Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B8 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, krystian3769 napisał:

Chyba Cię poniosło :grin:

Dlaczego???

Opublikowano

:grin: Jak chcesz virtual cockpit to proponuję kupić taki licznik i dorezać do niego b9 

Będzie prościej :wink:

Opublikowano
1 minutę temu, krystian3769 napisał:

:grin: Jak chcesz virtual cockpit to proponuję kupić taki licznik i dorezać do niego b9 

Będzie prościej :wink:

Hah ? ale chyba tyko wymienię na ten z polifta w kolorze żeby był.. ? za jakieś dwa/trzy lata planuje kupić a6 c7 więc nie będę aż tak zdziwiał z b8 ? bede tylko zakładał to co było seryjnie montowane :)

Opublikowano

No ale skąd ten pomysł że można VC do b8 założyć?  

Opublikowano

Z b9 do b8 to raczej już nic nie przeszczepisz.

Opublikowano
Teraz, krystian3769 napisał:

No ale skąd ten pomysł że można VC do b8 założyć?  

Wiesz co gdzieś na Internecie widziałem tak zrobioną b8 ? chyba że to była faktycznie b9 tylko ktoś to podpisał jako b8

Opublikowano

No dysze spryskiwaczy można :decayed:

Opublikowano
18 minut temu, krystian3769 napisał:

No dysze spryskiwaczy można :decayed:

Haha teraz dopiero widzę że to trochę głupi pomysł był???

Opublikowano

Spoko :wink:

Człowiek się całe życie uczy 

...

Opublikowano
38 minut temu, krystian3769 napisał:

Spoko :wink:

Człowiek się całe życie uczy 

...

Dokładnie.. :) w sumie to ja pierwszy raz tak wziąłem się za przerabianie auta więc dopiero poznaję to wszystko ??

Opublikowano (edytowane)

Proponuję Ci w wolnych zimowych wieczorach zacząć od przeczytania całego tematu WRCLaguna  (Grześka). I pewnie po tym uzyskasz wiele odpowiedzi na nurtujące Cię pytania :wink:

Edytowane przez krystian3769
Opublikowano
18 minut temu, krystian3769 napisał:

Proponuję Ci w wolnych zimowych wieczorach zacząć od przeczytania całego tematu WRCLaguna  (Grześka). I pewnie po tym uzyskasz wiele odpowiedzi na nurtujące Cię pytania :wink:

Chyba już wszystko od niego przeczytałem i wczoraj też sporo się u niego dowiedziałem ??

Opublikowano

Wczoraj trasa Polska > Niemcy 1165 km w 10h :) spalanie 6,4l przy prędkości 140 na tempomacie ? już się przyzwyczaiłem do twardego zawieszenia więc jest dobrze ?

A tu takie zdjęcie z wczoraj przed trasą:

4199a50e2a31e57bmed.jpg

Tak wiem.. jeden czujnik parkowania na grilu źle jest założony ponieważ zły był zamówiony i mam dostać dobry pocztą ale po pewnych wydarzeniach sądzę że będę musiał sam go sobie kupić ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wczoraj trasa Polska > Niemcy 1165 km w 10h spalanie 6,4l przy prędkości 140 na tempomacie ? już się przyzwyczaiłem do twardego zawieszenia więc jest dobrze ?

A tu takie zdjęcie z wczoraj przed trasą:

4199a50e2a31e57bmed.jpg

Tak wiem.. jeden czujnik parkowania na grilu źle jest założony ponieważ zły był zamówiony i mam dostać dobry pocztą ale po pewnych wydarzeniach sądzę że będę musiał sam go sobie kupić ?

Opublikowano

Polecacie kogoś do przekładki przodu/tyłu na polifta z małopolski bądź okolicznych województw? :) nabrała mnie znów ochota wymiany i chce to ogarnąć w wakacje :)

Opublikowano
40 minut temu, Rafaello19944 napisał:

Polecacie kogoś do przekładki przodu/tyłu na polifta z małopolski bądź okolicznych województw? :) nabrała mnie znów ochota wymiany i chce to ogarnąć w wakacje :)

Sam dasz radę;)

Opublikowano
2 minuty temu, damian19886 napisał:

Sam dasz radę;)

Raczej z samą przekładką dam radę :) bardziej mi chodzi o kodowanie nowych lamp :)

Opublikowano

Sama przekładka nie jest skomplikowana , dzień max dwa , ale trzeba się do niej przygotować . Musisz pomału kompletować graty tzn. kupić przód , maskę, błotniki zderzak lampy. Obecnie bardzo trudno kupić w kolor , ale może się udać . Często sprzedawcy mówią że części są w kolor , a tak naprawdę są porysowane , albo mają pełno odprysków i tak naprawdę trzeba je malować. Jak sobie będziesz sam pomału części ogarniał to dużo kasy zaoszczędzisz . Zlecisz jakiejś firmie to Cię pewnie tak skroją że lepiej zmienić całe auto na lifta .Jak części ogarniesz to zawsze Ci ktoś pomoże to zamontować . Piny kostki do lamp , mogę pomóc . A kodowanie do WRC . 

Opublikowano
2 minuty temu, mariusz36 napisał:

Sama przekładka nie jest skomplikowana , dzień max dwa , ale trzeba się do niej przygotować . Musisz pomału kompletować graty tzn. kupić przód , maskę, błotniki zderzak lampy. Obecnie bardzo trudno kupić w kolor , ale może się udać . Często sprzedawcy mówią że części są w kolor , a tak naprawdę są porysowane , albo mają pełno odprysków i tak naprawdę trzeba je malować. Jak sobie będziesz sam pomału części ogarniał to dużo kasy zaoszczędzisz . Zlecisz jakiejś firmie to Cię pewnie tak skroją że lepiej zmienić całe auto na lifta .Jak części ogarniesz to zawsze Ci ktoś pomoże to zamontować . Piny kostki do lamp , mogę pomóc . A kodowanie do WRC . 

No właśnie chyba będę robił tak jak Ty piszesz :) powoli do wakacji wszystko zbiore na przód i tył :) a co do kodowania to raczej już będę omijać WRC po ostatnich wydarzeniach.. :) choć miałem u niego wszystko robić w aucie.. cóż.. ktoś inny zarobi?

Opublikowano
7 minut temu, Rafaello19944 napisał:

a co do kodowania to raczej już będę omijać WRC po ostatnich wydarzeniach.. :)

????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...