magdyj5 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Witam, Posiadam A4 B6 z 2001 roku 1,9TDI 130KM Ostatnio jadąc samochód zgasł mi w drodze i nie chciał zapalić (musiałem zholować). Po 2 dniach jakby mu przeszło i palił "od dotknięcia". Teraz coś mu się pomyliło i czy na zimnym czy na ciepłym silniku czasami ma ciężko zapalić (kręci z 10-20 sekund). Na dodatek w drodze podczas przyspieszania czasami przerywa. Po podłączeniu pod komputer nie pokazuje żadnych błędów. Czy miał ktoś podobny problem?
piotrsob1 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Pytanie zasadnicze, kiedy i ile kilometrów wcześniej był wymieniany filtr paliwa ??
magdyj5 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Jak tylko go kupiłem czyli w marcu były wymieniane wszystkie filtry (firmy MANN) i olej w silniku (Castrol 5W30). Zrobione od tej pory mam 4 tys kilometrów.
piotrsob1 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) Przejrzyj dokładnie układ paliwowy pod kątem nieszczelności , możesz też na próbę podłączyć mu paliwo z bańki upchniętej gdzieś pod maską ( bezpośrednio do tandempompy przez uniwersalny filtr paliwa ). Tylko wyjmij bezpiecznik nr 28, by Ci pompka w zbiorniku nie opróżniła zbiornika paliwa : Albo zrób bypasa na odłączonych przewodach paliwowych ... Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez piotrsob1
MariuszKK Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Sprawdź też podszybie czy nie ma wody pod akumulatorem.. może zalewa Ci kompa/bezpieczniki i się cuda dzieją..
magdyj5 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Zrobiłem bypasa i dalej bylo to samo. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i komputer. Wody nigdzie tam nie ma. Dalej to samo. Raz pali na dotyk a raz 20 sekund kreci i przy przyspieszaniu przerywa. Ja już zgłupiałem.
piotrsob1 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Dnia 12.08.2017 o 16:52, magdyj5 napisał: Zrobiłem bypasa i dalej bylo to samo. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i komputer. Wody nigdzie tam nie ma. Dalej to samo. Raz pali na dotyk a raz 20 sekund kreci i przy przyspieszaniu przerywa. Ja już zgłupiałem. Opisz dokładnie co zrobiłeś i jakie były tego efekty, bo z tego co napisałeś to żadnych wniosków wyciągnąć się nie da
magdyj5 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Teraz jest taka objawa, że auto co mniej więcej 5 minut gaśnie. Po zgaśnięciu znów ma ciężko zapalić. Jak szarpało tak szarpie. Na ciepłym ciężej odpala niż na zimnym. Podłączałem bańkę z paliwem bezpośrednio do tandepompy wraz z filtrem. Jak było wcześniej tak samo było po podłączeniu paliwa na krótko. Wyczyściłem zawór EGR i sprawdzałem wszystkie bezpieczniki. Słyszałem też o włączniku świateł, że na włączonych światłach pali. Nic to nie pomaga. Dziś podłączałem jeszcze raz pod kompa ale nic nie ma.
piotrsob1 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Jak paliwo podłączone prosto z bańki do tandempompy i dalej gaśnie , to trzeba by sprawdzić jakie ciśnienie daje tandempompa , jest na niej króciec pomiarowy z gwintem 12x1,5 do którego podłącza się manometr ( na zdjęciu zaznaczony na zielono ) : W poszczególnych zakresach obrotów nie powinno być niższe niż : 880 obr/min - 3,5 Barów 1500 obr/min - 6,0 Barów 2000 obr/min - 7,0 Barów 3000 obr/min - 8,0 Barów 4000 obr/min - 9,0 Barów Manometr powinien mieć zakres do 15 barów i być wypełniony gliceryną ze względu na duże pulsacje ciśnienia i kłopot z prawidłowym odczytem na zwykłym Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez piotrsob1
magdyj5 Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 Problemem były zalane przekaźniki pod komputerem. Konkretnie wszystkie 3. Wymieniłem na nowe i jest wszystko ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się