bongo1994 Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 Witam. Jestem tu nowy i sorki za założenie tematu lecz nic nie znalazłem konkretnego na ten temat. A więc tak od pewnego czasu jestem posiadaczem a4 b5 1.8t ANB( prawie fullopcja ?) jedak poprzedni właściciel bardzo o to autko nie dbał, po wizycie u mechanika zostawilem 2k w sam silnik lecz nie zginął mankament jakim jest BŁĄD NA CZTERECH CEWKACH A silnik chodzi jak by miał wszystkie dobre. (Kupiłem orginalne 4 używki i to samo) Może mi ktoś z tym pomóc i czy miał ktoś coś podobnego ???? Z góry dzięki i pozdrawiam.
Makale Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 Co to jest za błąd ? Może coś starego. Podepnij się pod kompa, usun błedy, przejedź się i podaj wszystkie które się pojawiły.
bongo1994 Opublikowano 1 Lipca 2017 Autor Opublikowano 1 Lipca 2017 Zrobiłem tak. wystarczyło odpalić i znowu pojawiły się błędy. ...?
koloboro Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 jakie kody błędów ??? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
soulmaster3m Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 Podaj te kody bo jeśli masz błąd na wszystkich cewkach nie masz błędu a 4 osobne błędy. Gdybać nie będę, ale pewnie wypadanie zapłonów. Jeśli tak to powody są różne. Od modułu zapłonowego, poprzez przewody po uszkodzenie ecu. Nie ma jednej przyczyny.
soulmaster3m Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 Pierwszy to SAI, szukaj mojego tematu to ogarniesz. A pozostałe to jak mówiłem, 4 błędy. Co jest nie tak? Już wcześniej wypisałem. 17841/P1433/005171 - Secondary Air Pump Relay (J299): Open Circuit Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Possible Causes Fuse(s) faulty Wiring and/or Connector(s) from/to Secondary Air Pump Relay (J299) faulty Secondary Air Pump Relay (J299) faulty Possible Solutions Check Fuse(s) Check Wiring and/or Connector(s) from/to Secondary Air Pump Relay (J299) Check/Replace Secondary Air Pump Relay (J299) 17763/P1355 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit 17766/P1358 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit 17769/P1361 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit 17772/P1364 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Misfire No Spark Possible Causes Faulty Ignition coil(s) with output stage Fuse(s) faulty Wiring and/or Connector(s) from coil(s) to ECM faulty Possible Solutions Check/Replace Coil(s) Check Fuse(s) Check Wiring and/or Connector(s)
bongo1994 Opublikowano 1 Lipca 2017 Autor Opublikowano 1 Lipca 2017 Czyli da radę coś z tym zrobić ? Bo nie bardzo rozumie co tu wpisałeś ssory
radi88PL Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 Jal nie znasz angielskiego to powpisuj to do tlumacza google to w miare Ci to przelozy na Pl.Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
soulmaster3m Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 Oddaj do poważnego elektromechanika. Szkoda Twoich wysiłków i naszych nerwów. 17841 / P1433 / 005171 - przekaźnik pompy powietrza wtórnego (J299): obwód otwarty Możliwe symptomy: * Kontrolka MIL świeci się Możliwe przyczyny: * Bezpieczniki są uszkodzone * Okablowanie i / lub złącza z / do wtórnego przekaźnika pompy powietrza (J299) są uszkodzone * przekaźnik pompy powietrza wtórnego (J299) jest uszkodzony Możliwe rozwiązania: * Sprawdź bezpieczniki * Sprawdź okablowanie i / lub złącza z / do wtórnego przekaźnika pompy (J299) * Sprawdzić / Wymienić przekaźnik pompy powietrza (J299) 17763 / P1355 - Cylinder 1 Obieg zapłonu: otwarty obieg 17766 / P1358 - Cylinder 2 Układ zapłonu: otwarty obieg 17769 / P1361 - Cylinder 3 Obieg zapłonu: otwarty obieg 17772 / P1364 - Cylinder 4 Układ zapłonu: otwarty obieg Możliwe symptomy: * Kontrolka MIL świeci się * wypadanie zapłonów * brak iskry Możliwe przyczyny: * Uszkodzone Cewki zapłonu z modułem zapłonu * Bezpieczniki są uszkodzone * Okablowanie i / lub złącza z cewki (ów) do uszkodzonego modułu ECM Możliwe rozwiązania: * Sprawdzić / Wymienić cewkę * Sprawdź bezpieczniki * Sprawdź okablowanie i / lub złącza (y)
bongo1994 Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Opublikowano 2 Lipca 2017 Dzięki postaram się sam coś tu podzialac, ale powoli muszę zbierać kase na mechanika. Znacie może jakiegoś dobrego w okolicy Zwolenia?
soulmaster3m Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 Wszystko jesteś w stanie sprawdzić sam, ale nie wskażę ci linka do manuala bo jest po angielsku. Jeśli nie ogarniasz kilku linijek angielskiego na poziomie przedszkolaka to co dopiero kilka kartek instrukcji sprawdzenia cewek, modułu czy połączenia z ecu.
bongo1994 Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Opublikowano 2 Lipca 2017 (edytowane) Może google tłumacz to ogarnie ? pozatym szukam tu pomocy A nie szkoły jenzyka angielskiego Edytowane 2 Lipca 2017 przez bongo1994
bongo1994 Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Opublikowano 2 Lipca 2017 Jeszcze pytanie przerywa delikatnie na gazie mechanik mówi że to wina wstryskiwaczy:
soulmaster3m Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 9 godzin temu, bongo1994 napisał: ... pomocy A nie szkoły jenzyka angielskiego Szkołę języka polskiego też mógłbyś zahaczyć.
bongo1994 Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Opublikowano 2 Lipca 2017 (edytowane) Nie mówię że nie ? ale nie o tym teraz mowa chce rozwiązać problemy z moją b5. Edytowane 2 Lipca 2017 przez bongo1994
soulmaster3m Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 http://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1/power_unit/motronic_injection_and_ignition_system_(4-cyl._turbo)/ignition_system_glow_plug_system/testing_ignition_system/
bongo1994 Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Opublikowano 3 Lipca 2017 Spróbuję sobie to przetlumaczyc dzienx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się