Minerseth Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 WitaM. Małymi krokami moje audi dochodzi do perfekcji a kolejna irytujące mnie sprawa to ściąganie auta.. kierownica jeśli jadę prosto jest skrecona około 3 cm w dół. Jeśli puszczę kierownicę auto powoli i coraz mocniej skręca a prawo. Geometria kół zrobiona. Zbieżność ustawiona. Nowe opony tzn już roczne. Alufelgi proste Alufelgi wyważone Może coś z układem nie tak ? Może był dzwon Jak działać? Od czego zacząć. Macie jakieś pomysły? Jutro ruszam w trasę więc też opiszę wam dokładnie. Ale jeżdżę już tak rok czasu ponad i kierownica żeby auto jechało prosto musi być skrecona w lewo jakieś 3 cm.
piotrsob1 Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 Jeżeli opony są równo zużyte, hamulce po prawej stronie nie blokują się a auto po puszczeniu kierownicy na płaskiej , nie pochylonej w prawo jezdni skręca samo , to jest coś nie tak z geometrią zawieszenia , trzeba postawić auto na przyrząd i wszystkie kąty i ustawienia dokładnie posprawdzać .
Minerseth Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Opublikowano 2 Lipca 2017 Było robione 150zl kosztowało wrzuciłem na forum zdjęcie i wiem że ktoś się czepiał zbieżności że nie jest idealnie ustawiona a inni mówili że to minimalne odchyłki. Jak znajdę papier podrzucę. Fotkę. A jest możliwe że coś z przekładnia? Bo czasem po długiej trasie słychać takie tarcie w kierownicy jak parkuje. Ale takie minimalne i nie zawsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się