boniek12 Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Witam. Proszę was o pomoc z moim problemem. Zagadką Mianowicie, problem polega na tym, ze auto trochę zaczęło się trząść i to bez jakiegoś typowego zdarzenia, nie na ciepło nie na zimno, nie ma jakiegoś punktu zaczepienia kiedy to się zaczęło i dlaczego. Podłączony był pod kompa i wywaliło błąd od pompki na 2 cylindrze Oczywiście, narzuca się 2 pompka do wymiany, niestety nie po przetasowaniu pompek z 1 na 2 i wszystkie chyba możliwe kombinacje, i tak każda pompa zawsze na 2 cylindrze wywalała błąd. Nie od razu po włożeniu różnie, od 30s zaczynały wartości wariować co kończyło się później odłączeniem 2 pompki ale mogło nawet 10min chodzić w miarę i potem dopiero wartości szalały i wyłączało 2 cylinder i chodził jakby na 3 gary. Z mechanikiem przeglądaliśmy patrzeliśmy na tę pierwszą pompkę z 2 cylindra i nie było niepokojącego nagaru na niej wszystko w zasadzie z mechanicznych rzeczy zostało wykluczone, krzywa korba odpada. Gdzie już też to braliśmy to pod uwagę, kolejnym krokiem było odłączenie czujnika paliwa, i co się stąło, po odpaleniu przez chwilę chodzi dziwnie, jakby przez chwilę reguluje sobie wartości i potem chodzi w miarę ok, ale podczas jazdy nie ma na to jakiegoś konkretu może być po 5km albo po 50km przejechanych znów zaczyna mocniej szarpać i źle chodzi, prawie tak jak na 3 gary ale z podłączeniu kompa widać, że przy odłączonym czujniku paliwa nie odłącza 2 cylindra. Po przejechaniu nie wiem około 800km wskoczył nowy błąd, oczywiście też cylinder 2 błąd P0302 Pomóżcie jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły, z góry dziękuję.
r3mik Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 A sprawdzałaś instalację elektryczną pompowtrysku najczęściej pada wtyczka którą jest podłączona do pompki trzeba piny poprawić i powinno być ok jeśli tak to wymienić instalację w glowicy na nową i po problemie Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
boniek12 Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Opublikowano 17 Lipca 2017 (edytowane) Tak zapomniałem wspomnieć, oczywiście te wtyczki były sprawdzane i dociskane, więc wtyczki też odpadają. Ta główna wtyczka okrągła, też była przejrzana i wszystko wygląda idealnie jak fabryka. Więc raczej ta okrągła wtyczka też okey. Edytowane 17 Lipca 2017 przez boniek12
BartoszBB Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Kompresja na wszystkich garach sprawdzana? To że wiązka ''wygląda'' dobrze to nie znaczy że funkcjonuje dobrze. Rezystancja wiązki sprawdzana pomiędzy poszczególnymi pinami?
piotrsob1 Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Odłącz wtyczkę przy ECU i od drugiej pompki podłącz przez przewód drugiej pompki ze 100W obciążenia i mierz spadek napięcia na nim , poruszając gdzie tylko możliwe wiązką . Jak będą duże wahania spadku napięcia to wiązka uwalona , jak nie będzie wahań to prawdopodobnie uwalona końcówka mocy ( tranzystor ) sterujacy drugą pompką w ECU
boniek12 Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Opublikowano 18 Lipca 2017 W piątek prawdopodobnie przełożę sprawną wiązkę do mojego i sprawdzimy czy może faktycznie coś tam siedzi. No a jak nie to, to polecacie zamienić sterownik, no tam będzie kłopot, bo trzeba będzie ściągać imo, no ale zobaczymy jak trzeba bedzie to trzeba bedzie.
r3mik Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Rzadko się zeza żeby sterownik padł ale nie można wykluczyczadnej możliwości .Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się