v1ck Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Hej. Mam maly ale za to denerwujacy problem. Kiedy proboje ruszyc z 1, to czuje jak samochod na sekunde przygasnie i potem dopiero rusza, i nastepuje taki jakby skok.. tak samo jest kiedy jade bo wybojach na 2, trzymam noge na gazie ale jak leciutko puszcze ( albo nie utrzymam w tym samym polozeniu ) to zaczyna skakac. to samo czuc przy zmianie biegow, ciezko jest plynnie przeskoczyc z 1 na 2, nawet z 2, na 3.. wymienilem juz : filtr powietrza, filtr oleju, olej, filtr paliwa, swiece, kable WN, a problem nie znika.. a na vagu blad czujnika halla tylko. pomocy.. pozdrawiam, v1ck
sparki Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Robiłeś ostatnio rozrząd?? Skoro masz bład czujnika halla to czemu sie mu nie przyjrzałeś tylko wymieniasz na chybił trafił.
v1ck Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 nie wymienialem na chybil trafil, tylko profilaktycznie wymienialem to wszystko zaraz po sprowadzeniu autka z niemiec :> pasek rozrzadu byl wymieniany przy 120tys, teraz ma 150 a co do halla, to troszke za duzy koszt narazie (175zl + robocizna) wiec musze poczekac, i wolalbym rowniez czy to od niego, czy na cos jeszcze sie przygotowac
v1ck Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 Witam Sądzę że jak byś zaczął od czujnika halla to problemu by nie było.Powinieneś zrobić to jak najszybciej. Pozdrawiam wiec te objawy moga byc wlasnie od tego? gdzizes czytalem ze przy walnietym czujniku halla jest podwyzszone spalanie, mulowatosc autka i za duze spaliny na przegladzie, ale o czyms takim to nie slyszalem.
lutek1234 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 witam mam silnik 1.6 dużo pali i jest muł co to moze być
rysiu Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 witam mam silnik 1.6 dużo pali i jest muł co to moze być haha, genialne pytanie odp: wszystko i nic
wojtekce Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 witam mam silnik 1.6 dużo pali i jest muł co to moze być popsute
v1ck Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 a wracajac do mnie ;], czy ten czujnik halla moze byc przyczyna moich problemow?
wojtekce Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 a wracajac do mnie ;], czy ten czujnik halla moze byc przyczyna moich problemow? oczywiście
Ronin Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 v1ck - Jak wyskakuje sensor halla to skasuj ten błąd i zobacz czy pojawi się jeszcze raz. Ale ja bym się nie zastanawiał, bo samochód nie jest nowy i zawsze coś moze nie domagać. Jakoś musisz te pieniądze uzbierać, trudno. Jeżeli samochód nie był serwisowany to powodów może być wiele i nie ma innej drogi jak eliminowanie wszystkich tych części które są niesprawne lub sprawność jest słaba. Z drugiej strony to trochę dziwię się, że tak wiele osób ma takie problemy, to naprawdę są bardzo trwałe samochody. Wychodzi na to, że nie wszystko to co nowe jest lepsze od starego. Przeczytaj ten wątek : http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_skoki_obrotow_na_biegu_jalowym-t61754.0.html tutaj jest wszystko co najczęściej pojawia się po dłuższym użytkowaniu tego modelu. Zdrówka
v1ck Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 kasowalem blad, jednak po odpaleniu autka caly czas wraca. postaram sie jechac do mechanika jak szybko sie da i dam znac czy cos dalo
sisi1977 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 ja też kasowałem bład halla i po odpaleniu wyskakiwał.mechanior chciał aparat wymieniac zapłonowy i mu podziekowałem,bo pomysłow miał hohoo.pojechałem do aso okazało sie ze rozrzad był przestawiony o jeden zabek.zrobili mi to w 40min,bo jeszcze aparat zaplonowy tez przestawiali.skasowali 300zeta.
v1ck Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2009 ja też kasowałem bład halla i po odpaleniu wyskakiwał.mechanior chciał aparat wymieniac zapłonowy i mu podziekowałem,bo pomysłow miał hohoo.pojechałem do aso okazało sie ze rozrzad był przestawiony o jeden zabek.zrobili mi to w 40min,bo jeszcze aparat zaplonowy tez przestawiali.skasowali 300zeta. jak ja bylem w aso to mi wlasnie powiedzieli zeby caly aparat wymienic.. wydaje mi sie ze u mnie rowniez moze byc rozrzad zle ustawiony ( byl wymieniany ) no i ewentualnie ustawienie aparatu. Bedzie cieplej to sprawdze miernikiem ten czujnik. pamieta ktos linka gdzie bylo opisane jak sie sprawdza?
Ronin Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Ale od przestawienia rozrządu nie wyskakuje żaden błąd, bo nie ma procedur mierzących taką usterke. Znaczy ja się nie spotkałem. Jak wyskakuje sensor Halla to trzeba go wymienić - to chyba najprostrze.
v1ck Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2009 Ale od przestawienia rozrządu nie wyskakuje żaden błąd, bo nie ma procedur mierzących taką usterke. Znaczy ja się nie spotkałem. Jak wyskakuje sensor Halla to trzeba go wymienić - to chyba najprostrze. wymiana czujnika halla w aparacie zaplonu, nie nalezy do prostych zadan ;] wierz mi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się