Damian320d Opublikowano 9 Września 2017 Autor Opublikowano 9 Września 2017 Panowie turbo juz w moich rekach. Teraz tylko montaz Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
maquuu Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 Ja myślałem że nówka sztuka nie ma w ogóle żadnego luzu a tu widać na filmiku że jednak leciutki ma, oczywiście nie tak jak ta stara ale jednak
piotrsob1 Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 (edytowane) Nie no jakby było zrobione na ścisło to szybciutko by się zatarła Ten luz zniknie jak turbinka dostanie smarowidła pod odpowiednim ciśnieniem Posprawdzaj tylko wszystko co jest ważne dla jej poprawnej pracy , dobrze odpowietrz magistralę olejową i zakładaj, ciekawy jestem czy to rozwiąże wszystkie problemy Edytowane 9 Września 2017 przez piotrsob1
Damian320d Opublikowano 9 Września 2017 Autor Opublikowano 9 Września 2017 Na pudle z turbo pisze taki numer 717858-5010S a na turbinie taki 717858-5009S o co kaman Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 9 Września 2017 Autor Opublikowano 9 Września 2017 Nie no jakby było zrobione na ścisło to szybciutko by się zatarła Ten luz zniknie jak turbinka dostanie smarowidła pod odpowiednim ciśnieniem Posprawdzaj tylko wszystko co jest ważne dla jej poprawnej pracy , dobrze odpowietrz magistralę olejową i zakładaj, ciekawy jestem czy to rozwiąże wszystkie problemy Zapewne rozwiąże jeden problem ale pojawi sie drugi, nawet nie nastawiam sie ze bedzie dobrze ;D Nie wiem czy ten "mechanik bedzie wiedzial co to odpowietrzanie magistrali olejowej" hehehe Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 1 godzinę temu, Damian320d napisał: Nie wiem czy ten "mechanik bedzie wiedzial co to odpowietrzanie magistrali olejowej" hehehe To może popatrz mu na ręce przy robocie Wystarczy odłączyć wiązkę pompowtryskiwaczy , przewód doprowadzający olej do turbiny tylko lekko załapać i pokręcić rozrusznikiem aż olej ze śrubunku zacznie wypływać . Dopiero potem go dokręcić . A podczas pierwszego odpalenia z nową turbiną można przytrzymać wirnik turbiny kluczem nasadowym do momentu aż olej pocieknie z odpływu ( tylko i wyłącznie na biegu jałowym ), dopiero potem odpływ i dolot zamontować Po takich procedurach będzie pewność że turbina nie startowała na sucho .
Damian320d Opublikowano 9 Września 2017 Autor Opublikowano 9 Września 2017 To może popatrz mu na ręce przy robocie Wystarczy odłączyć wiązkę pompowtryskiwaczy , przewód doprowadzający olej do turbiny tylko lekko załapać i pokręcić rozrusznikiem aż olej ze śrubunku zacznie wypływać . Dopiero potem go dokręcić . A podczas pierwszego odpalenia z nową turbiną można przytrzymać wirnik turbiny kluczem nasadowym do momentu aż olej pocieknie z odpływu ( tylko i wyłącznie na biegu jałowym [emoji14] ), dopiero potem odpływ i dolot zamontować Po takich procedurach będzie pewność że turbina nie startowała na sucho . Zebym wiedzial ze ta turbina nie wyssie mi calego oleju z silnika bym wpadl na week do ciebie i to zrobil ;D bo tutaj to ona na 99.9 % bedzie miala suchy start i dostanie po obrotach . Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 9 Września 2017 Autor Opublikowano 9 Września 2017 Moze na wszelki wypadek zaleje ja olejem? Przed oddaniem do warsztatu? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 7 godzin temu, Damian320d napisał: Moze na wszelki wypadek zaleje ja olejem? Przed oddaniem do warsztatu? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Jak jest aż tak źle, to ją zalej oliwą
Pawelkiwi Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Zalanie olejem nic Ci nie da. Owszem starczy tego oleju na parę obrotów. Wiesz z jaką prędkością wiruje wałek turbiny na wolnych obrotach? Ja to robię tak. Kręcę silnik na rozruszniku parę razy po 10-20 sekund. Dopiero potem daję mu powód do zastartowania silnika. Wiem że wtedy olej poszedł do magistrali olejowej i do turbo. Pewnie pytanie jak zrobić by kręcąc nie zapalił? Możliwości jest wiele ale najlepiej odłączyć czujnik wału lub odciąć immo.
moniuh Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 mozna odlaczyc wtyczke za silnikiem od pompowtryskiwaczy, nie zapali wtedy chocby nie wiem co
Damian320d Opublikowano 13 Września 2017 Autor Opublikowano 13 Września 2017 Dzis odbieram auto, i od razu mam trase do Polski (mam nadzieje ze bedzie wszystko dobrze) czy musze ja docierac? Relacje zdam po powrocie do belgi w niedziele czy dymi czy nie hehe Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
moniuh Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 jak zamnotawana zgodnie ze sztuka, to nic nie trzeba docierac enjoy
maquuu Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Mi pomogło więc jest duże prawdopodobieństwo że i Tobie pomoże teraz tylko uważaj na czarną chmurkę przy redukcji
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) 5 godzin temu, maquuu napisał: Mi pomogło więc jest duże prawdopodobieństwo że i Tobie pomoże teraz tylko uważaj na czarną chmurkę przy redukcji Michał zregenerowałeś turbinę i dymienie oliwą ( na biało-niebiesko na biegu jałowym ) zniknęło ? Edytowane 14 Września 2017 przez piotrsob1
maquuu Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 no właśnie nie do końca. Dwa dni jeździłem i było wszystko w porządku ale dzisiaj znowu zauważyłem że dymi. Ale tylko na zimnym jak pojeżdzę trochę to dymienie ustaje. Chyba jednak nie obejdzie się bez katalizatora. Oczywiście to nie jest takie dymienie jak było wcześniej ale jednak jakieś jeszcze zostało...
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) No to ciekawe jak będzie u Damiana na nowej turbawce, czekam aż się odezwie po trasie z Belgii, ale chyba jeszcze odsypia zaległości A pomijając problem z tym dymieniem jak się auto sprawuje ? Edytowane 14 Września 2017 przez piotrsob1
maquuu Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Rewelacyjnie!! Jest dużo żwawszy elastyczniejszy, motorek ładnie pracuje, ogólnie rewelka
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 38 minut temu, maquuu napisał: Rewelacyjnie!! Jest dużo żwawszy elastyczniejszy, motorek ładnie pracuje, ogólnie rewelka No to dobrze , bo już myślałem że namówiłem Cię do złego ... Może już czas zmienić kod silnika w profilu ?
maquuu Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Już zmieniłem ale nie powiem trochę to czasu trwało, nerwów i pieniędzy kosztowało ale efekt końcowy jest chyba zadowalający.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się