bongod Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Witam ponownie . Tym razem korekty na obrotach jałowych idą dużo na minus co owocuje porannym telepaniem podczas przełączenia na LPG :/ . Nie mogę tego opanować żadnymi korektami . Dodam że dzieje się tak im cieplejszy reduktor . Gdy dochodzi do 100 stopni ( nie wiem czy taka ma być temperatura ) korekty spadają pomimo obniżania mnożnika . Czasy wtrysków LPG około 3.7 więc nie podejrzewam żeby były za niskie . Pb na LPG 2.5 . Jeśli ktoś ma pomysły proszę o pomoc . Reduktor kme twin, wtryski Eco power 60 . Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roboform550 Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Nie qumam... Na benie masz korektę np. -3do +5 a w momęcie przepiecia na LPG lecą na minus 25? żadna korekta po obrotach czy obniżanie mnożnika nie daje rady? a podczas jazdy jak jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Na pb korekty wąchają się w granicach 1/2 a jak przełacze na LPG i stoję dość długo ,na tyle by gaz się nagrzał to korekty lecą na -7 długoterminowe . Jak ustawie korektę po temperaturze gazu to np w korku zaczynają się cyrki . Zrobiłem autokalibracje na najwyższej temp gazu czyli w moim przypadku 89 stopni i jest trochę lepiej bo schodzi max do -2 ale jak rano wsiadam to telpka jest bo korekty krótkoterminowe lecą na +25 . Druga sprawa to w trasie jak lecę musiałem dać korektę po obrotach +20 żeby jakoś normalnie jechać . Dziwne to wszystko bo tak nie było kiedyś . Na pb wydaje mi się wszystko ok .Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Na pb korekty wąchają się w granicach 1/2 a jak przełacze na LPG i stoję dość długo ,na tyle by gaz się nagrzał to korekty lecą na -7 długoterminowe . Jak ustawie korektę po temperaturze gazu to np w korku zaczynają się cyrki . Zrobiłem autokalibracje na najwyższej temp gazu czyli w moim przypadku 89 stopni i jest trochę lepiej bo schodzi max do -2 ale jak rano wsiadam to telpka jest bo korekty krótkoterminowe lecą na +25 . Druga sprawa to w trasie jak lecę musiałem dać korektę po obrotach +20 żeby jakoś normalnie jechać . Dziwne to wszystko bo tak nie było kiedyś . Na pb wydaje mi się wszystko ok .Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Mnożnik wygląda teraz tak ( wiem że góra do doszlifowania ) .Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roboform550 Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 80 stopni gaz? niemożliwe.... Pobaw się korektą od temp. reduktora a nie temp. gazu. Wstępne strojenie robi się na wygrzanym silniku. A dopiero po wszystkim dopiero bawimy się korektami... Takie 1.8T praktycznie da się wystroić samym mnożnikiem. Dopieszczanie i telepanie na zimnym przy przechodzeniu doszlifuj jak wspomniałem wcześniej. Jakie masz wtryski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 No poważnie temp reduktora 100 stopni a gazu jak postaci samochód z 15 min na jałowym dobija ponad 80 . Nie wiem co się mogło stać . Wtryski Eco power . Oba czujniki temp na zimnym pokazują temp powietrza . Kiedyś było bez korekt żadnych i było git .Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Jak korektę robiłem od temperatury reduktora to w trakcie jazdy było ubogo . Kurde nie wiem może reduktor za słabo się chłodzi i ogrzewa gaz za bardzo . Temp reduktora jaka powinna być ? Myślałem że taka jak płynu więc około 100 stopni jak przepływ gazu jest mały .Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roboform550 Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Mam te same wtryski u siebie.... Zrób tak aby korekty w czasie jazdy były git...a przełanczanie tak aby nie telepało nie patrzeć na korekty Ja zauważyłem, że te tryski przelewają przy pierwszym przełączaniu ale to jest tylko kilka sekund potem jest git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Ciekawe czemu . A reduktor i gaz jakie powinny mieć temp na postoju i w trakcie normalnej jazdy ?Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 (edytowane) sprawdz wtryskiwacze pojedyńczo je włączaj i patrz jak sie zmieniają korekty pewnie któryś przylewa i to sporo jak na -25 masz albo masz dóże przerosty ciśnienia typu 3 bar i korekty nie ogarniają Edytowane 19 Lipca 2017 przez tomekp94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Ciśnienie stałe jest 1.4 . Sprawdzę z tymi wtryskami ale tak na codzien jest ok . Problem się pojawia jak stoję z 15/20 min i temp. wzrasta do około 80 stopni .Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 przewody od czujników temp sprawdz sie przełamują przy czujnikach i czasami temp nie widzi takiej jak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się