interfann Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 (edytowane) Witam. Przekopując wątki na temat dwumasy i jej wymiany nie znalazłem takich problemów we wcześniejszych tematach. Wymieniałem u mechanika komplet sprzęgło z dwumasą firmy SACHS. Wszystko jest ładnie, pięknie. Pedał sprzęgła bierze od dołu. Nie szarpie. Tylko mam mały problem z tym, że jak się auto toczy na biegu 2 i chce przyśpieszyć od dołu to tak o 900-1200/1300 obrotów, telepie, szarpie mi całym samochodem. Tak samo ale CZASAMI dzieje się na biegu 3. Co to może być? Poduszki pod silnikiem wymieniałem. Wszystkie naprawy robię regularnie. Zaznaczam, że przed wymianą kompletu tego problemu nie było! Czytałem już chyba wszystko. Są problemy ale na biegu wstecznym lub pierwszym. Mechanik kazał mi tak jeździć i obserwować. Jeżeli się będzie pogarszało to wtedy przyjechać. Na szczęście kupiłem dwumase u niego nową. Proszę o propozycje rozwiązania. Pozdrawiam Forumowiczów! Edytowane 20 Lipca 2017 przez interfann
piwoszek28 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Chyba dwumasWysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
interfann Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2017 aktualizacja problemu. Szarpanie mam już na 4 i 5 biegu. Czy przy wymianie dwumasy w AWX trzeba używać jakiegoś specjalistycznego narzędzia aby ją ustawić?? Bardzo proszę o podpowiedzi. 1,6k km i jest coraz gorzej Mechanik powiedział, że to może być skrzynia biegów ale przed wymianą tego nie było (nie chce go osądzać). Pozdrawiam
interfann Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Hej. Proszę o informacje jak sprawdzić taki dwumas jak go wyjmiemy. Na co zwrócić uwagę. Bo nie chce kupywać drugiego kompletu niepotrzebnie. Pozdrawiam
MemberA4 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 (edytowane) po wytarganiu dwumasy samemu mozna sprawdzić max kąt przyłożenia który w przypadku braku specjalnego narzędzia mierzymy w ilosci zębów na kole oraz jeszcze mozna sprawdzić max luz pochylenia płaszczyzny masy wtórnej koła dane graniczne są podane na stronach producenta koła ja do sprawdzania użyłem 60cm kantówki którą przykręciłem do koła śrubami M8 oraz sówmiarki Edytowane 31 Sierpnia 2017 przez MemberA4
interfann Opublikowano 1 Września 2017 Autor Opublikowano 1 Września 2017 (edytowane) oddaje komplet firmy SACHS do reklamacji. Zobaczymy co mi powiedzą. Teraz zakładam LUKa. Trzymajcie kciuki... Poniżej zdjęcie przedstawia element który najprawdopodobniej w.w problem powodował. Źle założony komplet, lub uszkodzony komplet. Edytowane 5 Września 2017 przez interfann aktualizacja tematu bez zbędnego spamowania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się