Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 2.0T QUATTRO avant/sline/manual/szyber/bix/rnse/bose/avus/ulter


qruku

Rekomendowane odpowiedzi

25 minut temu, afroo. napisał:

Po usunięciu odmy wnioskuję, że cały zabieg nie został wykonany u gregora, który ma na ten temat w B7 swoje zdanie. : ) Pewnie Dominik maczał w tym palce? ; )

Mimo wszystko czyszczenie przydatne i jak tylko zamierzmy dłużej furką polatać to warto to zrobić.

Sorry za OT ale możesz powiedzieć coś więcej o tej teorii gregora? Przyznaję, że zaciekawił mnie ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Animal napisał:

Ciekawa teoria. Nigdy się w to nie zagłębiałem ale nie bardzo rozumiem jak ten syf miałby dostać się w wydech i co z odpowietrzeniem skrzyni korbowej? 

Przyznam szczerze ja nie jestem expertem ale otrzymałem taką odpowiedź że odpowietrzenie skrzyni korbowej działa normalnie (jest tam jakiś wąż co wchodzi do zaślepki).  Odnośnie wspomnianego syfu to pokrywa głowicy jest tak skonstruowana że ma drugie wyjście tzw. check valve który znajduje się z drugiej strony i on ma za zadanie dodatkowe odpowietrzanie pod pokrywą w momencie gdy odma nie wyrabia. Tam wyrzuca jedynie śladowe ilości oparów olejowych. Pozbycie się odmy nie jest inwazyjne gdyż nadmiar ciśnienia i tak zostaje wyrzucony.

Godzinę temu, afroo. napisał:

Po usunięciu odmy wnioskuję, że cały zabieg nie został wykonany u gregora, który ma na ten temat w B7 swoje zdanie. : ) Pewnie Dominik maczał w tym palce? ; )

Mimo wszystko czyszczenie przydatne i jak tylko zamierzmy dłużej furką polatać to warto to zrobić.

Brawo afroo :oklasky: mógłbyś pracować w wywiadzie :D

Powiem tak, pierwotnie chciałem to ogarnąć u gregora; dzwoniłem w tym celu jednak terminy wstępnie były na koniec roku.  Nie chciałem tyle czekać i zacząłem szukać alternatywy i tak trafiłem do Dominika.  Z przeprowadzonego serwisu jestem zadowolony ale jeszcze bardziej chyba sam silnik. Odnośnie PCV Delete Kit przekonał mnie że jest to dobre i bezpieczne rozwiązanie.  Poczytałem też trochę o tym na zagranicznych portalach; jest to dość często praktykowane i auta mają się dobrze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Animal napisał:

Sorry za OT ale możesz powiedzieć coś więcej o tej teorii gregora? Przyznaję, że zaciekawił mnie ten temat.

Też mnie zaciekawił i myślę że każda konstruktywna opinia będzie wartościowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mechanicznie już go ogarnąłeś, podciągniesz jeszcze trochę i możesz zaczynać modzenie :naughty::decayed:

Powodzenia! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, qruku napisał:

Brawo afroo :oklasky: mógłbyś pracować w wywiadzie :D

Sam szukałem alternatywy dla Jasła i trafiłem na Domina stąd jestem w temacie. ; )

 

6 godzin temu, Animal napisał:

Sorry za OT ale możesz powiedzieć coś więcej o tej teorii gregora? Przyznaję, że zaciekawił mnie ten temat.

 

5 godzin temu, qruku napisał:

Też mnie zaciekawił i myślę że każda konstruktywna opinia będzie wartościowa.

Polecam dzwonić i pytać u źródła, osobiście nie podejmę się powtarzania Jego słów gdyż nie chciałbym nic przekręcić i snuć fałszywych teorii. : ) W każdym razie przy seryjnej mocy (ewentualnie przy sofcie) i seryjnym osprzęcie nie ma sensu nic ruszać. Zabawa zaczyna się przy większych mocach stąd chociażby u arek_cccp pojawił się oct.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testy "japońskich":polew:" żarówek DRL dobiegły końca. Dzisiaj kolo "służbista" w SKP nie zaakceptował moda hehe i wymienił je osobiście w celu podbicia przeglądu. Jednak w żadnym wypadku nie rozpaczam bo rzeczywiście były beznadziejne; świeciły za bardzo na niebiesko :thumbdown: i ich nie polecam.  Paradoks że za takie "pierdoły" auto nie przejdzie przeglądu natomiast przepisy nie nakazują badania skuteczności amortyzatorów, sprawdzili mi je dopiero na moją prośbę :facepalm: widocznie takie żarówki mają większy wpływ na bezpieczeństwo niż skończone amory ... z ciekawostek pierwszy raz w życiu badali mi jakość spalin :shock3:

 

20170616_143247.jpg

20170620_210311.jpg

980da00d48dda4f74b49a5bf1d2c.jpg

Edytowane przez qruku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, qruku napisał:

z ciekawostek pierwszy raz w życiu badali mi jakość spalin :shock3:

Masz jeszcze kata, czy już na dp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, afroo. napisał:

Masz jeszcze kata, czy już na dp?

no właśnie są katy i test wyszedł podręcznikowo ale ich "góra" zaczyna o to powoli cisnąć i robić jako obowiązkowe badanie :kwasny: sam jestem ciekaw jak to będzie bo moja  szanowna wife ma diesla z wyciętym katem :D co gorsza od listopada ponoć ma jeszcze wejść przepis że za przegląd będzie się płaciło z góry przed badaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeźbimy dalej. Przyjechało parę fantów od dzika :hi:dodatkowo dokupiony wysprzęglik + płukanka LM.

Niestety po rozebraniu sprzęgła okazało się że dwumas też do wymiany :strzal: cena kompletnego sprzęgła z dwumasem dobija. Nic tylko kupić se flaszkę i zapomnieć na chwilę o kosztach :wallbash:

20170926_184924.jpg

Edytowane przez qruku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Rabbi napisał:

Kamil,a jaki koszt kompletnego sprzęgła do Twojej furki?

 

z dwumasem ponad 3k zł :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo... to grubo :facepalm: w takim razie już rozumiem dlaczego mój mechanik tak mi ciągle powtarzał, że to bardzo dobrze, że Niemiec wymienił niedawno kompletne sprzęgło i jest jak nowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.10.2017 o 07:54, Animal napisał:

Oooo... to grubo :facepalm: w takim razie już rozumiem dlaczego mój mechanik tak mi ciągle powtarzał, że to bardzo dobrze, że Niemiec wymienił niedawno kompletne sprzęgło i jest jak nowe. 

bo to mądry mechanik jest :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód odebrany parę dni temu. Wymienione kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko, wysprzęglik) + dwumas. Dodatkowo przy okazji zrobiona płukanka, wymieniony olej, filtry, płyn chłodniczy. Jak go odpaliłem to go nie poznałem; całkiem inne odczucia i dźwięk po serwisie i wymianie zwłaszcza dwumasy :decayed:

Po wcześniejszym usunięciu nagaru + bolączek silnika i teraz na nowym sprzęgle jazda to czysta przyjemność :banan:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód odebrany parę dni temu. Wymienione kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko, wysprzęglik) + dwumas. Dodatkowo przy okazji zrobiona płukanka, wymieniony olej, filtry, płyn chłodniczy. Jak go odpaliłem to go nie poznałem; całkiem inne odczucia i dźwięk po serwisie i wymianie zwłaszcza dwumasy :decayed:
Po wcześniejszym usunięciu nagaru + bolączek silnika i teraz na nowym sprzęgle jazda to czysta przyjemność :banan:
 
 
No to teraz czas na dp+ hybryda+program i 290-300km Twoje xd

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, qruku napisał:

Samochód odebrany parę dni temu. Wymienione kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko, wysprzęglik) + dwumas. Dodatkowo przy okazji zrobiona płukanka, wymieniony olej, filtry, płyn chłodniczy. Jak go odpaliłem to go nie poznałem; całkiem inne odczucia i dźwięk po serwisie i wymianie zwłaszcza dwumasy :decayed:

Po wcześniejszym usunięciu nagaru + bolączek silnika i teraz na nowym sprzęgle jazda to czysta przyjemność :banan:

 

 

Możesz napisać coś więcej na temat uszkodzonej dwumasy? Jak zachowywało się auto? Było słychać jakieś niepokojące dźwięki przy rozruchu/gaszenia, czy jak to się objawia? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rafiki5 napisał:

Możesz napisać coś więcej na temat uszkodzonej dwumasy? Jak zachowywało się auto? Było słychać jakieś niepokojące dźwięki przy rozruchu/gaszenia, czy jak to się objawia? 

Szczerze to w ogóle nie myślałem że może być zużyty, nie hałasował jakoś typowo. Podczas gaszenia i zapalania było natomiast czuć delikatne bujnięcie karoserii i myślałem że ten typ tak ma i czasami przy dynamicznej jeździe i szybkim wbijaniu biegów było czuć lekkie szarpnięcie. Po wyciągnięciu koła dwumasowego okazało się że ma spore luzy zarówno w poziomie jak i w pionie i no i wpadło nowe firmy Luk. Przy okazji gdzieś wyczytałem że w uturbionych benzynach koła wytrzymują 250k do max 300k km i w moim przypadku ewidentnie się to potwierdziło. Natomiast objawy są wg mnie mniej wyczuwalne niż w dieslach.

Teraz po wymianie przy odpalaniu/gaszeniu samochód nawet nie drgnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dotarły w full alu w "zarombistym" stanie :banan:

20171103_172845.jpg

Edytowane przez qruku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W między czasie wpadła też nowa rączka z ASO bo stara była trochę porysowana + nowe przełączniki szyb (zamiennik ale działa super).

20171002_075456.jpg

20171014_163313.jpg

20171014_163317.jpg

Edytowane przez qruku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...