Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Nie chce jechać po chiptuningu


waskiphoto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Pisze poniewaz mam problem ze swoim audi b5 1.9 tdi rok 1998. Mam zalozony chip od ok pol roku (było 90km jest 120, było 184nm jest 290nm).Oprocz czipa nic wiecej nie mam tzn zregenerowalem tylko turbine.Problemow mam teraz kilka a mianowicie auto nie reaguje na gaz strasznie go zamula,dymi na ciemno gdy dodaje gazu ,przerywa i wogole nie chce jechac wiecej niz 145km/h. Wymieniłem przeplywomierz jest to samo.Zauwazylem straszliwy spadek mocy,przewody sprawdzalem sa dobre,turbina dziala i jedyne dni w ktore dobrze chodzi to dni deszczowe.....jak jest inna pogoda to nie chce jechac,spala wiecej a spod wtryskow sie chyba leje bo dziwne zacieki sie zrobiły.Poradzcie gdzie moge jescze zajrzec? moze z chlodzeniem cos nie tak?Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziala i jedyne dni w ktore dobrze chodzi to dni deszczowe....

A możesz zdradzić tajemnice u którego "szamana" robiłeś program ? :decayed:

Robiłeś logi ? :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne dni w ktore dobrze chodzi to dni deszczowe.....

Na wyspach podobno ciągle pada... bez urazy.

Pewnie nie masz tam Vag-a, a czipsa masz z allegro. Będziesz musiał odwiedzić jakiegoś mechasia, a tam skasują worek funtów...

Nie znam się na dizlu, ale chyba układ zasilania pada. Za mało paliwa dostaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli auto mialo w serii 184nm to duzo za malo - od poczatku cos nie domagalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chipa robilem w jednej z warszawskich firm gdzie skasowali mnie 1500pln. (hamownia,wykresy)Na poczatku auto gnało 235km/h bez zadnego problemu co było szokiem dla mnie.Logow nie robilem zadnych bo nie wiem gdzie a po zatym wyjechalem do szkocji i tu zaczęło sie wszystko psuć.Cóz dziekuje za podpowiedzi wtyglada na to ze bez podpiecia do vaga nie obejdzie sie.Dziekuje i pozdrawiam wszystkich[br]Dopisany: 23 Styczeń 2009, 15:14_________________________________________________Gosc proponował mi jeszce koncowki wtryskow bosh ale niestety juz finansowo nie wyrobiłem.NAzwy tej firmy nie pamietam ale polecona przez paru znajomych wiec mieszkajac w Katowicach wsiadłem do auta ,umowiłem sie (TO firma pod warszawa w Markach lub Regułach naprawde nazwy firmy nie pamietam ale zaeby do goscia sie dostac musialem na wolny termin czekac 2 tyg) Czekałem 3 godz zanim to zrobił a jak go zamontował to trasa powrotna do Katowic była chyba jedna z moich najszybszych... :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chipa robilem w jednej z warszawskich firm gdzie skasowali mnie 1500pln. (hamownia,wykresy)Na poczatku auto gnało 235km/h bez zadnego problemu co było szokiem dla mnie.

Chyba licznik tez Ci stuningowali....235km/h ciezko majac 180KM w takiej budzie uzyskac....

Przypuszczalnie masz problem z cisnieniem doladowania. Moze EGR puszcza skoro dolot szczelny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku auto gnało 235km/h bez zadnego

:polew: :polew: Chyba z góryy i to dosc mocnej :polew: z 184nm na 290 to mocna przesada :thumbdown:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładna diagnoza z Vagiem i będziesz wiedział co nie domaga :cool1: , btw są spoty na wyspach także zagadaj z klubowiczami to pomogą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dymi na czarno po dodaniu gazu, to raczej paliwa ma aż nadto.

Wzrost mocy w chłodne deszczowe dni wskazuje na problemy z chłodzeniem silnika (powietrza w dolocie), możliwe też że brakuje ciśnienia doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź intercooler :naughty:

może być "szczelnie zabity" błotem lub owadami, a jeśli dymi na czarno to jest nieszczelność w dolocie.

:good: :good: :good: dokładnie tak jak pisze Krzychu, wystarczy mała dziurka w ic i juz będzie dymił na czarno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za duża dawka paliwa objawia sie dymieniem na czarno nie dopala całej mieszanki , za wysoko podniesiony moment w stosunku do pierwotneo

a nie masz możliwości reklamacji w warsztacie w którym robiłeś program ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za duża dawka paliwa objawia sie dymieniem na czarno nie dopala całej mieszanki , za wysoko podniesiony moment w stosunku do pierwotneo

a nie masz możliwości reklamacji w warsztacie w którym robiłeś program ?

tak ale w tym przypadku co opisałeś dymienie nie jest powodem ,że auto nie jedzie :cool1: , koledze dymi i nie jedzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...