Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zestaw naprawczy zacisku


kusy04

Rekomendowane odpowiedzi

to nie jest do Twoich zacisków

musisz zapodac D4468

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dev napisał:

to nie jest do Twoich zacisków

musisz zapodac D4468

Serio? 

Gościowi w sklepie nawet VIN podawałem... 

A4 B7 1.8t seryjny tył mam.

100% nie ten zestaw? 

 

Edit:

Teraz patrzyłem i do B5 widzę. 

Edytowane przez Rafka532
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Rafka532 napisał:

Serio? 

Gościowi w sklepie nawet VIN podawałem... 

A4 B7 1.8t seryjny tył mam.

100% nie ten zestaw? 

 

Edit:

Teraz patrzyłem i do B5 widzę. 

Do B5 też są D4468

Te które kupiłeś są do zacisków z A8 D2

Mają burdel w katalogach i nie wiedzą co z czym i do czego

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o informacje jaki kupic zestaw naprawczy do zaciskow 320 i 255. Jesli to nie problem to prosze o informacje jaki zestaw jest z tloczkiem ,i bez.Jak rozbiore zaciski to wyjdzie w praniu ale chcialbym juz byc przygotowany. W poprzednim aucie regenerowaelm tylnie zaciski,wyciagnac oske recznego bylo ciezko ze wzgledu na seger gleboko osadzony.Ale to tez chce zrobic.Zestawy wieksze widze maja odpowietrzniki w kpl,te male z uszczelnieniemi nie maja.Jakby co to M10x1 odpowietrzniki podejda do 320 i 255?

Przy okazji ma ktos w dobrej cenie Tarcze zimmermann, klocki Ferodo na przod?

Edytowane przez adam1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.05.2022 o 19:35, adam1974 napisał:

Prosze o informacje jaki kupic zestaw naprawczy do zaciskow 320 i 255. Jesli to nie problem to prosze o informacje jaki zestaw jest z tloczkiem ,i bez.Jak rozbiore zaciski to wyjdzie w praniu ale chcialbym juz byc przygotowany. W poprzednim aucie regenerowaelm tylnie zaciski,wyciagnac oske recznego bylo ciezko ze wzgledu na seger gleboko osadzony.Ale to tez chce zrobic.Zestawy wieksze widze maja odpowietrzniki w kpl,te male z uszczelnieniemi nie maja.Jakby co to M10x1 odpowietrzniki podejda do 320 i 255?

Przy okazji ma ktos w dobrej cenie Tarcze zimmermann, klocki Ferodo na przod?

gadaj z kolega @Wandej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Dev napisał:

gadaj z kolega @Wandej

Na chwile obecna dostalem odpowiedz ze do zaciskow przednich 320 zestaw naprawczy  D4-394 ale tu niema tloczkow,odpowietrznikow.W zaciskach do regeneracji oslony gumowe sa cale ale jesli sie okaze ze tloczki maja wzery to kupie powiekszony zestaw o tloczki,odpowietrznik-ale jaki?

Na tyl pod zacisk 288 wyczytalem ze pasuje zestaw:

  D4656(same gumki)

lub

D41124C(z tloczkiem,odpowietrznikiem)

Ma ktos nr przewodow gietkich pod zaciski przednie,tylnie?

Przy okazji ile warto kupic (kupie chyba Ate SL6 ?) wymieniajac wszystkie zaciski i wezyki gumowe przy kolach?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe tłoczki mam do tych zacisków, sa aluminiowe

nr przewodów przód - 8E0 611 707 G

 tył - 8E0 611 775 N

płynu 1 litr wystarczy, Ate SL6 jak najbardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Dev napisał:

nowe tłoczki mam do tych zacisków, sa aluminiowe

Tloczki po ile? Ogolnie mam teraz 4 urzywki zaciskow 320,wybiore 2 najlepsze.Do piaskowania je rozbiore i wtedy bedzie wiadomo czy tloczki sa do wymiany.

Wszystkie przewody  chyba kupie brembo za ok 30zl -35zl szt hmm

Powoli sklada sie kpl czesci do swapa ) farba do zaciskow  dzis doszla, tylko zostaje wybor tarcz i klockow.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro sprawdze bo z bani nie pamietam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.05.2022 o 19:32, Dev napisał:

jutro sprawdze bo z bani nie pamietam

Zaciski mam idealne wiec nie sa nowe potrzebne. Czy latwo wymienic gumki wskazane srubokretem? W zestwie one sa wiec mysle ze jakos sie da.(zdjecie 1)

Zaciskow do piaskowania chyba wiecej nie rozkrecac,mam na mysli rozpolawiac je.

Czy dostane sruby ktorymi przykrecone sa jarzma? brakuje mnie jednej z przedniego i jednej z tylniego zacisku.

Jakie sa wymiary ,nr podkladek pod przewody hamulcowe przykrecane do tylnich  zaciskow?(zdjecie 2)

Odpowietrzniki wyczytalem tutaj maja byc M10x1, dlugosc niby bez znaczenia 30 lub 36,5mm. zgadza sie?Tylko czy te same odpowietrzniki pasuja na przod i tyl?

 

IMG_5122.JPG

IMG_5120.JPG

Edytowane przez adam1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Gumki" spod śrubokręta jak najbardziej wymienialne, wypchniesz je śrubokrętem od wewnętrzniejszej strony zacisku tzn. od strony kloca ma ma mały rant, z oporem ale wyjdą, lub możesz je w kawałkach wyrywać np. kombinerkami, po oczyszczeniu otworu np z utlenionego aluminium (nie czyś otworu wiertłem, frezem itp aby go nie powiększyć) nowe wciśniesz rękoma. Wciskaj od zewnętrznej strony jak na zdjęciu które wkleiłeś. Nie smaruj tego żadnym smarem ani olejem.

Nie jestem pewien, ale śruby pod zaciski 312 i 320 podejdą zamiennie, analogicznie tył, więc jak robisz swap to śruby nawet te co masz na aucie możesz zostawić, może ktoś to potwierdzi.

Wymieniasz przewody często podkładki są w zestawie, np. tak jak widać na zdjęciu śrubę trzyma podkłada w przewodzie. Nie wiem czy masz nowe przewody jak nie to radził bym kupić przewody, a jak chcesz kupić w zapas to miedziana 12 i nie kupuj zbyt szerokich, wąskie lepiej uszczelniają bo łatwej poddają się przy dokręcaniu i dobrze dopasowują do powierzchni.

Jeśli stare odpowietrzniki mają nie uszkodzony gwint i nie są omknięte to bym je zostawił, przy swapie u siebie na 320 z jednej strony obrobił mi się z jednej strony, zastosowałem z zestawu naprawczego i po roku jak zakładałem przewody w stalowym oplocie stary odpowietrznik odkręcił się bez problemu, a ten z zestawu naprawczego był dość mocno skorodowany jak na 1 rok i odkręcił się po kilku młotkach.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzpienie na imbus nr 7 z zacisków 288, 312, 320 i 345mm są takie same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, tass napisał:

Wymieniasz przewody często podkładki są w zestawie, np. tak jak widać na zdjęciu śrubę trzyma podkłada w przewodzie. Nie wiem czy masz nowe przewody jak nie to radził bym kupić przewody, a jak chcesz kupić w zapas to miedziana 12 i nie kupuj zbyt szerokich, wąskie lepiej uszczelniają bo łatwej poddają się przy dokręcaniu i dobrze dopasowują do powierzchni.

Jeśli stare odpowietrzniki mają nie uszkodzony gwint i nie są omknięte to bym je zostawił, przy swapie u siebie na 320 z jednej strony obrobił mi się z jednej strony, zastosowałem z zestawu naprawczego i po roku jak zakładałem przewody w stalowym oplocie stary odpowietrznik odkręcił się bez problemu, a ten z zestawu naprawczego był dość mocno skorodowany jak na 1 rok i odkręcił się po kilku młotkach.

Przewody elastyczne daje nowe.przewody miedizane na zaciskach mysle ze zostawie.Nie widac uszkodzen a miedz chyba az tak szybko sie nie niszczy.

Odpowietrzniki  przed odkreceniem pier.....mlotkiem i puscily bez problemu.Jest niewielki grzybek ale sa drozne wiec chyba za Twoja  rada zostawie stare.

Tylnie zaciski rozebralem lacznie z mechanizmem recznego,nie zaznaczylem ktory lewy,ktory prawy.Mysle ze to nie klopot dojsc ktory ma byc z ktorej strony.

 

Edytowane przez adam1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, adam1974 napisał:

Przewody elastyczne daje nowe.przewody miedizane na zaciskach mysle ze zostawie.Nie widac uszkodzen a miedz chyba az tak szybko sie nie niszczy.

Odpowietrzniki  przed odkreceniem pier.....mlotkiem i puscily bez problemu.Jest niewielki grzybek ale sa drozne wiec chyba za Twoja  rada zostawie stare.

Tylnie zaciski rozebralem lacznie z mechanizmem recznego,nie zaznaczylem ktory lewy,ktory prawy.Mysle ze to nie klopot dojsc ktory ma byc z ktorej strony.

 

Złożyć mechanizm ręcznego złożysz, czy da się ja pomylić nie pamiętam, ale jak dobrze mi świta jeden działa w prawą stronę, drugi w lewo, tzn tłoczki wkręcają i wykręcają w przeciwne strony zależnie z której strony jest montowany. Możesz złożyć zacisk bez uszczelnień i zobaczyć czy działają i radził bym wnętrze rozebranego zacisku trzymać w płynie hamulcowym, bo bez niego jak dłużej poleży to może skorodować. Płyn hamulcowy jest silnie higroskopijny i reszki płynu na mechanizmie źle na niego działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, tass napisał:

Złożyć mechanizm ręcznego złożysz, czy da się ja pomylić nie pamiętam, ale jak dobrze mi świta jeden działa w prawą stronę, drugi w lewo, tzn tłoczki wkręcają i wykręcają w przeciwne strony zależnie z której strony jest montowany. Możesz złożyć zacisk bez uszczelnień i zobaczyć czy działają i radził bym wnętrze rozebranego zacisku trzymać w płynie hamulcowym, bo bez niego jak dłużej poleży to może skorodować. Płyn hamulcowy jest silnie higroskopijny i reszki płynu na mechanizmie źle na niego działają.

nie fantazjuj, tłoczki wkreca sie w prawo, lewa i prawa strona tak samo

problemem jest trzpien i dzwignia recznego, moze troche nie pasowac na wielowypust

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wymieniacie sruby jarzma zacisku?wedlug elsy nalezy wymienic,jesli tak to jake sa nr tych srub(przod i tyl)?Niezla sila potrzebna do ich dokrecenia jest potrzebna.

Na zdjeciu sruba nr 3

 

3 -  Śruba, 190 Nm 

   Wymieniać po każdym demontażu 

A46-10037.png

Edytowane przez adam1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie

Jak chcesz to Możesz poprawić sobie gwinty na śrubach i w jarzmach, M14x1.5

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.05.2022 o 13:31, Dev napisał:

Niekoniecznie

Jak chcesz to Możesz poprawić sobie gwinty na śrubach i w jarzmach, M14x1.5

Gwinty poprawie. Kupilem smar do tloczkow, do klockow. Ale to co na foto to chyba to samo.Chyba sie w sklepie nie zrozumielismy badz ja zle odczytuje przeznaczenie tych smarow. Chce posmarowac tloczek od wewnatrz, jak i oringi. A te smary to raczej chyba sa na zewnatrz zacisku tzn poza stycznoscis z plynem hamulcowym. 

E724E7AC-0E90-4957-BD2F-FF309FBB2DE8.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...