Konrad Em Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Witam. Proszę o pomoc. Na jałowym biegu auto ma krótkie spadki obrotów takie dosłownie sekundowe, odczuwalne jest szarpnięcie auta w momencie spadku obrotu. Zauważyłem że problem nie występuje na zimnym silniku po całej nocy postoju. Przy wolnym ruszaniu tak do 1500 obr też czasami daje się odczuć ale jak wkręcę go na obroty pracuje idealnie. W VAG-u nic nie pokazuje, nie ma żadnych błędów. Mechanik u którego byłem uważa że to początek końca pompowtrysków jednak auto nie kopci no i pracuje równo na wyższych obrotach. W samochodzie nie było nic wymieniane/naprawiane w ostatnim czasie. Jestem gotów wymienić te pompowtryski ale jest to spory koszt. Co innego może powodować takie zjawisko. Od czego zacząć aby nie inwestować od razu w nowe wtryski. Pomóżcie. Silnik 1.9 TDI AJM.
Konrad Em Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Opublikowano 18 Lipca 2017 Tzn ? Podpinany był do VAGa i program nie pokazał żadnych błędów. Co dokładnie mam zrobić ? Poinstruuj mnie proszę to będę w stanie wrzucić takie logi w piątek.
Tracer39 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Przeczytaj temat który Ci podesłałem, tam jest wszystko opisane.
Konrad Em Opublikowano 21 Października 2017 Autor Opublikowano 21 Października 2017 Witam po długiej przerwie. Od czasu utworzenia tematu w aucie miała miejsce masa modernizacji pod kątem sprawności. Chciałem tylko napisac ze udało mi się rozwiązac problem. Po jakims czasie pojawiły sie problemy z odpalaniem auta na rozgrzanym silniku co z kolei skierowało mnie do czujnika położenia wału (G28). Wymiana czujnika rozwiązała problem poszarpywania i odpalania jednocześnie. Może komuś przyda się moja informacja. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się