i sprawdza się: 1. Napięcie zasilania każdej z czterech cewek 2. Masę cewek 3. Rezystancję cewek Po sprawdzeniu cewek należy sprawdzić moduł wzmacniający, zasilanie, masę, sygnał. Na pinie 4a jest masa (wtyczka do cewki ) pin 4a do masy rezystancja prawidłowa - zero. Rezystancja cewki 0,4 - 0.6 Ohma pomiar pin 1 do 15 cewki Sprawdzenie sygnału dioda LED pomiędzy masą pojazdu a pinem 1,2,3,4,5, wtyczki modułu wzmacniacza ( (N122), podczas obracania się wału silnika, dioda miga.
szakal21 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2009 Dzięki wielkie za odpowiedź.
szogun0 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Czy VAG sygnalizuje uszkodzenie cewki zapłonowej? Jeżeli nie to jak ją można sprawdzić? W twoim silniku nie ma diagnozy układu wysokiego napięcia. Ani VAG ani inny tester diagonostyczny nie pokaże, że jest coś nie tak z cewką.
domjenick Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 a mozna postawic diagnoze VAGiem w 1,6 AHL?,jesli nie ,to w jaki sposob sprawdzic cewki?
kepasa Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 zwykle masz objawy szarpania lub takie jakby nie pracował jeden gar... więc starym sposobem możesz ospinać wtyczkę po wtyczce i ta która będzie zła czyli nie działa nie spowoduje po wypięciu spadku obrotów... to wszystko... ale VAG jest szybszy... takie metody to raczej w trasie...
domjenick Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 tak wczesniej sprawdzalem,odpinalem wtyczki i jeden gar nie chodzi,tylko chodzi mi o sprawdzenie cewki,VAGiem,bo nie wiem,czy to cewka,moze przewod-rozumiesz...auto kolesia,ale kiedys ja nim jezdzilem i wypadaloby pomoc kolezce :wink4:dobrze by bylo zmienic przewody ,razem z cewka-tak mysle...ale zobacze jeszczre co On powie...
toldek1 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 [quote name=domjenick a mozna postawic diagnoze VAGiem w 1,6 AHL?,jesli nie ,to w jaki sposob sprawdzic cewki? [/quote] W AHL nie ma cewek jak w AEB tylko jedna cewka zintegrowana z modułem wzmacniającym. Sprawdzenie polega na pomiarze zasilania, rezystancji cewki i modułu oraz sprawdzeniu dwu sygnałów. Oczywiście jeśli Cię to interesuje można to opisać.
domjenick Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 problem polegana tym,ze AHL kolezki nie pali na jeden gar,wiec chcialem sprawdzic cewki,ale jesli jest jedna,to juz nie wiem,co moze byc przyczyna...
szogun0 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Nieprawda. AEB nie ma kontroli wypadania zapłonów.
domjenick Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 ...a moze mnie ktos nakierowac,jak wymienic cewke w AHL...prosze o linka ,lub jakis rysunek...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się