darekaudi4 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Witam mam nastepujacy problem ,przciekal mi przewod od maglownicy do pompy wiec go wymienilem zalalem nowy plyn (zielony febi) ,i jest problem poniewaz pompa halasuje przy skrecaniu czyli jest gdzies banka z powietrzem .Odpowietrzalem krecąc w jedna na maxa i w druga na maxa. Jak auto postoi pare godzin przy skrecie jest cicho ale po paru minutach znowu zaczyna halasowac. Jak odpowietrzyc uklad, moze przegonic auto na trasie
ALBINEK Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 To że przegonisz auto na trasie to raczej ci nic nie da.Próbuj dalej robić tak jak poprzednio ,kręć sterem do oporu w prawo i w lewo.Sprawdż ilość płynu w zbiorniczku oraz naciąg paska i sam pasek.Jeżeli to nie pomoże to chyba coś z pompą.
darekaudi4 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 Z pompa napewno ok, wspoma chodzila bez zarzutu przed wymiana przewodu. wymienilem tylko przewod poniewaz przeciekal ,moze trzeba pojezdzic pare dni to sie odpowietrzy ???,aha jak mam odpalony silnik to w zbiorniczku nie widac powietrza, po zgaszeniu powstaje piana ale zaraz opada. Odpowietrzanie powinno sie odbywac na postoju krecac czy lepiej smigac po miescie ?? Pasek i napinacz nowy
Dev Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 coś jest nie tak układ kierowniczy jak sie juz raz odpowietrzy to drugi raz sie nie zapowietrzy (ale mi sie zrymowało) :polew: no chyba ze gdzieś ciągnie powietrze sprawdz przewód od zbiorniczka do pompy najczęściej na tym odcinku tak sie dzieje
pawelc Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Może coś jest nie tak z tym przewodem który zmieniłeś ... Czy był taki sam jak stary?.
darekaudi4 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2009 w przewodzie wymieniana byla cala czesc gumowa ale waz o takiej samej srednicy a rurka ktora znajduje sie w srodku przewodu takze zalozona,wiec ze starego przewodu zostaly tylko koncowki ale tak samo robilem w poprzedniej a4 i bylo ok. Ale znalazle chyba przyczyne otoz w zbiorniczku powinna znajdowac sie taka siateczka a u mnie jej niema ktos ja wyciagnal i dziwilo mnie czemu jest plynu zalane pod sam korek,moze to bedzie to bo z tego co wyczytalem to ona jest aby sie plyn nie spienial..... Jade na szrot po zbiorniczek i zobaczymy
Sławosz(+) Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Jade na szrot po zbiorniczek i zobaczymy jedź, jedź, to na pewno jest przyczyną, przerabiałem to u siebie sprawdź jeszcze czy sitko nie poniewiera się gdzieś na dnie zbiorniczka
pawelc Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Czyli miałeś przewód dorabiany?... I chyba tu będzie Twój problem.. Przerabiałem już temat (nawet gdzieś na forum) z dorabianym przewodem, efekt był taki że pompa strasznie wyła .. Musiałem kupić oryginał, problem znikł .
darekaudi4 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 jestem po wymianie zbiorniczka i jest prawie super ,jeszcze troche buczy ale naprawde minimalnie czyli ten filterek jest po to zeby nie robila sie piana bo w tamtym zbiorniczku buzowalo jakby sie gotwalo,a w tym jest spokuj i mam nadzieje ze ustanie po paru dniach,w srode jade w gory i nie chcialbym miec jakis niespodzianek. co myslicie o tym??[br]Dopisany: 24 Styczeń 2009, 16:21_________________________________________________Panowie jezdrze juz pare dni po wymianie zbiorniczka plynu i przewodu, przy normalnej jezdzie np. po miescie wspomy nie slychac ale jak krece w miejscu na postoju to pompa sie odzywa czy to ustanie po paru kolejnych dniach czy nie,przed wymiana bylo wszystko ok
jaca.13 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 to tak jakby w pompie brakowało płynu lub była już zużyta,myślę że samo nie ustanie!
darekaudi4 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 ale jak moze pompa byc zuzyta skoro przed wymiana bylo cichutko jutro jade w trase tygodniowa to moze sie odpowietrzy do konca jak wroce to napisze ,mam nadzieje ze wspoma mi nie wysiadzie ??
Sławosz(+) Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 ale jak moze pompa byc zuzyta skoro przed wymiana bylo cichutko jutro jade w trase tygodniowa to moze sie odpowietrzy do konca jak wroce to napisze ,mam nadzieje ze wspoma mi nie wysiadzie ?? moim zdaniem brak sitka wpłynął źle na pompę i ch... ją strzelił kiedyś jak zakładałem nową pompę to przez przypadek sitko wypadło z mocowania i miałem takie objawy jak opisujesz, pompa trochę wyła a płyn buzował w zbiorniczku, na szczęście od razu doszedłem o co chodzi... wspomaganie raczej tak szybko nie wysiądzie jeszcze bym się przyjrzał temu dorabianemu przewodowi, nie wierzę za bardzo w takie rozwiązania
darekaudi4 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 kurcze przewod ma orginalne koncowki i orginalny ten cienki wezyk w srodku wszystko zostalo ori tylko wymienili gumowa czesc a srednica w srodku jest taka sama,a poza tym to w poprzednie A4 tez dorabialem tak przewod i bylo i jest OK .Juz sam niewiem co robic moze wymienic jeszcze raz plyn na Ori bo zalalem Febi zielony ale z tego co wiem ori powinien byc 00200 ale juz go nie produkuja wiec jaki zalac, 00400 ale to syntetyk bedzie za rzadki . czy ori 00400 jest rzadszy od febi??????
Sławosz(+) Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 febi 6162 to bardzo dobry płyn do naszych B5, więc o jego jakość się nie martw wymienić nie zaszkodzi, a koszt niewielki możliwe, że stracił swoje właściwości przy jeździe bez sitka próbuj...
darekaudi4 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 hmm ale czy mozliwe zeby stracil wlasciwosci ??? w sumie to ze trzy dni jezdzilem z pieniacym sie plynem chociaz jest nowy ,jutro rano kupie i wymienie jeszcze raz,jutro wieczorem wyjezdrzam na urlop w gory wiec jeszcze zdaze .
pawelc Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 hmm ale czy mozliwe zeby stracil wlasciwosci ??? w sumie to ze trzy dni jezdzilem z pieniacym sie plynem chociaz jest nowy ,jutro rano kupie i wymienie jeszcze raz,jutro wieczorem wyjezdrzam na urlop w gory wiec jeszcze zdaze . Raczej to nie będzie wina płynu ... Przecież był nowy
darekaudi4 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2009 to zmienic plyn i odpowietrzyc od nowa czy niema sensu??[br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 21:07_________________________________________________plyn zmieniony jest to samo wiec pompa do regeneracji ale dopiero za poltora tygodnia jak wroce z urlopu
Sławosz(+) Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 plyn zmieniony jest to samo wiec pompa do regeneracji ale dopiero za poltora tygodnia jak wroce z urlopu hmm, regenerację odradzam, ktoś z forum regenerował i długo nie pohulała kolega raggaman kiedyś oferował pomoc w załatwieniu ori pompy (nowej) w dobrych pieniądzach a jak nie to używka z allegro, ja kupiłem właśnie taką za 150 i śmiga już spory czas
darekaudi4 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2009 ale daja gwarancje wiec niema czego sie bac a regeneracja kosztuje 400zl a ja w tej firmie mam znajomego i zrobi mi to za 150zl wiec chyba sie oplaca????
Sławosz(+) Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 jak za 150 to może i się opłaca, ale za 400? kolega, o którym wspomniałem, za mniej niż 400 mógł załatwić ori, nową pompę
Rekomendowane odpowiedzi