Wachacz Opublikowano 17 Września 2017 Opublikowano 17 Września 2017 Witam Serdecznie proszę o przeanalizowanie logów Audi A4 B7 1.9 TDI BKE. Wg. posiadanej wiedzy moc jest seryjna. Niestety ale regularnie co jakiś czas wyskakuje błąd: 18000 - Altitude Sensor/ Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation P1592-000- - Dodatkowo podczas "butowania" przy robieniu logów wyskakiwał błąd: 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Ten błąd nie powraca w trakcie zwykłej jazdy tylko podczas "butowania". Grupy 000 nie dało się zlogować w tym silniku. Z rury wydechowej samochód nie kopci. Logi statyczne: Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_P5J5Y5.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_a1sG9u.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_ZO05H.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_LYhx6.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_3kJ9xa.html Logi statyczne BS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_9LKGmB.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_yd4v6p.html Logi dynamiczne: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_k3Nr4.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_cu2161.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_3F9BJW.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_50udEPD.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_g9Ilm.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_855o1v.html Bardzo proszę o każdą radę i sugestię co można poprawić i zrobić w tym aucie.
Tracer39 Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 Sprawdź/przeczyść wtyczki od przepływomierza i czujnika G31, posprawdzaj wężyki podciśnieniowe i profilaktycznie umyj przepływke i egr. 1
Wachacz Opublikowano 19 Września 2017 Autor Opublikowano 19 Września 2017 Dziękuję bardzo. Tak zrobię. Zobaczymy co z tego wyjdzie.Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
Wachacz Opublikowano 27 Września 2017 Autor Opublikowano 27 Września 2017 Witam ponownieWczoraj zabrałem się za sprawdzanie wtyczek. Wyczyściłem czujnik g31. Sprawdziłem szczelność węży podciśnienia. Umyłem też przepływke. Sztanga turbiny porusza się prawidłowo.Sytuacja teraz wygląda tak, że błąd 18000 nie wraca ale za to często wraca błąd przeplywki 16485. Niestety zauważyłem też taki objaw, że jak rozpędzamy samochód na 5 biegu to przy prędkości około 170 i obrotach 3200 wyskakuje nowy błąd 16618 Boost preesure regulation. Limit exceeded (overboost condition). Taki sam objaw jest na biegu 4 i obrotach około 4000.Panowie co o tym myślicie??(Sorry za składnię ale piszę przez tel.)Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
MariuszKK Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 Sprawdź zawór N75 lub sam filterek wewnątrz. https://a4-klub.pl/topic/401293-sapiąca-szurająca-turbina-i-notlaufy-bpw/ 1
Wachacz Opublikowano 27 Września 2017 Autor Opublikowano 27 Września 2017 Mariusz KK dziękuję. Jutro to będę sprawdzał. Niestety w dniu dzisiejszym znów wpadł w tryb awaryjny czyli prawdopodobnie wrócił błąd 18000 :-( Końca nie widać....ale będzie dobrze :-)Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
Wachacz Opublikowano 28 Września 2017 Autor Opublikowano 28 Września 2017 Niestety błąd 18000 wraca. N75 wyczyściłem. Sztanga pracuje ok i szybko powraca. Lipa Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
Wachacz Opublikowano 28 Września 2017 Autor Opublikowano 28 Września 2017 Udało się dziś podmienić czujnik g31 z innego auta i to okazało się strzałem w dziesiątkę. Serdecznie dziękuję za pomoc.Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się