Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy silnik 1.9 TDI 116km jest faktycznie wadliwy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Rozmawiałem z kolegą, który się na tym zna i powiedział, że te silniki, a w szczególności z rocznika 2004-2006 są najgorszymi z możliwych. Czy to prawda? 

Chodzi o A4 B7

Edytowane przez vofrrn
Opublikowano

Dotyczy dwulitrówek. W 2.0 tdi 8 v występuje problem z napędem pompy oleju a w 16v problem z głowicą. Silniki 1,9 tdi mają pompę na łańcuchu i czapkę 8 v. Jeśli zadbany to nie powinno byc problemów.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja mam 1.9 116 BRB tylko 2007 r. Już 3 lata i jeszcze problemu nie miałem. Jedyną wadą to bierze olej ale pewnie odma puszcza. 

Opublikowano
37 minut temu, ecobuda napisał:

Dotyczy dwulitrówek. 

A są silniki 2.0 116km?

Opublikowano
Teraz, vofrrn napisał:

A są silniki 2.0 116km?

Nie ma. 2.0 są 140 i 170 km

Opublikowano

On mówił, że odradza 1.9 116 km. Jak już to 105 i 130. Tylko problem w tym, że auta z tą opcją są niemal niedostępne.

Opublikowano

kolega bredzi, nie ma w b5 ani silnika 1.9 o mocy 105 ani 130km

Opublikowano

A4 b7 130 km nie ma. Tylko 115, 116 o 105 za bardzo nie slyszalem

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czyli mówicie, że te 116 km nie jest wcale aż takie złe? Przy dobrym stanie i odpowiedniej eksploatacji pojeżdżę te kilka lat?

Opublikowano

Twój kolega zna się na autach jak swinia na gwiazdach, Brb 116 km to nic innego jak inne silniki 1.9 na pd. Ma jedynie dolozony dpf. Nic więcej. Stara poczciwa konstrukcja.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

BKE 116 bez dpf-a polecam.

Opublikowano
15 minut temu, michcio1985 napisał:

 Brb 116 km to nic innego jak inne silniki 1.9 na pd. Ma jedynie dolozony dpf. Nic więcej. Stara poczciwa konstrukcja.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

Nie każdy BRB ma DPF, z reguły tylko te przywiezione z Niemiec, te np. z Belgii nie. 

Opublikowano

Dokładnie mam z Belgii i jest bez pdf. Mowa o BRB

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To tylko się cieszyć ;-)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Sam mam BKE czyli 115 km, ma 400tyś na blacie, wszystko w oryginale, zrobiony chip na 145 km i jeździ juz 1,5 roku aż miło. Jedynie łożyska z przodu wymieniłem. Tydzień temu zrobiłem nią 3,5tyś km na raz po Niemczech, wzięła 100 ml oleju. I 4 zbiorniki ON ;-)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Samochód, który mam zamiar kupić też jest sprowadzany z Belgii. Kolega wspominał właśnie o tych DPF, że lubią się psuć, dlatego też odradzał zakup. 

Opublikowano

Jak z Belgii to na bank nie powinien mieć DPF, dla pewności sprawdzić kody na wlepce w ks. serwisowej 0GG- brak DPF, 7GG- z dpf, 7GN- brak dpf, przystosowany do montażu

Opublikowano

A jak sprawa z olejem wygląda. Faktycznie dużo zjada?

Opublikowano

Mi ok litra na 15 tys

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nieco za słaby do takiej budy,  bez chiptuningu możesz być rozczarowany. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...