waskiphoto 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witam wszystkich. Pisze poniewaz mam problem ze swoim audi b5 1.9 tdi rok 1998. Mam zalozony chip od ok pol roku (było 90km jest 120, było 184nm jest 290nm).Oprocz czipa nic wiecej nie mam tzn zregenerowalem tylko turbine.Problemow mam teraz kilka a mianowicie auto nie reaguje na gaz strasznie go zamula,dymi na ciemno gdy dodaje gazu ,przerywa i wogole nie chce jechac wiecej niz 145km/h. Wymieniłem przeplywomierz jest to samo.Zauwazylem straszliwy spadek mocy,przewody sprawdzalem sa dobre,turbina dziala i jedyne dni w ktore dobrze chodzi to dni deszczowe.....jak jest inna pogoda to nie chce jechac,spala wiecej a spod wtryskow sie chyba leje bo dziwne zacieki sie zrobiły.Poradzcie gdzie moge jescze zajrzec? moze z chlodzeniem cos nie tak?Dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 dziala i jedyne dni w ktore dobrze chodzi to dni deszczowe.... A możesz zdradzić tajemnice u którego "szamana" robiłeś program ? Robiłeś logi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca.13 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 ojj chyba bez warsztatu sie nie obejdzie bo przyczyn może byc wiele! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 dziala i jedyne dni w ktore dobrze chodzi to dni deszczowe.... A możesz zdradzić tajemnice u którego "szamana" robiłeś program ? zapewne kupiony w sieci :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 zapnij vag i logi zrób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 jedyne dni w ktore dobrze chodzi to dni deszczowe..... Na wyspach podobno ciągle pada... bez urazy. Pewnie nie masz tam Vag-a, a czipsa masz z allegro. Będziesz musiał odwiedzić jakiegoś mechasia, a tam skasują worek funtów... Nie znam się na dizlu, ale chyba układ zasilania pada. Za mało paliwa dostaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 a sprawdzales katalizator(o ile jeszcze go masz...) moze zatkany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Jesli auto mialo w serii 184nm to duzo za malo - od poczatku cos nie domagalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskiphoto 0 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Witam. Chipa robilem w jednej z warszawskich firm gdzie skasowali mnie 1500pln. (hamownia,wykresy)Na poczatku auto gnało 235km/h bez zadnego problemu co było szokiem dla mnie.Logow nie robilem zadnych bo nie wiem gdzie a po zatym wyjechalem do szkocji i tu zaczęło sie wszystko psuć.Cóz dziekuje za podpowiedzi wtyglada na to ze bez podpiecia do vaga nie obejdzie sie.Dziekuje i pozdrawiam wszystkich[br]Dopisany: 23 Styczeń 2009, 15:14_________________________________________________Gosc proponował mi jeszce koncowki wtryskow bosh ale niestety juz finansowo nie wyrobiłem.NAzwy tej firmy nie pamietam ale polecona przez paru znajomych wiec mieszkajac w Katowicach wsiadłem do auta ,umowiłem sie (TO firma pod warszawa w Markach lub Regułach naprawde nazwy firmy nie pamietam ale zaeby do goscia sie dostac musialem na wolny termin czekac 2 tyg) Czekałem 3 godz zanim to zrobił a jak go zamontował to trasa powrotna do Katowic była chyba jedna z moich najszybszych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Witam. Chipa robilem w jednej z warszawskich firm gdzie skasowali mnie 1500pln. (hamownia,wykresy)Na poczatku auto gnało 235km/h bez zadnego problemu co było szokiem dla mnie. Chyba licznik tez Ci stuningowali....235km/h ciezko majac 180KM w takiej budzie uzyskac.... Przypuszczalnie masz problem z cisnieniem doladowania. Moze EGR puszcza skoro dolot szczelny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan 2 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Na poczatku auto gnało 235km/h bez zadnego :polew: Chyba z góryy i to dosc mocnej z 184nm na 290 to mocna przesada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 dokładna diagnoza z Vagiem i będziesz wiedział co nie domaga , btw są spoty na wyspach także zagadaj z klubowiczami to pomogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Jeżeli dymi na czarno po dodaniu gazu, to raczej paliwa ma aż nadto. Wzrost mocy w chłodne deszczowe dni wskazuje na problemy z chłodzeniem silnika (powietrza w dolocie), możliwe też że brakuje ciśnienia doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 sprawdź intercooler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu VW 0 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 sprawdź intercooler może być "szczelnie zabity" błotem lub owadami, a jeśli dymi na czarno to jest nieszczelność w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 sprawdź intercooler może być "szczelnie zabity" błotem lub owadami, a jeśli dymi na czarno to jest nieszczelność w dolocie. :good: dokładnie tak jak pisze Krzychu, wystarczy mała dziurka w ic i juz będzie dymił na czarno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 waskiphoto-co tam z Twoim autem,sprawdzales juz cos,wiesz cos wiecej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAWIDBORI 0 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 235km/h hm ja mam 130 km i tylko smiga 200 i kumplom to samo hmhm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 za duża dawka paliwa objawia sie dymieniem na czarno nie dopala całej mieszanki , za wysoko podniesiony moment w stosunku do pierwotneo a nie masz możliwości reklamacji w warsztacie w którym robiłeś program ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 za duża dawka paliwa objawia sie dymieniem na czarno nie dopala całej mieszanki , za wysoko podniesiony moment w stosunku do pierwotneo a nie masz możliwości reklamacji w warsztacie w którym robiłeś program ? tak ale w tym przypadku co opisałeś dymienie nie jest powodem ,że auto nie jedzie , koledze dymi i nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się