Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Projekt przebudowy 1Z - Wasze propozycje


waluś

Rekomendowane odpowiedzi

Planuje dość sporo podnieść moc w moim poczciwym 1Z, silniczek jest w świetnej kondycji a więc nie bedzie to wyrzucenie pieniedzy w błoto, chciałbym sie poradzić kolegów co do modów w moim motorku. Dodam ze chciałbym z niego wycisnąć jakieś 150 koni ...

Moja propozycja:

-turbo AWX

-wiekszy intercooler, jaki?

-pompa AFN

-wtryski AFN? jakby z pompa AFN pracowały wtryski 0,216?

-chip pewnie u Rogala bo wszyscy bardzo chwala :good:

-a co z komputerem wrzucac od AFN?

-a co można zmienić w samym silniczku? Moze jakis ostrzejszy wałeczek? Jak sadzicie jak ewentualne przerobki wplyna na silnik panewki itd? Silnik ma 200kkm i nie bierze grama oleju.

Z góry dziekuje za propozycje i porady.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- pompa 10mm na wyższej fali czyli np. z Golfa ASV, AHF, ALH, AGR - regulowana na kole pasowym nie całą pompą, warunkowo może być AFN ale sprawna i zdrowa a nie jakiś trup,

- wtryski 216 Bosch,

- FMIC taki jak do AFN montują + orurowanie - znajdź wątek to doszukasz się,

- kolektor dolotowy od AWX/AVF,

- wybity kat,

- turbo + downpipe od AWX,

- instalacja podciśnieniowa do sterowania turbiną,

- sterownik AFN 16 bitowy,

- wskazana wydajniejsza chłodnica oleju,

- program by Rogal,

- heble min. 288x25 z przodu od AFN/AJM, a najlepiej 312x25 mm z 2.5 TDI :evil:.

Jak wszystko zrobisz poprawnie i motor zdrowy (oraz przede wszystkim pompa wtryskowa) to 160 KM pęknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze jakis ostrzejszy wałeczek?

Mógłbyś rozwinąć myśl ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy sama turbina i wtryski pasują?? bo chyba jeszcze trzeba kolektor wymienic i cala reszte jak to jest??

Pod turbine musisz dać kolektor z flanszą do turba na 3 śruby (każdy dowolny od turbiny VTG), wtryski pasują P&P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym robil od razu SWAP-a na 130 KM [AWX], i mial bym mocny grunt pod dalsze mody ~200 , bo i tak te 150KM bedzie puzniej malo i malo :kox::naughty: zawsze tak jest :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym robil od razu SWAP-a na 130 KM [AWX], i mial bym mocny grunt pod dalsze mody ~200 , bo i tak te 150KM bedzie puzniej malo i malo :kox::naughty: zawsze tak jest :gwizdanie:

i tu sie zgodzę że 150 to mało :kox: :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swap spore koszty i nie wiadomo co wyjdzie z niego- odpada,lepiej sprzedac auto...

Ja zrobilem i jestem zadowolony :naughty: i nie zaluje ani grosza tylko 170KM to troszke malo :naughty: i trzeba myslec o kolejnych modach :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- pompa 10mm na wyższej fali czyli np. z Golfa ASV, AHF, ALH, AGR - regulowana na kole pasowym nie całą pompą, warunkowo może być AFN ale sprawna i zdrowa a nie jakiś trup,

- wtryski 216 Bosch,

- FMIC taki jak do AFN montują + orurowanie - znajdź wątek to doszukasz się,

- kolektor dolotowy od AWX/AVF,

- wybity kat,

- turbo + downpipe od AWX,

- instalacja podciśnieniowa do sterowania turbiną,

- sterownik AFN 16 bitowy,

- wskazana wydajniejsza chłodnica oleju,

- program by Rogal,

- heble min. 288x25 z przodu od AFN/AJM, a najlepiej 312x25 mm z 2.5 TDI :evil:.

Jak wszystko zrobisz poprawnie i motor zdrowy (oraz przede wszystkim pompa wtryskowa) to 160 KM pęknie.

kolego Irek dobrze pisze tego się trzymaj, więc zbieraj graty i do roboty,jak dla mnie temat wyczerpany :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...