tomgt Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 (edytowane) Wrzucam logi kolegi do oceny, auto zamulone, objawy jakby trubo wogóle nie wstawało. Możliwe że to wina N75 ale czekamy na wasze opinie. Logi zrobione tylko na LPG bo okazało się ze jest problem z paliwem, podczas robienia logów na PB auto zaczęło szarpać i pokazały się dwa błedy 16684 i 16685. Wcześniej przed logami błedy były wykasowane. Problem może być z pompką paliwa albo jest gdzieś nieszczelnosć, od kilku miesięcy są problemy z odpalaniem po dłuższym postoju. http://vaglog.pl/log-002_033_8i4032.html LPGhttp://vaglog.pl/log-003_020_apB4Iv.html LPGhttp://vaglog.pl/log-003_020_JM3v0.html PBhttp://vaglog.pl/log-115_118_Ay4XS.html LPG Edytowane 12 Sierpnia 2017 przez tomgt
krzysiekml Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 maf lezy albo dziura w dolocie
tomgt Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2017 (edytowane) Nie można stwierdzić po logach czy to uszkodzona przepływka? Edytowane 12 Sierpnia 2017 przez tomgt
krzysiekml Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 maf = przepływomierz powietrza
Łukasz13 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Nie ma co czekać trzeba działać, turbo wstaje tragicznie, trzeba sprawdzić dolot, jak nie ma dziur to przepływka do podmiany, n75 proponuje nie ruszać narazie bo nie tędy droga.
tomgt Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Łukasz13 czekalem na Twoją opinie tak zrobimy. Na chwilę obecną filtr paliwa i ciśnienie paliwa trzeba ogarnąć. Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez tomgt
tomgt Opublikowano 5 Października 2017 Autor Opublikowano 5 Października 2017 (edytowane) Panowie odkopuję temat. Dolot sprawdzony, poza małymi nieszczelnośćiami na dyszach gazu w kolektorze wszystko ok ale to chyba nie powinien być większy problem. Kupiona nowa przepływka Bosch od Dzika z forum i tu jest znaczna poprawa. Od razu auto lepiej wkręca sie na obroty ale to jescze nie jest to Po wymianie przepływki nie ma problemu z jazda na PB, zero szarpania przy wyższych obrotach Wrzucam logi po wymianie przepływki i świec? http://vaglog.com/log-002_033_032_88LetAT.htmlhttp://vaglog.com/log-002_033_a6kgb.htmlhttp://vaglog.com/log-003_020_r7MKZ6.htmlhttp://vaglog.com/log-115_118_lD2xc.html Edytowane 5 Października 2017 przez tomgt
Patryk14 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Turbo późno wstaje i jak na moje brakuje paliwa. Albo turbo śmietnik albo nadal jest gdzieś dziura w dolocie. Przepływka ok.Kiedy świece zmieniane? Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
tomgt Opublikowano 6 Października 2017 Autor Opublikowano 6 Października 2017 Nie ma różnicy gaz czy benzyna jedzie tak samo, dziury w dolocie nie ma, sprawdzaliśmy kompresorem i poza tymi dyszami gazu to wszystko jest dobrze. Świece założone razem z przepływką NGK PFRQ6.
zwonko Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 (edytowane) Na pierwszym logu na bogato. Na drugim na ubogo ostro więc coś się zmieniło, np. kasowałeś błędy, nie kasowałeś błędów przed każdym logiem, była duża odległość między logami lub jest inne paliwo. Te Twoje mini nieszczelności mogą robić mega lipę. Ale raczej na mieszankę na turbo to chyba mniej. A to wstaje bardzo źle. Przepływka też mi się szczerze nie bardzo podoba, ale to chyba przez turbo. Na ile się orientuje powinna osiągać większy przepływ w miarę wzrostu obrotów a u Ciebie jest maks przy mniejszych. Wartość też raczej blizej seryjnego 150KM niż programu... Ale generalnie auto nie jedzie przez turbo. Jest tam kat? Edytowane 6 Października 2017 przez zwonko
krzysiekml Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 zawór dv sprawdzałeś czy wymieniałeś kiedykolwiek ? kompresorem jak sprawdzaliście szczelność to dv był wypięty ?
Łukasz13 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Sprawdz ten dv, jak dobry to turbo trzeba wyciągać, pompa paliwa też leży prawdopodobnie.
tomgt Opublikowano 7 Października 2017 Autor Opublikowano 7 Października 2017 szczelność sprawdzaliśmy tak jak na filmie poniżej, przed logami kasowane błędy.https://www.youtube.com/watch?v=s29Q77hK-i4 pompka faktycznie może nie dawać ciśnienia tym bardziej że przy pierwszych logach w sierpniu ewidentnie szarpało prz obrotach powyżej 4 tyś., katalizator nie ruszany. jak możemy sprawdzić DV? wystarczy zaślepić przewody doprowadzjące do dv i przejechać sie, zobaczyć czy jest różniaca?
tomgt Opublikowano 23 Października 2017 Autor Opublikowano 23 Października 2017 Założony nowy DV, bez zmian. Pozostaje chyba tylko Turbo. Jest sens sprawdzać N75?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się