ŁUKASZ. 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 wITAM. MAM PYTANIE CZY KTOŚ MÓGŁY MI POWIEDZIEĆ PO OBEJRZENIU TYCH DANYCH CZY WSZYSTKO JEST OK CZY NIE BO WYWALA MI BŁAD 16683 LOG-01-115-118-xxx.CSV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁUKASZ. 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 http://vaglog.pl/log-115_118_hP5RGD.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Logi się robi na 3 biegu od 1,5tys do odcinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁUKASZ. 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 A nie do 4 tys. od 1.5 tys. i po czym stwierdziłeś ze nie był to 3 bieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrestling1000 10 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 ewidentnie podczas logowania zmieniasz biegi. zeby nie zamazywac sobie wykresu wrzucasz trzeci bieg i zaczynasz logowac z noga w podłodze no i w okolice odcinki bez odpuszczania na drodze w miare prostej najlepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 5 godzin temu, ŁUKASZ. napisał: A nie do 4 tys. od 1.5 tys. Tak robisz w dieslu, a w benzynie zawsze się robi do odcinki z pedałem w podłodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Auto jest po programie, turbo bardzo wolno wstaje i niedoładowuje dlatego masz ten błąd. Trzeba sprawdzić podstawy w 1.8t'(szczelność dolotu, zawór dv) i zrobić komplet logów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁUKASZ. 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 ok sprawdziłem zawór dv do wymiany dzis go bede wymieniał i zrobie logi na 3 biegu dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁUKASZ. 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 nawet nie wiedziałem ze jest po programie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁUKASZ. 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 PO WYMIANIE DV http://vaglog.pl/log-115_118_5obKr.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Nie trzyma zadanego doładowania i turbo praktycznie nie wstaje. A w czym jest problem to niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni co jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁUKASZ. 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 a jak powinien działać ten grzybek koło grodzi na górze 06a129101a bo u mnie przelot jest z obydwu stron taki sam żadnego oporu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusy04 2 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Przelot jest z obydwu stron tylko musi być szczelny, jak zablokujesz jedna strone to nie może nigdzie puszczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁUKASZ. 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 ok dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁUKASZ. 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 skoro nie może nigdzie puszczać to po co jest ten mały otwór i sprężynka w środku jakie ma to zadanie w tym zaworze bo jak zatkałem jedna stronę to właśnie tym małym otworem ucieka powietrze jakby ktoś mi to mógł roztłumaczyć to byłbym wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Jak małym otworem ucieka powietrze to zawór uszkodzony bo membrana peknięta, otworek to odpowietrzenie membrany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁUKASZ. 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 witam czy po sprawdzaniu szczelnosci dolotu możliwe jest zeby olej dostał sie na tłoki bo kopci na niebiesko jak raca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Odlaczyles odme przy sprawdzaniu szczelnosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁUKASZ. 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 powiem tak najpierw tak a na koniec wszystko było spięte i jeszcze raz dmuchnąłem aż korkiem od oleju szło powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁUKASZ. 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) i wtedy też znalazłem, ze powietrze ucieka przez czujnik który jest za przepustnicą oring był splaśnięty no i oczywiscie eżektorem troche Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez ŁUKASZ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się