Skocz do zawartości
IGNOROWANY

KOD BŁEDU 16683


ŁUKASZ.

Rekomendowane odpowiedzi

ewidentnie podczas logowania zmieniasz biegi. zeby nie zamazywac sobie wykresu wrzucasz trzeci bieg i zaczynasz logowac z noga w podłodze no i w okolice odcinki bez odpuszczania na drodze w miare prostej najlepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ŁUKASZ. napisał:

A nie do 4 tys. od 1.5 tys.

Tak robisz w dieslu, a w benzynie zawsze się robi do odcinki z pedałem w podłodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest po programie, turbo bardzo wolno wstaje i niedoładowuje dlatego masz ten błąd. Trzeba sprawdzić podstawy w 1.8t'(szczelność dolotu, zawór dv) i zrobić komplet logów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzyma zadanego doładowania i turbo praktycznie nie wstaje. A w czym jest problem to niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni co jest nie tak :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przelot jest z obydwu stron tylko musi być szczelny, jak zablokujesz jedna strone to nie może nigdzie puszczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro nie może nigdzie puszczać to po co jest ten mały otwór i sprężynka w środku jakie ma to zadanie w tym zaworze bo jak zatkałem jedna stronę to właśnie tym małym otworem ucieka powietrze jakby ktoś mi to mógł roztłumaczyć to byłbym wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak małym otworem ucieka powietrze to zawór uszkodzony bo membrana peknięta, otworek to  odpowietrzenie membrany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...