jurekm43 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 panowie mam taki problem - rozrusznik kręci a silnik nie pali , vag nie pokazuje żadnych błędów , paliwo dochodzi, akumulator ok. co jest grane ?
jurekm43 Opublikowano 7 Września 2017 Autor Opublikowano 7 Września 2017 raczej nie. byłem dzisiaj u mechanika i stwierdził że jest za niskie cisnienie na cylindrach . a w sumie jakie jest prawidłowe
k232 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 No w wolnossącym powinieneś mieć te 11 na każdym, jak będzie 8 na którymś to już raczej remont.
jurekm43 Opublikowano 7 Września 2017 Autor Opublikowano 7 Września 2017 jak mierzył mechanik to na 1 było 7, na 2 było 9, na 3 było 14 , a na 4 było 10. przy drugim pomiarze na wszystkich było o około 10. mechanior mówił że mogł zebrać się nagar i są nieszczelności
k232 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) Odstaw auto do mechanika, niech zmierzy na zimnym silniku gdy auto przestoi całą noc. Taki pomiar kilka razy to sobie w d*pę za przeproszeniem można wsadzić. To wymień olej, przejdź 4 tysiące km i znowu wymień, niech się silnik oczyści z syfu, który narobił poprzedni właściciel. Jak Ci przy następnym pomiarze faktycznie wyjdzie na 1 cylindrze 7 barów to remont. Poniżej 8 to już silnik kaplica. Edytowane 7 Września 2017 przez k232
jurekm43 Opublikowano 7 Września 2017 Autor Opublikowano 7 Września 2017 ale jak ciśnienia nie trzyma to przez to nie można odpalić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się