lukasz890318 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Witam, panowie oceni ktoś LOGI audi a4 b6 1.8t oznaczenie silnika AVJ. dodam że mam problem z ubogą dawką paliwa.https://l.facebook.com/l.php… https://l.facebook.com/l.php…
przem8 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Samochód po programie. Logi na PB?
lukasz890318 Opublikowano 1 Września 2017 Autor Opublikowano 1 Września 2017 (edytowane) Tak samochód po programie logi robione na benzynie Edytowane 1 Września 2017 przez lukasz890318
lukasz890318 Opublikowano 1 Września 2017 Autor Opublikowano 1 Września 2017 Kolego ocenił byś mi te logi?
Łukasz13 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Turbo dość kiepsko wstaje i niedoładowuje, przepływka za mało wskazuje, trzeba posprawdzać podstawowe rzeczy w 1.8t które przewijają się co drugi temat tutaj
lukasz890318 Opublikowano 2 Września 2017 Autor Opublikowano 2 Września 2017 2 godziny temu, Łukasz13 napisał: Turbo dość kiepsko wstaje i niedoładowuje, przepływka za mało wskazuje, trzeba posprawdzać podstawowe rzeczy w 1.8t które przewijają się co drugi temat tutaj Wiesz co kolego ale objawów padniętej przepływki nie mam, jeden znajomy sprawdzał mi logi to znowu mówił że wtryski pętlą i ciśnienie na listwie do sprawdzenia:)
lukasz890318 Opublikowano 2 Września 2017 Autor Opublikowano 2 Września 2017 Kolego a podpowiedz jakie rzeczy posprawdzać bo już nie wiem sam co robić tak jestem zakręcony, nieszczelności raczej nie mam turbo co raczej słysze w zakresie 2500-3000 ale to jak raczej wstaje wczoraj jeszcze zawór kombinowany wyczyściłem egr. bład wywala 17536 długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1 mieszanka uboga (weak mixture)
przem8 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Samochód masz po programie, a wskazania przepływu jak dla zdrowej serii. Wniosek taki, że najprawdopodobniej jest gdzieś nieszczelność. Na ucho tego nie wychwycisz Do sprawdzenia standardowo zawór dv oraz wszelkie zaworki i elementy odmy do przejrzenia. Wtryski jeszcze nie pętlą ale dużo im do tego nie brakuje, a ciśnienie na listwie też można sprawdzić nie zaszkodzi.
Łukasz13 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 5 godzin temu, lukasz890318 napisał: Wiesz co kolego ale objawów padniętej przepływki nie mam, jeden znajomy sprawdzał mi logi to znowu mówił że wtryski pętlą i ciśnienie na listwie do sprawdzenia:) No widzisz a znajomy to chyba do końca nie ogarnia bo wtryski nie pętlą i w tym momencie to nie jest najwiekszy problem, a jakie to objawy są padniętej przepływki? bo jestem ciekaw? a błąd ubogiej mieszanki to wyskakuje po jeżdzie na pb czy na lpg? Pozsprawdzaj to co kolega wyżej napisał albo daj do kogoś kto ma pojęcie o 1.8t.
lukasz890318 Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 Błąd wywala i na pb i lpg koledzy a błąd ubogiej mieszanki może być też spowodowany tym błędem 16985 sterownik ECM wadliwa suma kontrolna pamięci EPROM bo tego błędu nie mogę skasować? czy ze sterownika się już wszystko wysypało po programie. I jeszcze jedno koledzy czyli wskazania mam jak dla zdrowej serii? bo już nie wiem naprawdę sam co robić jeden mi pisze tak drugi w ogóle co innego a chciałbym to ogarnąc i mieć spokój
lukasz890318 Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 (edytowane) Koledzy a mam jeszcze jedno pytanko jak w moim 1.8t avj sprawdzić zawór dv? bo mój ma tylko dwa końce a na filmikach są w sumie z trzema mój jest taki jak ten na zdjęciu. Edytowane 3 Września 2017 przez lukasz890318
Łukasz13 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 NIe błąd uboigiej mieszanki nie może być spowodowany błędem 16985, pokaż to dv bo nie ma takiego z dwoma końcami, no chyba że Ty nie sprawdzasz dv-ki...
lukasz890318 Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 znalazłem kolego ten zawór teraz podejrzałem przy aucie niedawno co od tego zaworka wymieniałem wężyk, wiesz co tak właśnie przy 2500-3000 obrotów słychać takie zaciąganie powietrza jak by z lewej strony z okolic intercoolera może tam szukać przyczyny? i jeszcze jedno pytanko jak dobrze sprawdzić ten zaworek?
zwonko Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16985/P0601/001537
przem8 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 2 godziny temu, lukasz890318 napisał: Koledzy a mam jeszcze jedno pytanko jak w moim 1.8t avj sprawdzić zawór dv? bo mój ma tylko dwa końce a na filmikach są w sumie z trzema mój jest taki jak ten na zdjęciu. Przecież to nie jest zawór DV... Przepływomierz pokazuje tyle co seria, a po programie powinien o wiele więcej więc sprawdź to co było wcześniej pisane. DV masz najlepiej widoczne od spodu.
lukasz890318 Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 Już ogarnolem gdzie jest
lukasz890318 Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 Czyli na początek sprawdzić zawor dv, a później co jeszcze?
PASSATB5 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 To co kolega wyslal to zawor z odmy hehe
lukasz890318 Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 Zawór dv jak by puszczal ciągle powietrze to może być przyczyną ubogiej mieszanki?
przem8 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 2 godziny temu, lukasz890318 napisał: Zawór dv jak by puszczal ciągle powietrze to może być przyczyną ubogiej mieszanki? Nie. Poszukaj jak wykonać test szczelności i to zrób w pierwszej kolejności. Najlepiej jak oddasz komuś auto do ogarnięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się