Dawidepd Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 Witam i zarazem przepraszam ze pisze w tym temacie ale nie mogłem nic odpowiedniego znaleźć albo przeoczyłem. Mam mały problem. Gdzieś mam nieszczelny dolot i nie bardzo moge znaleźć. robiąć logi turbo do 3 tys nie doładowuje tak jak powinno. Od 3 tys w gore jest wysztko w normie jak najbardziej ok. Kto mi podpowie gdzie co i jak sprawdzić ?? Pacjent a4b5 1,9 DI ( jest taki silnik z takim oznaczeniem wiec sprawdź przed pisaniem) 75km. 99rok.
prezesik18 Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 Piszesz że masz silnik DI, to nie wiem gdzie ty chcesz szukać turba które niedoładowuje?
Dawidepd Opublikowano 9 Lipca 2017 Autor Opublikowano 9 Lipca 2017 Masz na mysli ze DI oznacza bez turbo tak?? No kolego mylisz sie troche nie kazde auto ktore ne ma T nie oznacza ze nie ma Turbo. POczytaj i zobaczysz. Ma normalnie turbinke. Jest to prawie ten sam silnik co 90 km TDI. Moj silnik wychodził w Panstwach biedniejszych i dlatego jednostka jest bardziej obcieta. Ale turbinke ma na prawde.
lenovo Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 26 minut temu, prezesik18 napisał: Piszesz że masz silnik DI, to nie wiem gdzie ty chcesz szukać turba które niedoładowuje? 1.9 DI to wykastrowane 1.9 TDI . Wystarczy wymiana kompa i ma 90km .
Dawidepd Opublikowano 9 Lipca 2017 Autor Opublikowano 9 Lipca 2017 12 minut temu, lenovo napisał: 1.9 DI to wykastrowane 1.9 TDI . Wystarczy wymiana kompa i ma 90km . Zgadza sie , kiedyś własnie chciałem kupić kompa ale nie mogłem nigdzie znależć zeby zrobić zeby to grało wysztko. Przez kabel.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się