Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuk puk, stuk puk...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem,

Miałem dosyć duże stuki, pojechałem na sprawdzenie, diagnoza -> końcówki i drążki do wymiany. W weekend zostały wymienione (zamienniki firmy Ruville). Jest lepiej, większośc stuków ustała ale jednak coś jeszcze tłucze. Szczególnie przy skręconych kołach na nierównościach, przy zjeżdżaniu z niewielkiego krawężnika (wyjazd z domu). Dźwięk jest identyczny i teraz się zastanawiam, czy przypadkiem zbyt długo nie jeździłem z tymi stukami i magiewl dostał po d*pie? cierpie na permanentny brak czasu dlatego tak dłyugo z tym zwlekałem. Jak sie toczę powoli to oczywiście jest cisza.

Jest jakis domowy sposób na sprawdzenie luzu w maglownicy? Nie chcę jeździć po "mechanikach" bo pewnie niczego się nie dowiem. Wiadomo jak to z nimi jest...

Opublikowano

Nowe info:

Stuki występują tylko przy skręcie w prawo. Jak jadę ze skręconymi kołami w lewą stronę to stuki nie występują.

Opublikowano (edytowane)

Miałem to samo. Stuki na kocich łbach przy nieszybkiej jeździe, które nasilały się przy skręceniu kierownicą. W późniejszej fazie przy zjeździe z krawężnika. Stuki tak mocne, że było czuć na całej budzie... Pojechałem do diagnosty złapał za przekładnię kierowniczą i wszystko było jasne... Prawie kafla było trzeba przygotować...

Edytowane przez BlackRider
Opublikowano

Jak nie cieknie to radio na maxa i piz*a.

Opublikowano

Regeneracja nie wchodzi w grę, pewnie wytrzyma niecały rok i znowu będzie stukać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...