nieznajomy09 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Panowie mam prośbe do Was. Nie dawno nabyłem kolejna audiczke, tym razem a4 w 2.5TDI, zauważyłem że mam w niej zawieszenie gwintowane, jest obniżona i chciałbym ja podnieść aby była bardziej komfortowa. Mam do tego zawieszenia jakieś 4szt wygląda jak klucze i 4szt takich plastikowych podkładek o grubości ok 1-1,5cm. Pytanie do Was: Chciałbym sie samemu zabrać za podniesienie auta ale nie mam pojęcia jak wygląda samam procedura. mam te nakretki kręcic do góry czy w dól tymi kluczami aby podnieść? a od czego mogą byc te podkładki plastikowe? Prosze o jakieś wskazówki.
cobradd Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 kolego chyba logiczne że kręcić w góre, "wydłużysz" amortyzator i auto sie podniesie
Pucek Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 a jak Ci nie odpowiada taki zawias to ja go z chęcią przygarne...
nieznajomy09 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 widzę że dużo mi pomogliście:) a co do kręcenia do góry to sie z Toba kolego nie zgodze, bo kręcąc do góry ściskasz sprężyne i skracasz amortyzator na odcinku od podstawy sprężyny do mocowania u góry:) Tak wiec chyba sie mylisz z ta logiką A pozatym to po co 4 klucze i podkładki mial ktos juz z czyms takim doczynienia? Logiczne by było gdybym mial jeden klucz chyba, Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi
cobradd Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 sprężyne byś scisnął tylko wtedy gdyby była ona na sztywno powiązana z amortyzatorem a tak nie jest więc nie da się jej ścisnąć, podkręcasz spręzyne do góry, amortyzator się wyciąga i w rezultacie cała kolumna jest wyższa, logiczne
wustyle Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 regulacje gwintowanego zawieszenia powinno robic sie przy wyjetych amortyzatorach dobrze tez jest wszystko ladnie umyc (cala "wysokosc" gwintu i nakretke regulujaca wysokosc zawiasu)
boberek Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 widzę że dużo mi pomogliście:) a co do kręcenia do góry to sie z Toba kolego nie zgodze, bo kręcąc do góry ściskasz sprężyne i skracasz amortyzator na odcinku od podstawy sprężyny do mocowania u góry:) Tak wiec chyba sie mylisz z ta logiką A pozatym to po co 4 klucze i podkładki mial ktos juz z czyms takim doczynienia? Logiczne by było gdybym mial jeden klucz chyba, Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi znawca :polew: :polew: stay podnosisz kręcąc w góre logiczne miałem 3 zawieszenie gwintowane i innej opcji nie ma amor ma swój skok to ze podniesiesz to nie zmieni komfortu ani troche tylko wysokośc najlepiej wyjąć to co masz kupic serie i po problemie
_Solar_ Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 najlepiej wyjąć to co masz kupic serie i po problemie albo sie ewentualnie z kimś podmienić :gwizdanie:
boberek Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 najlepiej wyjąć to co masz kupic serie i po problemie albo sie ewentualnie z kimś podmienić :gwizdanie: no chyba problemów by nie miał
eMeM Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 jest obniżona i chciałbym ja podnieść aby była bardziej komfortowa. to lepiej odpusc, bo podniesienie komfortu nie doda zmienic sie moze wyglad auta, ale zdecydowanie in minus
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się