Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Jak podnieść zawieszenie gwintowane ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam prośbe do Was.

Nie dawno nabyłem kolejna audiczke, tym razem a4 w 2.5TDI, zauważyłem że mam w niej zawieszenie gwintowane, jest obniżona i chciałbym ja podnieść aby była bardziej komfortowa.

Mam do tego zawieszenia jakieś 4szt wygląda jak klucze i 4szt takich plastikowych podkładek o grubości ok 1-1,5cm.

Pytanie do Was:

Chciałbym sie samemu zabrać za podniesienie auta ale nie mam pojęcia jak wygląda samam procedura. mam te nakretki kręcic do góry czy w dól tymi kluczami aby podnieść? a od czego mogą byc te podkładki plastikowe?

Prosze o jakieś wskazówki.

Opublikowano

kolego chyba logiczne że kręcić w góre, "wydłużysz" amortyzator i auto sie podniesie

Opublikowano

a jak Ci nie odpowiada taki zawias to ja go z chęcią przygarne... :wink4:

Opublikowano

widzę że dużo mi pomogliście:)

a co do kręcenia do góry to sie z Toba kolego nie zgodze, bo kręcąc do góry ściskasz sprężyne i skracasz amortyzator na odcinku od podstawy sprężyny do mocowania u góry:) Tak wiec chyba sie mylisz z ta logiką:)

A pozatym to po co 4 klucze i podkładki mial ktos juz z czyms takim doczynienia?

Logiczne by było gdybym mial jeden klucz chyba,

Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi

Opublikowano

sprężyne byś scisnął tylko wtedy gdyby była ona na sztywno powiązana z amortyzatorem a tak nie jest więc nie da się jej ścisnąć, podkręcasz spręzyne do góry, amortyzator się wyciąga i w rezultacie cała kolumna jest wyższa, logiczne :naughty:

Opublikowano

regulacje gwintowanego zawieszenia powinno robic sie przy wyjetych amortyzatorach

dobrze tez jest wszystko ladnie umyc (cala "wysokosc" gwintu i nakretke regulujaca wysokosc zawiasu)

Opublikowano

widzę że dużo mi pomogliście:)

a co do kręcenia do góry to sie z Toba kolego nie zgodze, bo kręcąc do góry ściskasz sprężyne i skracasz amortyzator na odcinku od podstawy sprężyny do mocowania u góry:) Tak wiec chyba sie mylisz z ta logiką:)

A pozatym to po co 4 klucze i podkładki mial ktos juz z czyms takim doczynienia?

Logiczne by było gdybym mial jeden klucz chyba,

Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi

znawca :polew: :polew: :polew: :polew:

stay podnosisz kręcąc w góre logiczne miałem 3 zawieszenie gwintowane i innej opcji nie ma :)

amor ma swój skok

to ze podniesiesz to nie zmieni komfortu ani troche :)

tylko wysokośc

najlepiej wyjąć to co masz kupic serie i po problemie

Opublikowano

najlepiej wyjąć to co masz kupic serie i po problemie

albo sie ewentualnie z kimś podmienić :gwizdanie: :naughty:
Opublikowano

najlepiej wyjąć to co masz kupic serie i po problemie

albo sie ewentualnie z kimś podmienić :gwizdanie: :naughty:

no chyba problemów by nie miał :)

Opublikowano

jest obniżona i chciałbym ja podnieść aby była bardziej komfortowa.

to lepiej odpusc, bo podniesienie komfortu nie doda

zmienic sie moze wyglad auta, ale zdecydowanie in minus

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...