Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci i Trzesie A4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich uzytkownikow:)

Pisze otoz mam problem ze swoja audi a4 b7 2.0 140 2006 r.

Pierwszy problem jaki sie pojawil to straszne kopcenie jak stoje z tylu niebieski dym , jak jade czarny dym, dodajac jak przyspieszam trzesie cala tapicerka i kupa dymu, nastepnie problem czasami z odpalaniem jak mu sie podoba to zapali a jak nie musze rozlaczyc przeplywke i kreci z 30 sekund dodajac przy tym gaz, jak odpala na cieplym silniku to jakby bral lewe powietrze i nim zatrzesie, dodam rowniez ze stracil moc kompletnie, pompowtryski sprawdzone , zawor egr zawalony troche wyczyszczony na ile pozwolily mi warunki domowe ale zero poprawy.

Moj mechanik przeczysci go jeszcze raz gdyz niebawem wracam do Polski.

Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie w ktorym kierunku isc , dzieki pozdrawiam

Edytowane przez wojt9301
Bledy
Opublikowano

Trochę wyczyszczony i trochę zawalony? Całe auto takie jest? Co ty piszesz człowieku. ....

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
14 minut temu, michcio1985 napisał:

Trochę wyczyszczony i trochę zawalony? Całe auto takie jest? Co ty piszesz człowieku. ....

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

Tak zawalony i troche przeczyszczony  z racjo tego ze nie mam do tego warunkow za tydzien wracam do Polski i chce jak najbardziej pomoc mechanikowi zeby nie blakal, jak nie masz do powiedzenia nic madrego to nie komentuj

Opublikowano

 

3 godziny temu, wojt9301 napisał:

Witam wszystkich uzytkownikow:)

Pisze otoz mam problem ze swoja audi a4 b7 2.0 140 2006 r.

Pierwszy problem jaki sie pojawil to straszne kopcenie jak stoje z tylu niebieski dym , jak jade czarny dym, dodajac jak przyspieszam trzesie cala tapicerka i kupa dymu, nastepnie problem czasami z odpalaniem jak mu sie podoba to zapali a jak nie musze rozlaczyc przeplywke i kreci z 30 sekund dodajac przy tym gaz, jak odpala na cieplym silniku to jakby bral lewe powietrze i nim zatrzesie, dodam rowniez ze stracil moc kompletnie, pompowtryski sprawdzone , zawor egr zawalony troche wyczyszczony na ile pozwolily mi warunki domowe ale zero poprawy.

Moj mechanik przeczysci go jeszcze raz gdyz niebawem wracam do Polski.

Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie w ktorym kierunku isc , dzieki pozdrawiam

Na podstawie tego opisu to tylko zgadywać można , albo powróżyć ze szklanej kuli na temat przyczyny problemów :D

Wskazana jest dokładna diagnostyka jeszcze przed wyruszeniem z powrotem do kraju, bo objawy nic dobrego nie wróżą i można się obawiać czy się uda wrócić :decayed::hi:

Opublikowano

"pompowtryski sprawdzone " jak ? były wyciągane i sprawdzane na stole ? pewnie tylko vag ............. hm

jakieś stuki słychać bo niebieski dym na zimno to może być olej a może lejący wtryski a na gorąco batory 

dolot szczelny ?

przy takich objawach  jazda to ryzyko ,nawet nie będę zgadywał co mogło się stać .

Opublikowano

Z objawów czarnego dymu przy przyśpieszaniu wskazywało by na EGR.

Opublikowano

Witam wszystkich, więc po diagnostyce poszło tak, że Turbina do regeneracji, Głowica również do regeneracji, pompowtryski również także po kieszeni poszło , a teraz jest problem bo cały czas ciągnie olej ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...