Norbiak Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 Witam, jestem świeżym posiadaczem A4 B8, ale mam mały problem. Jako, że jestem amatorem w kwestii samochodów czy ktoś mógłby mi pomóc i napisać czy w tej wersji jest łańcuch czy pasek rozrządu? http://baza.edpol.pl:8080/partscatalogue/cardetail.aspx?a=00005&b=06418&c=000026913&d=0002 <-- Informacje o moim modelu Zdjęcia: Dzięki za pomoc
Norbiak Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 Na 100%? Oczywiście, że nie jest dożywotni ani niezawodny . Wiem, że muszę go sprawdzić, a raczej mechanik. Ale dzięki za odpowiedź
adamtower Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 A dokładnie 3 łańcuchy do wymiany i wadliwe napinacze. Jaki masz przebieg ?
Norbiak Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 http://danetechniczne.info/specyfikacje/audi/a4/b8/nadwozie-sedan/2.html#table Dzięki, znalazłem też tabele dość szczegółowe, które wszystko ładnie wyjaśniają.
soczi Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 CDNC z 2009. Sprawdzałeś branie oleju?
piter85 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 A nie pasek? 1.8 chyba miały tylko łańcuch...Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Norbiak Opublikowano 4 Września 2017 Autor Opublikowano 4 Września 2017 2 godziny temu, soczi napisał: CDNC z 2009. Sprawdzałeś branie oleju? Tak, około 1L na 1000km 15 minut temu, piter85 napisał: A nie pasek? 1.8 chyba miały tylko łańcuch... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka http://danetechniczne.info/specyfikacje/audi/a4/b8/nadwozie-sedan/2.html#table Wszyscy do tej pory mówili, że tam jest łańcuch. Plus na tej stronie jest dokładnie rozpisane, ale nie wiem na ile jest ona rzetelna.
soczi Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 38 minut temu, Norbiak napisał: Tak, około 1L na 1000km http://danetechniczne.info/specyfikacje/audi/a4/b8/nadwozie-sedan/2.html#table Wszyscy do tej pory mówili, że tam jest łańcuch. Plus na tej stronie jest dokładnie rozpisane, ale nie wiem na ile jest ona rzetelna. No właśnie... Może lepiej zrobić ciut więcej niż rozrząd? Łańcuch oczywiście w tym silniku.
Norbiak Opublikowano 4 Września 2017 Autor Opublikowano 4 Września 2017 Możesz powiedzieć co dokładnie masz na myśli? Plus jeżeli wiesz co mogę jeszcze sprawdzić to chętnie przeczytam, gdyż to moje pierwsze Audi.
soczi Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 Pobór takiej ilości oleju ma swoje konsekwencje. Możesz poczytać tutaj: Da się tę wadę wyeliminować, ale to też kosztuje.
Kubix697 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Witam, posiadam Audi B8, 2.0 TFSI, 2010r, 180KM. Samochód miał pod koniec 2013 r wymieniony silnik na nowy w ASO z powodu brania oleju. Mógłby ktoś powiedzieć czy tam jest łańcuch i przy jakim przebiegu należy ten rozrząd wymienić? Samochód ma przejechane 150 tyś, a nowy silnik 80 tyś.
indiapapa Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) Wg strony BlauParts interwał wynosi 90-110 tys. mil czyli 160 000 km +/- 17 000 km. Także zostało Ci dużo zapasu, choć ja bym zrobił przegląd przy 120k km u mechanika. W swoim aucie, które kupiłem w 2016 (rocznik 2009, 215 000km) i remontowałem, mechanik powiedział, że łańuch jest dobry (wymienił sam napinacz), aczkolwiek nie wiem czy był wymieniany wcześniej. Aktualnie, po przejechaniu 15 000km pojawił się problem z nim i muszę zdjąć pokrywę zaworów. Przy okazji sprawdzę stan łańucha, w instrukcji serwisowej jest opisane jak należy zmierzyć czy jest rozciągnięty, także potem dam znać jak to wygląda (patrz temat popychaczy zaworowych). Ps Dla informacji: na jednym z popularnych sklepów internetowych (czesciauto) cena łańcucha rozrzadu SWAG wzrosła z 255zł do 374 zł z roku na rok Edytowane 5 Stycznia 2018 przez indiapapa 1
rycchhu Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 W mojej A4 2.0 TFSI 2013r. przy przebiegu 180k km silnik zaczął nierówno pracować, później wyskakiwał błąd położenia wałka rozrządu. Zdecydowałem się na wymianę rozrządu. Napinacz był już w górnej granicy. Po wymianie, problem zniknął. Teoretycznie łańcuch nie powinien przeskoczyć, ale jak wyskoczy Ci błąd położenia wałka to koniecznie sprawdź rozrząd.
rycchhu Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 20 godzin temu, KILER napisał: Jaki koszt zmiany rozrzadu? Części 1300zł, + robocizna.
kixi4 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 W dniu 17.01.2018 o 12:26, rycchhu napisał: W mojej A4 2.0 TFSI 2013r. przy przebiegu 180k km silnik zaczął nierówno pracować, później wyskakiwał błąd położenia wałka rozrządu. Zdecydowałem się na wymianę rozrządu. Napinacz był już w górnej granicy. Po wymianie, problem zniknął. Teoretycznie łańcuch nie powinien przeskoczyć, ale jak wyskoczy Ci błąd położenia wałka to koniecznie sprawdź rozrząd. oj przeskakuje i to czesto, naprawialem juz kilkanascie sztuk w ktorych przeskoczyl lancuch, zawsze na walku ssacym, zawsze 8 zaworow ssacych pogietych i brak kompresji. przebiegi bardzo roznie, najmniejszy 76tys km! wiekszosc po miescie. W 90% przypadkow przeskakuje przy odpalaniu, winny jest albo uszkodzony napinacz, albo lancuch juz tak wyciagniety ze napinacz jest juz na koncu i go nie napina....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się