uzytkownik Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witam, dzisiaj pojawił się taki objaw. Myślałem, że przebiłem oponę z przodu, taki dźwięk. Płyny są OK. Może troszkę mało chłodniczego. Po przyjechaniu do domu znowu się pojawiło i mam wrażenie, że piszczało jeszcze z pół godziny po zgaszeniu silnika. Potem odpaliłem na chwilkę i zgasiłem. Popiszczało z pół minuty i przestało. Nie jestem mechanikiem i ogólnie raczej mało techniczny ze mnie facet. Tak na mój chłopski rozum, to skoro cichnie po wystudzeniu silnika, to pewnie ma coś wspólnego z chłodzeniem. Generalnie pytania brzmią: - być może to typowy objaw i ktoś się już z tym spotkał i wie co to? - czy można z tym jeździć przez kilka dni (jutro mam dosyć ważne spotkanie i zrobię pewnie ze 400 km) poza tym najwcześniej samochód mogę wstawić do warsztatu w poniedziałek, a korzystam z niego codziennie - jaki może być orientacyjny koszt naprawy Dzięki za wszystkie informacje i sugestie Pozdrawiam Michał
wojtekce Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 sprawdz korek płynu chłodniczego
uzytkownik Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2009 sprawdzalem, to tak jakby spod silnika.
freon Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 a czy aby to nie klima? http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adrsycznie_klimatyzacji_to_normalne-t30545.0.html
uzytkownik Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 Jak wracałem do domu, było w okolicach 0 stopni, więc klima raczej nie mogła być włączona. Poza tym rozprężałaby się pół godziny? Tak, czy tak sprawdzę to, a dzisiaj w trasę pojadę Jeepem profilaktycznie chyba.
pytnik Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 kolego ogladnij sewrwo moze uchodzi cisnienie przez ten łacznik który idzie od kolektora miałem tak kiedys
Musashi Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 sprawdz węze i zbirniczek podcisnienia.