andegrand Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 witam wlali mi CASTROLA 15w40 na jaki mam zmienic prosze o porade
pablosan Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Kolego Jak to wlali? Bez twojej wiedzy? Wymień na minimum 10W-40, albo nawet na 5w-40 (pełen syntetyk, jesli nie masz wycieków ani żadnych problemów z olejem). Polecam: Valvoline, Liqui Moly albo Motul -dowolnie możesz wybrać z tej trójki.
andegrand Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 http://www.allegro.pl/item955466881_valvoline_maxlife_10w40_5l_olej_silnikowy.html cos takiego? czy moze byc http://www.allegro.pl/item962530432_liqui_moly_mos2_leichtlauf_10w40_4l_oilcenter_pl.html ktory ?
pablosan Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Pomyśl jeszcze o Motul 6100+ Synergie .
MATIUS Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 ja u siebie sinik 1.8 ADR przebieg z budzika 182 000 tys śmigam na oleju mobil 1 5w50 rally formula a brat ten sam silnik ma w a4 i zalany ma mobilem Mobil SUPER S 10W/40 auto ma 193 000 tys ja chyba na następną zmianę oleju przejdę już na półsyntetyk czyli za ok 7000km o ile będę jeszcze nim śmigał :( Ogólnie Polecam MOBILA
klysek Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 a ja bym nie kombinowal i zalal bym go mineralnym tak jak byl zalany ja tez mialem taki sam problem jak ty i zalalem pol syntetykiem i zaczola mi ten olej ciec gdzie sie tylko dalo lepiej kup moim zdaniem jakas mineralke np.sheell 5L. 72 zl :gwizdanie:
ROBERT Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 a ja bym nie kombinowal i zalal bym go mineralnym tak jak byl zalany ja tez mialem taki sam problem jak ty i zalalem pol syntetykiem i zaczola mi ten olej ciec gdzie sie tylko dalo lepiej kup moim zdaniem jakas mineralke np.sheell 5L. 72 zl :gwizdanie: Że Ci się silnik rozciekł to nie znaczy, że każdemu się od razu tak samo stanie ...
klysek Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 ja nie twierdze ze tak musi byc tylko radze bo moze byc po9dobnie i ostrzegam co mi sie przytrafilo ;([br]Dopisany: 28 Marzec 2010, 14:46_________________________________________________a jak juz jestesmy przy oleju moze orientuje sie ktos ilu barowy jest czujnik cisnienia oleju w A4 B5 1.6 benzyna albo chciaz jaki ma kolor ten czujnik
Dev Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 masz u siebie "hydraulikę" w głowicy, musisz wiec lać 10W40 nie 15W40 a to że cieknie znaczy że masz do wymiany juz parę uszczelek bo ktoś wcześniej nie dopilnował jakości oleju wlewanego oleju
klysek Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 juz to zrobilem i jest w porzadku a ten czujniczek wiesz ilu barowy moze byc???
ROBERT Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 W [ADP] 068 919 081 - czujnik ciśnienia oleju, 1.4 BAR, 1 styk, czarny
klysek Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 dziekuje od tygodnia szukam na ten temt info nie mglem nigdzie znalezc :gwizdanie:
master85 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Witam wszystkich po przerwie. Opis mojego przypadku jest obecnie na str.32. Chciałem tylko powidzieć że jestem już po wymianie oleju z pół na full syntetyk 8100 x-cess. Najpierw wymieniłem komplet uszczelek pod pokrywą zaworów bo ciekło. Gdy mechanik zdjął pokrywe powiedział że silnik jest jak nowy, wałki rozrządu czyste tak jak pozostałe elementy. Powiedział że dawno nie widział silnika w takim stanie. Ale to na marginesie Potem wlałem engine clean. Spodziewałem się syfu ale to co zleciało po 15minutach wygłądało jak płynna smoła. Dopiero pod koniec ''spuszczana substancja'' zaczęła przypominać olej o bursztynowej barwie. Obecnie mam przejechane dopiero 300km na 5W40, systematycznie kontroluje poziom oleju i nie ubyło ani grama. Różnice zauważalne to łatwiejszy rozruch, szybciej gaśnie kontrolka oleju przy rozruchu, żwawiej wkręca się w obroty i troszkę mniej pali. O pozostałych najważniejszych zaletach wynikających ze stosowania oleju full syntetyk chyba nie muszę pisać. Ze względu na to że przechodziłem z pół syntetyku za niecałe 1tkm będzie następna wymiana. Pozdrawiam
andegrand Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 szybko i prosto !!!!! mam shell 15W40 1 mechanik radzi pozostac a 2 zmienic na 10 w40 co wybrac ???? BEZ ROZPISYWANIA SIE I ....nia !!! :bicz3:
Dev Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 szybko i prosto !!!!! mam shell 15W40 1 mechanik radzi pozostac a 2 zmienic na 10 w40 co wybrac ???? BEZ ROZPISYWANIA SIE I ....nia !!! :bicz3: najpierw zmien mechanika 1 i 2, pozniej olej na 5W40 !!!!!!!!!!!!!!! co za szofenfeldziarze... :polew:
Wodzu.tg Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Kolega nic nie wspomniał o stanie silnika. Jeśli zdrowy to oczywiscie wymiana na 5W40; wariant ostrożnościowy to 10W40 i poobserwować jak się bedzie zachowywał- jak ok, to 5W40.
Dev Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 chyba odwrotnie, fullsyntetyk leje sie tylko i wyłacznie ze wzgledu na turbine innego powodu nie ma
endriuu Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 ee nie ma... a to, ze silnik sie mniej zuzywa na fuul niz na semi??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się