Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Piszczenie na zimnym silniku do prędkości ok 50km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pojawil sie w mojej b6 131km tdi ostatnio problem polegajacy na piszczeniu przypominajacym rozpedzanie silniczka elektrycznego , dzieje sie to wowczas gdy silnik jest zimny , tylko pod obciazeniem do 3 biegu do predkosci ok 50km/h , gdy przejade ok 20km to dzwiek ustaje , gazujac na postoju nie slychac tego dzwieku , dlatego ciezko jest osluchac skad to dobiega , rozrzad wymieniony ok 40 tys km temu, jak odpale auto to tez przez ok 2 minuty wydobywa sie z silnika dzwiek jakby ocierajacej tarczy o klocek ale auto stoi wtedy wiec tarcze to nie sa , bardzo prosze o pomoc w zlokalizowaniu usterki...

Opublikowano

Nikt nic nie poradzi ?....

Opublikowano

Nagraj filmik może? Sądząc z opisu, nie jest to standardowa usterka

Opublikowano

Panowie , probowalem nagrac filmik ale nic na nim nie slychac bo slabo dzwiek nagrywa , jestem po wymianie paska alternatora i paska klimy i dalej jest to samo, troche sie to nasililo , gosc mowi ze to moze byc od turbiny ale jak sie silnik porzadnie rozgrzeje to tego nie ma ...

Opublikowano

Przed wymianą paska alternatora i klimy trzeba było odpalić silnik bez niego i wiedziałbyś pewnie ciut więcej.

Opublikowano (edytowane)

tzn bez pasków? a znacie może jakiegoś dobrego mechanika , który rzetelnie mógłby podejść do sprawy i to sprawdzić?  najlepiej z okolic małopolski , w promieniu 50km od Tarnowa

Edytowane przez kami050
Opublikowano

Panowie , problem rozwiazany , okazalo sie ,ze brakuje oleju w ukladzie wspomagania , zrobilem dolewke ok 100ml i jak reka odjal zadnych piskow , tylko teraz pytanie jak szybko padnie pompa wspomagania , zrobilem na tym piszczeniu ok 500-1000km , i jeszcze pytanie skad to ucieklo ...

Opublikowano

Szukaj wycieków , bo raczej płyn wspomagania nie odparowuje :decayed:

Chyba  że po prostu się leciusieńko gdzieś poci i po paru latkach nie zaglądania do zbiorniczka zrobiło się go po prostu mało .

Jeździj i obserwuj zachowanie wspomagania i poziom płynu hydraulicznego, jak się nie bedzię nic działo to jest dobrze :)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...