kubabkb Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 przy butowaniu na 4 i 5 biegu tak, ale przy 2100 , 2200 juz zero drgan w aucie i lewarek nawet nie drgnie
Damjan Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Drgania lewarka i budy przy butowaniu pasują do uszkodzonego przegubu wewnętrznego. Musisz sprawdzić który ma luz albo jak ja w ciemno wymienić oba.
interfann Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 (edytowane) Hej. Podpinam się pod temat. U mnie jest drganie i delikatne telepanie budą na 4 i 5 biegu w okolicy 2k obrotów. Najbardziej trzęsie mi się lewarek od biegów, darmowy masaż dłogi :>. Jak jadę z tą stałą ilością obrotów. To mogą być przeguby wewnętrzne? Edytowane 28 Października 2017 przez interfann
Kefiro Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 To mogą być przeguby, może też być koło dwumasowe, i może też być pompowtrysk. Najlepiej dać przejechać się komuś kto się naprawdę zna, wtedy zaoszczędzisz niepotrzebnych wydatków.
Murdzu12 Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 A koledzy jak macie te drgania w zakresie 1200 do 2000 obr, jak zaciągnięcie ręczny tzn jazda na zaciągnięty reczznym żeby auto miało ciężej to wam te drgania występują? Bo ja właśnie tak mam a najwięcej jak np ciagne przyczepka załadowana i w tych zakresach to tragicznie telepie. Dwumasa mam nową wymieniłem całe polosie na uzywki w dobrym stanie bo przed montażem sprawdzone zero luzow.
kubabkb Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 (edytowane) to zostaje Ci poduszka pod skrzynia albo poduszki pod silnikiem, ale moim zdaniem kupiles c**jowe polosie pompowtryski sprawdzales w jakim masz stanie? Edytowane 29 Października 2017 przez kubabkb
Murdzu12 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 (edytowane) Pompki mam dobre korekcje nie przekraczają 0.5 . Półosie mówisz hmmm przed montażem sprawdzałem to nie było żadnych luzow, więc pewnie trzabedzie kupiec nowe przegluby wew. A te wibracje mogą być też spowodowane przez skrzynie? Bo tam gdzie się przykreca przegluby do skrzyni to mam luz i właśnie nie wiem czy taki ma być czy nie hmmm, ale to jest dziwne że jak zaciagbe ręczny i jadę dwójka pod obciążeniem to wtedy są największe wibracje hmmm może i poduchy już sam mi wiem kruca mac.....poduszkę pod skrzynia wymieniłem i dalej to samo Edytowane 1 Listopada 2017 przez Murdzu12
SzeFFo Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Jakby to były pompowtryski to byłby problem z odpalaniem na ciepłym silniku, duże spalanie. Według mnie jest to przegub wewnętrzny.
kamil-vag Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Z tymi przegubami jest właśnie różnie. Jednym szarpie na niskich biegach przy mocnym przyśpieszaniu, innym znowu na wyższych biegach... Zapewne zależy to od rodzaju uszkodzenia przegubu... u mnie przy mocnym deptaniu wpadał w wibracje jakby były niewyważone koła. Po zdemontowaniu łożyska (rolki) na trójpalcu były OK. Natomiast zauważyłem wytarcie na bieżni w kielichu jak i na samych rolkach - co w konsekwencji dawało lekki luz poprzeczny (trzymając półoś i próbując skręcać/obracać przegub było czuć luz i to wcale nie taki duży). Zużyte łożyska rolek mogą dawać zatem inne objawy, niż wytarcie bieżni kielicha i samej rolki... Warto tez sprawdzić luz poprzeczny na flanszach skrzyni...
Azarus Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Czolem. Mam podobne objawy auto na biegu 2.3.4.5 niesie wibracje po budzie.Najczesciej na dluzszej trasie jak juz autko lapie temperature. Wymienione swierzo przeguby zewnetrzne i wewnetrzne. Wymieniona poducha silnika bez czujnika wyrzygala olej. W zeszlym roku cale sprzeglo z dwumasem LUK. Dwa lata temu cale zawieszenie przod lemforder i amortyzatory z sprezynami eibach i blishtei sportline. Piasty prawa lewa. Gdzies wpadlem wsieci na opinie z Germani ze mozliwe jest uszkodzone lozysko prowadzace w skrzyni. Za pewne inf osob ktore sie z tym spotkaly i rozwiazaly problem bede wdzieczny. Pzd
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Azarus napisał: Czolem. Mam podobne objawy auto na biegu 2.3.4.5 niesie wibracje po budzie.Najczesciej na dluzszej trasie jak juz autko lapie temperature. Wymienione swierzo przeguby zewnetrzne i wewnetrzne. Wymieniona poducha silnika bez czujnika wyrzygala olej. W zeszlym roku cale sprzeglo z dwumasem LUK. Dwa lata temu cale zawieszenie przod lemforder i amortyzatory z sprezynami eibach i blishtei sportline. Piasty prawa lewa. Gdzies wpadlem wsieci na opinie z Germani ze mozliwe jest uszkodzone lozysko prowadzace w skrzyni. Za pewne inf osob ktore sie z tym spotkaly i rozwiazaly problem bede wdzieczny. Pzd Pytanie podstawowe, w jakich sytuacjach te wibracje występują, podczas intensywnego przyspieszania, równej jazdy czy np. przy hamowaniu silnikiem ? Przy wyrzuceniu na luz niezależnie od prędkości się nie pojawiają ? A jak jest podczas jazdy na wyłączonym motorze ( tylko podczas tego testu weź poprawkę na to że zgasną światła, przestanie działać wspomaganie kierownicy , wspomaganie hamulców też może działać krótko, a wyjęcie kluczyka ze stacyjki prowadzi do zablokowania kierownicy ) Sprawdź też czy nie ma luzu na flanszach skrzyni biegów, do których są przykręcone przeguby wewnętrzne półosi Edytowane 1 Listopada 2017 przez piotrsob1
Azarus Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 2 godziny temu, piotrsob1 napisał: Pytanie podstawowe, w jakich sytuacjach te wibracje występują, podczas intensywnego przyspieszania, równej jazdy czy np. przy hamowaniu silnikiem ? Przy wyrzuceniu na luz niezależnie od prędkości się nie pojawiają ? A jak jest podczas jazdy na wyłączonym motorze ( tylko podczas tego testu weź poprawkę na to że zgasną światła, przestanie działać wspomaganie kierownicy , wspomaganie hamulców też może działać krótko, a wyjęcie kluczyka ze stacyjki prowadzi do zablokowania kierownicy ) Sprawdź też czy nie ma luzu na flanszach skrzyni biegów, do których są przykręcone przeguby wewnętrzne półosi Akcja zaczyna się przy przyśpieszaniu czyli wciskam gaz od około 2 tysi obrotówi zaczyna się przenoszenie wibracji . Odpuszczam gaz ustaje choć już mam małego bzika i mam wrażenie że coś jeszcze po pedale gazu lekko przenosi się .
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 1 minutę temu, Azarus napisał: Akcja zaczyna się przy przyśpieszaniu czyli wciskam gaz od około 2 tysi obrotówi zaczyna się przenoszenie wibracji . Odpuszczam gaz ustaje choć już mam małego bzika i mam wrażenie że coś jeszcze po pedale gazu lekko przenosi się . Czyli wibracje powstają gdy układ napędowy generuje dużą moc i moment obrotowy. Patrząc na obroty od których problem się zaczyna to wygląda na przeguby , ale pewny bym był jakbym się autem przejechał i osobiście posprawdzał ich stan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się