endriuu 2 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 zalej Motul`em 8100 X-cess 5W40 np u dzika: http://www.a4-klub.pl/smf/motul_pelna_gama_produktow-t44215.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Witam Mam przejechane 208tyś. i właśnie zbliża się wymiana. Auto zalane jest olejem Aral 5w40 a teraz chciałbym zmienić na Castrol Edge Sport 5w40. Jak myślicie jest to dobry pomysł? Dodam jeszcze że z silnikiem nic się nie dzieje, pracuje równo nic nie stuka. Odpuściłbym Castrol i także zalał MOTULem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Titek1984 0 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Dzięki wielkie Panowie. Zaleje go Motulem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lefiatan 0 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 ja mam przejechane 300156 leje lotosa 10w i bez nazekan liter na 15tys tylko bieze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 ja mam przejechane 300156 leje lotosa 10w i bez nazekan liter na 15tys tylko bieze wspaniale. narzekać i bierze przez "rz". tak trzymać - nie ma to jak Lotos w silniku TDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaro5000 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 hej witajcie,a co sądzicie o oliwie schell helix półsyntetyk 10w40,czy warto go zalewać obecnie mam liqui moly 10w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan 0 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Mam identyczny silnik i koleszka polecił mi Valvoline Maxlife 10W40-póki co jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Heh ..to ja jednak musze przejsc na polsyntetyk,bo jak pisalem pare postow wyzej jezdze na mineralnym elfie ..troche zaluje ze wlalem minerala.czy moze ktos cos napisac o polsyntetyku ELF??bo chyba na taki teraz pasuje przejsc skoro mam w aucie wlasnie mineral elf,,dobrze ze jezdzilem na nim bardzo krotko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 jak mozna zalać minerał do nowoczesnego silnika benzynowego??? Mam identyczny silnik i koleszka polecił mi Valvoline Maxlife 10W40-póki co jestem zadowolony sprawdzaj pisownie kolego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan 0 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 jasne, koleżka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artio2 0 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Witam wszystkich. Trochę poczytałem i widzę że mój mechanik zawalił sprawę, mam TDI 110 z przebiegiem 210000km silniczek AFN w tej chwili jest w nim oliwka Castrol 15w40 mineralny zalany jakieś 1000km temu (miesiąc czasu temu) poprzednia wymiana była robiona przy przebiegu 194000km i prawdopodobnie ten gamoń też zalał mineralny Mobil1 15w40, tak wczesna wymiana była podyktowana tym że były ubytki oliwki a on nie wiedział jaki olej lał. Moje pytanko czy mogę jeszcze zmienić na półsyntetyk 10w40? Jeszcze jedno zauważyłem że autko czasem jak przycisnę mocniej gaz to zakopci czarnym dymkiem, oczywiście podczas jazdy. Proszę o info bo szkoda TDIka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 na początek zmień mechanika a potem zadaj to samo pytanie w wątku TDI: http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_jaki_olej_do_tdi-t15435.0.html PS twoj silnik powinien byc zalany spec. syntetykiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Witam wszystkich. Trochę poczytałem i widzę że mój mechanik zawalił sprawę, mam TDI 110 z przebiegiem 210000km silniczek AFN w tej chwili jest w nim oliwka Castrol 15w40 mineralny zalany jakieś 1000km temu (miesiąc czasu temu) poprzednia wymiana była robiona przy przebiegu 194000km i prawdopodobnie ten gamoń też zalał mineralny Mobil1 15w40, tak wczesna wymiana była podyktowana tym że były ubytki oliwki a on nie wiedział jaki olej lał. Moje pytanko czy mogę jeszcze zmienić na półsyntetyk 10w40? Jeszcze jedno zauważyłem że autko czasem jak przycisnę mocniej gaz to zakopci czarnym dymkiem, oczywiście podczas jazdy. Proszę o info bo szkoda TDIka Ja mam też AFN. Kupując nie wiedziałem co było zalane, więc nalałem MOTULa +6100 (półsyntetyk) i nie narzekam. Żadnych większych ubytków... Na pewno w Twoim przypadku nie zalałbym już pełnym syntetykiem, ale o półsyntetyku jeszcze bym pomyślał ale wraz z płukanka silnika. Jak będzie przeciekać to wrócisz do minerala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrekk 0 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 witam, mam kupione autko ale nie wiem jaki olej byl zalany wczesniej. mam wyjazd i nie zdaze wymienic oleju i chcialbym kupic cos awaryjnie na dolewke (jesli by mi bral w trasie) to co polecacie kupic na dolewke jesli nie wiem co bylo zalane wczesniej ? oczywiscie po powrocie odrazu wymiana oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 witam, mam kupione autko ale nie wiem jaki olej byl zalany wczesniej. mam wyjazd i nie zdaze wymienic oleju i chcialbym kupic cos awaryjnie na dolewke (jesli by mi bral w trasie) to co polecacie kupic na dolewke jesli nie wiem co bylo zalane wczesniej ? oczywiscie po powrocie odrazu wymiana oleju. ja bym spróbował wymienić przed wyjazdem, w końcu to 15 minut roboty A na dolewkę zaryzykowałbym jakiś półsyntetyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrekk 0 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 probowalem wczoraj, ale sruba jest albo czyms zaklejona, albo tak zakrecona ze za cholere nie chce ruszyc, a nie chce przed trasa cos urwac, no a tez nie mam nikogo z wysyarka. wiec moge spokojnie wrazie wu dolac mobil 1 10w40 ktory kupilem na wymiane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 nie wiesz co masz zalane, może masz minerala wiec wówczas syntetyk to ryzyko może masz syntetyka to wówczas szkoda minerala więc wydaje się, że półsyntetyk to dobre rozwiązanie 10W40, co do MOBILa to już CI nie powiem ja leje MOBILa +6100, ale jak masz wziąść tak na wszelki wypadek i masz już kupiony to bym nie kombinował tylko został przy tym co masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tymonA4 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 ja tez proponuje mobil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario600 0 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 HELP już sam nie wiem obecnie mam zalany SHELL HELIX 10w40, czy zmieniać na ten sam czy np. na MOTUL 10w40 6100+ SYNERGIE (widzę, że wiele osób go chwali), MOBILA 10w40 (jeśli tak to jakiego?) czy jeszcze na jakiś inny. Jaki filtr oleju polecacie, wdzięczny będę za link z allegro np. Z góry wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 przeczytaj watek kolego, a znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące cię pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się