Grabek 1208 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Witam wszystkich. Chcialbym zmienic silnik w swoim Audi z 2.5 na 1.9 . Mam pytanie do wszystkich klubowiczow, jakiego silnika szukac zeby pasowal
piotrsob1 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Szukaj kompletnego dawcy z AWX-em albo AVF-em i bierz z niego motor z całym osprzętem , wiązki silnika, ECU , zestaw wskaźników, stacyjkę z kluczykami itp Albo po prostu całego rozbitka z urwanym tyłem na graty
majkel_majki Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Pamiętaj żeby zabrać także sprężyny zawieszenia bo auto po swapie będzie stało jak koza. Swap generalnie bez uzasadnienia ekonomicznego.
piotrsob1 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) 25 minut temu, majkel_majki napisał: Pamiętaj żeby zabrać także sprężyny zawieszenia bo auto po swapie będzie stało jak koza. Swap generalnie bez uzasadnienia ekonomicznego. Przy obecnych cenach tych aut , części do nich i cenie robocizny , to przed każdym mocniejszym grzebnięciem w sprzęt trzeba się trzy razy zastanowić czy to się będzie opłacać Wyjątkiem są oczywiście pasjonaci którzy kasy nie liczą Sprężynki oczywiście od 1,9 też bierz Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez piotrsob1
majkel_majki Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Powiedzmy sobie wprost, że swap z 2.5 na 1.9 to jest dziadostwo nie pasja
piotrsob1 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) No nieświadomi ludziska kupują sobie takie 2,5 TDI w B6 za ok. 10 klocków, bo przeważnie w Q i z full wypasem Problem robi się dopiero gdy się okazuje że wałki i rozrząd do roboty i trzeba dołożyć drugie tyle by to jako-tako się dalej turlało Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez piotrsob1
majkel_majki Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 5 minut temu, piotrsob1 napisał: No nieświadomi ludziska kupują sobie takie 2,5 TDI w B6 za ok. 10 klocków, bo przeważnie w Q i z full wypasem Problem robi się dopiero gdy się okazuje że wałki i rozrząd do roboty i trzeba dołożyć drugie tyle by to jako-tako się dalej turlało Na dzień dzisiejszy wymiana wałków i reszty badziewa także jest bez sensu, najlepiej wychodzi wstawienie drugiego słupka z serii Bxx. Inna sprawa, że to niestety nie są auta dla klienta, który ma 10 tys. na samochód. Starczy OT bo nas admin pogoni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się