Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX dławi się, szarpie, drży.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziękuje. Kabel zakupiłem ten który mi poleciłeś teraz pytanie kolejne jaki program, może być nawet płatny byle skutecznie diagnozował błędy i ewentualnie miał jakieś możliwości ingerencji ??

 

Opublikowano

program jest bezplatny. vag com 311.2 po angielsku lub vcds po polsku. ja korzystam z vag com.
https://a4-klub.pl/topic/402004-vag-com-3112-pl-en-vcds-lite-12-instalki/   tu masz wiecej opisane. proponuje wpisac w googlach jak zainstalowac i skonfigurowac vag coma np. na windows 7 64bit. i zrobic wszystko wg instrukcji którą znajdziesz nie pomijajac zadnego kroku bo potem beda problemy. trzeba ustawiac tam jakies czasy probkowania, port usb itp. wszystko bedzie w instrukcji. moze nawet filmik na youtubie znajdziesz. ja robilem to jakis czas temu i juz nie pamietam 

 

Opublikowano

Ok, u mnie problem się rozwiązał. Po wymianie czujnika, sprawdzeniu wtyczki i kabli okazało się, że... jednak wtyczka nie była do końca dobrze sprawdzona i to ona była problemem. Tak czy owak, stary czujnik wrócił na miejsce (co oryginał, to oryginał), błędu nie ma, nic się nie dławi, nic nie szarpie, a moc wróciła. Ustały także drżenia budy przy przyspieszaniu. Przez taką pierdołę tyle stresu :P 

Opublikowano

która dokladnie wtyczka? gdzie sie znajduje? pojde u siebie sprawdzić :D 

Opublikowano

No wtyczka od n249 :P Znajduje się on bezpośrednio pod kolektorem, bliżej podszybia. Są dwa bliźniaczo podobne czujniki/zaworki (musisz wymacać, chociaż może to widać przez kolektor normalnie. U mnie listwa lpg zasłania). n249, to ten z lewej (od strony przodu auta).

Opublikowano

no no ja wiem ktory to n249 bo tam idzie wezykz dvki do niego, i z n249 do kolektora. wtyczka jest i nie widze zeby coś z nią było nie tak. musze sobie zobaczyc kable z niej czy gdzies sie nie uszkodziły

Opublikowano (edytowane)

Kochani mam ten sam problem...  wywala błąd z tym N249...   wcześniej jeszcze miałem takie objawy że na ziumnym silniku trzepało budą a z kolei na zimnym same sobie rosły obroty do 2220 (wnerwiało jak sie na światłach wbijało na luz) wymieniony został uszkodzony wężyk od odpowietrzenia plus jakiś malutki zaworek który tam przychodzi....  niestety błąd nadal wywala pomimo, że poki co nic się nie dzieje i silnik pracuje normalnie. Pytanie czy rzeczywiscie trzeba wymienić ten zawor N249 ?  Pojeżdzę kilka dni i poobserwuję ... no i ciekawe czy wywali check na blacie...  

a tak btw .... drogie to cholerstwo jest (ten N 249) ??

Edytowane przez depechetom

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...