bodzenty Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Witam zakupilem nowy filtr paliwa orginal a aso poniewaz od 5tys auto slabo przyspiesza zmierzylem dzis cisnienie I wyszlo 3,7bar wydaje mi sie ze to zamalo gdzie szukac jeszcze przyczyny I co mam sprawdzic
bodzenty Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Tego sie spodziewalem a jak myslicie czy toduza.roznica spadku cisnienia.czy zostawic jak jest ,szukac nowej pompy ,czy orginalnej uzywanej
aiwer Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 No nie wiem czy 3,7 bara z 4, które powinno być to już taki problem.
stachu86 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Jesli czasy wtryskow nie przekraczaja 20ms w szczycie i nie zamierzasz robic softu to mozna przymknac oko.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
bodzenty Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Wlasnie auto juz jez po chipe w niemczech ma. 190km przez abt przynajmniej tak pisE w papierach jakie dostalem z autem I jest zmiana w dowodzie rejestracyjnym niemieckim na 143kw
KoWaL_89 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Który blok sprawdzić żeby zobaczyć jakie ciśnienie jest pompy paliwa?
Mano4 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 (edytowane) Blok 32 statycznie ,33 dynamiczny najbardziej wiarygodny.Są to korekty jakie wprowadza sterownik widać po nich czy brakuje paliwka czy nie. Edytowane 26 Października 2017 przez Mano4
przem8 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Najlepiej to podpiąć manometr pod listwę i sprawdzić czy trzyma 4 bary podczas jazdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się