Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Długie kręcenie przy odpalaniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Po przeczytaniu wszystkich wątków na forum nie spotkałem takiego samego problemu z audi b7 2.0 alt.

Problem dotyczy ciężkiego odpalanie na zimnym oraz na ciepłym silniku. za każdym razem muszę kręcić około 6 sekund lub dłużej przy czym zauważyłem ze jeśli nacisnę pedał gazu auto szybciej sie zbiera do odpalania.  Pali na strzał jeśli po zgaszeniu zaraz go zapalam, nie ważne czy ciepły czy zimny.  Brak błędów, wymieniony czujnik prędkości obrotowej oraz czujnik temp. silnika. Brak poprawy.  Po zapaleniu chodzi bez zastrzeżeń. Próbowałem przed zapaleniem włączać kilkakrotnie zapłon tez bez poprawy. Nie wiem co jeszcze mogę sprawdzić. Proszę o rade.

Opublikowano (edytowane)

Słyszałem o przypadku gdzie instalacja LPG (i jej montaż) powodowała problem z długim kręceniem (ale w 1.8), powodem był problem z mieszanką. 

Sprawdzałeś świece?

Edytowane przez Sulfur
Opublikowano

Nieszczelność w układzie paliwowym? Nie zapowietrza się aby czasem?

Opublikowano

Świece mam nowe, tak odpalał przed założeniem gazu. Może jest gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym, może zaczne od wymiany filtra paliwa. Podciśnienia też sprawdzałem. W układzie paliwowym jest jakiś zawór zwrotny??? może paliwo sie cofie. A jeśli chodzi o poprawne działanie wtrysków to jakie dają objawy zużycia?

 

Opublikowano

Miałem podobnie okazało się że filtr paliwa nigdy nie był zmieniany po zmianie pali normalnie

Opublikowano

Dziękuje za podpowiedzi. Sprawdze to i dam znać tak za tydzień czy pomogło.

Opublikowano

i jak z tym filtrem?

mam tak samo, raz na jakiś czas robi mi wstyd na mieście jak trzeba go 3 razy kręcić :D

Opublikowano

Niestety wymiana filtra też nic nie dała ani założenie zaworka zwrotnego. Teraz zastanawiam sie nad pompą paliwa może z nią jest coś nie tak, tylko nie wiem jak ją sprawdzić, a jest za droga zeby kupować ją w ciemno. 

 

Opublikowano

a się zapytam z ciekawości, wymieniałeś czujnik położenia wału na EPS?

Opublikowano

Ja dalej z tym samym problemem.  Zauważyłem ze jeśli ściągnę wężyk paliwa z listwy (ciśnienie wytryśnięcia paliwa jest duże) i po założeniu przy załączeniu zapłonnu słyszę cięższe pompowanie pompy i wtedy auto pali na strzał. w każdym momencie.  Domyśla sie ktoś co może być przyczyną takiego zachowania??? Proszę o rady.

Opublikowano

Witam ponownie.

Usterka ciągle nie została zdiagnozowana. wymieniłem pompę paliwa i auto przez dzień odpalało normalnie i już myślałem ze winna temu wszystkiemu jest pompa, lecz po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów usterka wróciła. Sprawdzone zostało ciśnienie paliwa i szczelność układu. Wszystko działa bez zastrzeżeń, ciśnienie odpowiednie i nie spada na postoju. Sprawdzone czujniki które mogą decydować za palenie auta i wszystko dobrze. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to czemu auto po zgaszenia zapali na strzał a jak postoi 10 do 15 minut muszę go kręcić ze 6 sekund, tak samo z rana. Proszę o pomysły co może być nie tak. 

Opublikowano

Po długich próbach naprawy auta, po zmianie przepustnicy oraz regeneracji rozrusznika (co nic nie pomogło) wymieniłem listwe wtryskową i auto pali na strzał w każdym momencie :). Przy wymianie zauważyłem krople benzyny na końcówkach wtrysków. 
Prawdopodobnie na postoju benzyna zalewała świece i stąd te problemy z paleniem. Problem rozwiązany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...