Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 2.0T QUATTRO avant/sline/manual/szyber/bix/rnse/bose/avus/ulter


qruku

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie w temacie jest porównanie ledów od tomnika ze standardowym oświetleniem. Wiadomo, że na zdjęciach zawsze inne wrażenie się odnosi ale z grubsza można sobie to zobaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, afroo. napisał:

U mnie w temacie jest porównanie ledów od tomnika ze standardowym oświetleniem. Wiadomo, że na zdjęciach zawsze inne wrażenie się odnosi ale z grubsza można sobie to zobaczyć.

Dokładnie, zdjęcia jedno a w realu inne wrażenia.

Natomiast te zdjęcia u Ciebie już się niestety nie wyświetlają :unknown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto kupić te 2.0 TFSI? mieszkam w zachodniopomorskim i nie mam zbytnio zaufanego mechanika który by tak z ręką na sercu ogarniał dobrze komuś auto hmm? czaje sie na 1.8T ale graniczy z cudem znalezienie a co dopiero w Quattro :facepalm: Pozdrawiam piękne auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.12.2017 o 00:18, KewsonND napisał:

Warto kupić te 2.0 TFSI?

No nie wiem co Ci mam odpisać; w wielu wątkach na forum temat tych silników myślę że został już wyczerpany odnośnie ich + i -.

Może napiszę trochę ironicznie; ale jeśli nie przeraża Cię wizja:

  • ewentualnej wymiany dwumasy i sprzęgła za ponad 3k pln (w 1.8T przez pół),
  • spalania w mieście przy emeryckiej jeździe 12-13 litrów (przynajmniej w :quattro:),
  • tankowania PB 98 :PB98:,
  • braku LPG (tak, wiem że technicznie jest to możliwe, ale większość się pewnie ze mną zgodzi że to niezbyt opłacalne do tego silnika),
  • ogarnięcia/sprawdzenia typowych bolączek tego silnika (odma, szklanka, nagar, dv, pompa, napinacz + łańcuch),
  • prawdopodobnie trochę wyższego zużycia oleju niż w 1.8T,

      to .................  warto :decayed:

W dniu 12.12.2017 o 00:18, KewsonND napisał:

Pozdrawiam piękne auto

Thnx :hi:

Edytowane przez qruku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie patrzyłem wczoraj koszt montażu gazu waha się miedzy 4 a 5k złotych i na 100km pobiera 1 litr benzyny i około 12 gazu (tej benzyny pobiera w celu chłodzenia wtrysków) wiec bezsens :) a wolał bym już w gaz włożyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, KewsonND napisał:

dokładnie patrzyłem wczoraj koszt montażu gazu waha się miedzy 4 a 5k złotych i na 100km pobiera 1 litr benzyny i około 12 gazu (tej benzyny pobiera w celu chłodzenia wtrysków) wiec bezsens :) a wolał bym już w gaz włożyć

Bezsens w jakim sensie ? Pomijajac tej litr ktory kosztuje niecale 5 zl to jezdzisz za polowe ceny :)

Co do samej benzyny to ja smigam na 95 nie odczuwam jakis niepozadanych skutkow.

Sorki za ot :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.12.2017 o 23:28, daglas napisał:

Bezsens w jakim sensie ? Pomijajac tej litr ktory kosztuje niecale 5 zl to jezdzisz za polowe ceny :)

Co do samej benzyny to ja smigam na 95 nie odczuwam jakis niepozadanych skutkow.

Sorki za ot :)

Tylko jak bedziesz sprzedawal to auto to nie zapomnij w ogloszeniu napisac "Jezdzilem na 95 zamiast wymaganej przez producenta 98, wiec swiadomie narazalem silnik na spalanie stukowe, takze w kazdej chwili moze sie rozleciec".

Tez sorki za ot ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.12.2017 o 23:28, daglas napisał:

Bezsens w jakim sensie ? Pomijajac tej litr ktory kosztuje niecale 5 zl to jezdzisz za polowe ceny :)

Co do samej benzyny to ja smigam na 95 nie odczuwam jakis niepozadanych skutkow.

Sorki za ot :)

Podpisuję się pod tym co napisał Unf :thumbup1:

Z tego co mi wiadomo 2.0 TFSi są wystrojone fabrycznie na 98 i na tym paliwie silnik trzyma optymalne parametry. Benzyna 95 jest paliwem warunkowym i na nim jest ryzyko wystąpienia spalania stukowego. Dlatego ja swojego smoka karmię tylko Vervą 98 :evil:

Odnośnie gazu, koszt dobrej instalacji do tych silników kosztuje parę dobrych tysi ze względu na ich konstrukcję i potrzebę dotrysku benzyny. Myślę że mało osób kupuje taki silnik po to by śmigać nim ponad np. 25 kkm rocznie i więcej bo raczej idą w dizle. Robiąc do 15 kkm rocznie to koszt instalacji zwracał by się dłuuugo.

Poza tym stare dobre 1.8T wiadomo że "kocha gaz" i daje rade nawet po wielu latach latania na LPG. W przypadku 2.0 Tfsi obawiam się że już tak kolorowo nie będzie i koszty samego serwisowania instalacji też mogą się pojawić w trakcie użytkowania.

Ale to tylko moje wywody na ten temat :wink: BTW oczywiście niech każdy sobie jeździ na czym chce. :peace:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Unf napisał:

Tylko jak bedziesz sprzedawal to auto to nie zapomnij w ogloszeniu napisac "Jezdzilem na 95 zamiast wymaganej przez producenta 98, wiec swiadomie narazalem silnik na spalanie stukowe, takze w kazdej chwili moze sie rozleciec".

Tez sorki za ot ;)

A dziwne bo na klapce od wlewu jest wymienione i 95 i 98 paliwo.

Poza tym przy spalaniu stykowyn rzuci checkiem a u mnie niema zadnych oznak 

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wskoczył też nowy bukłaczek z ASO bo stary był jakiś taki już nie wyjściowy (czyt.brzydki pożółkły) :decayed:

Koszt nie duży a odrazu schludniej pod maską :wink:20171123_191845.jpg

20171215_083618_HDR.jpg

Edytowane przez qruku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

W A4 B7 2.0 TFSI producent przewiduje stosowanie minimum 95 Super/ Premium lub 98 (Premium).

Komputer odpowiednio dostosowuje czasy zapłonu itp.  

Jeżeli auto zostało poddane modyfikacjom na paliwie 98 stosowanie w następstwie paliwa o niższej liczbie oktanowej może spowodować spalanie stukowe silnika.

Konsekwencje mogą być b. poważne (np. spotkanie się tłoków z zaworami).

Warto o tym pamiętać,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł zderzak z PDC i dokładką S4 w kolorze :decayed: także na wiosnę będzie rzeźba.

Ma jakieś delikatne ryski; jak się nie uda spolerować to się najwyżej go pryśnie.

20180114_131633.jpg

Edytowane przez qruku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I się zrobiło dyskotekowo :dance2:.

Wczoraj check, dzisiaj kontrolka esp. Przy kolejnym odpaleniu samochodu znikło esp, a przy jeszcze kolejnym odpaleniu znikł check. 

Z tym checkiem już chwile walczę, gdzieś jest ewidentnie nieszczelność. Zdarzało się że czasami na wolnych obrotach falowały obroty.

Kupiłem właśnie zawór n80 i go wymienię na dniach. Liczę że to rozwiąże problem.

Natomiast z tym ESP to nie mam pojęcia dlaczego wyskoczył :facepalm:

esp.jpg

check.jpg

Edytowane przez qruku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Norbas napisał:

Kamil ile za zbiorniczek płaciłeś ? 

Z tego co pamiętam to niecałą stówke

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie sa ogolnie objawy uszkodzonego zaworu n80 ? 

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.01.2018 o 19:01, daglas napisał:

Jakie sa ogolnie objawy uszkodzonego zaworu n80 ? 

Sprawny przede wszystkim powinien cykać / klikać. W kilku wątkach na forum znalazłem też info, że gdy jest niesprawny falują obroty. Może też powodować nieszczelność w układzie. Gdy jest padnięty, samochód może też nie odpalić lub gorzej odpalać gdyż odpowiada on za prawidłowe odpowietrzanie układów paliwowych. Objawów może być wiele.

Czasami wyskakiwał też błąd w coś w stylu - Zawór elektromagnetyczny zbiornika z węglem aktywnym.

Część niedroga i mam nadzieję że załatwi sprawę :wink:  https://sklep.intercars.com.pl/produkty/334535-zawor-powietrza-wtornego-bosch-0-280-142-431

Edytowane przez qruku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpukać, ale już od ponad 2 tygodni cisza z chekiem. Wszystko wskazuję więc, że winny całej nieszczelności był jednak ten zaworek n80.

20180120_104535.jpg20180120_105039.jpg

Przy okazji obfociłem też amputowaną odmę bo miałem też zapytania jak to wygląda na aucie:

20180120_104518.jpg20180120_104523.jpg

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki koszt tego adaptera epmana ? Jakies roznice w pracy silnika przez to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, daglas napisał:

Jaki koszt tego adaptera epmana ? Jakies roznice w pracy silnika przez to ?

Szczerze to nie wiem bo wylądowało to w pakiecie czyszczenia nagaru. Ale wyguglowałem i na aliexpres widzę że jest za niecałe 14$ :decayed:

Różnic nie zaobserwowałem, silnik działa tak samo :thumbup1:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...