Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wspomaganie - płyn G004000M2 to to samo co G002000?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja napisałem dla aut gdzie na zbiorniczku jest napisane wyłącznie olej mineralny (zielona zakrętka). Pewnie w nowszych to lejesz syntetyk.

Opublikowano

U mnie jest szara nakrętka ., ale pisze po niemiecku , ze tylko mineralny olej , zarówno w ASO ( w DE ) po trzech latach użytkowania , jak i ja osobiście dwa lata temu zalałem G004000 i wszystko śmiga jak talala :wink:

---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:44 ----------

G004000 to zamiennik G002000 i tyle w temacie

Opublikowano
Qrcze przeczytałem cały wątek i naprawde nie wiem co robić w moim przypadki (poziom płynu min, płyn od nowości nie był wymieniany, ale jest żółty, na korku napis G002000 only, audi b7 bke, żadnych niepokojących objawów) - co najlepiej/bezpiecznej:

1)dolać troche ori z ASO G004000

2)dolać czegoś innego, czego ?

3)wymienić na ori z ASO G004000

4)wymienić na inny płyn, jaki ?

skoro nie masz żadnych niepokojących objawów to po co chcesz ingerować w układ ?

jeśli stan płynu jest na min to jest ok bo gdy się zagrzeje będzie go w układzie więcej ale jeśli już chcesz coś robić to ja polecam dolać http://www.prestone.pl/produkty/plyny-eksploatacyjne/plyn-do-wspomagania-uszczelniacz.html

Opublikowano
skoro nie masz żadnych niepokojących objawów to po co chcesz ingerować w układ ?

jeśli stan płynu jest na min to jest ok bo gdy się zagrzeje będzie go w układzie więcej ale jeśli już chcesz coś robić to ja polecam dolać http://www.prestone.pl/produkty/plyny-eksploatacyjne/plyn-do-wspomagania-uszczelniacz.html

Faktycznie coś daje ten płyn? Testowałeś? czy to tylko marketing?

Opublikowano
Faktycznie coś daje ten płyn? Testowałeś? czy to tylko marketing?

mam prowizje od każdej sprzedanej butelki.....

Opublikowano
mam prowizje od każdej sprzedanej butelki.....

Poważnie pytam :facepalm:

Opublikowano

A-rek to działa, albo inaczej komuś pomógł ten preparat??

Pytam się bo ja mi w A100 miałem wyciek w układzie chłodniczym to zalałem preparatu uszczelniającego, ale tak uszczelnił że silnik się grzał, nie było dobrego przepływu, więc zalałem środka czyszczącego co rozszczelniło całkowicie układ.

Dlatego pytam się czy po zastosowaniu tego preparatu nie skończy się wymianą całego układu wspomagania (łącznie z rurkami)??

---------- Post added at 09:56 ---------- Previous post was at 09:55 ----------

Tak na marginesie nie pytam ze złośliwości tylko mam problem z pompą i może to by było rozwiązanie.

Opublikowano
A-rek to działa, albo inaczej komuś pomógł ten preparat??

Pytam się bo ja mi w A100 miałem wyciek w układzie chłodniczym to zalałem preparatu uszczelniającego, ale tak uszczelnił że silnik się grzał, nie było dobrego przepływu, więc zalałem środka czyszczącego co rozszczelniło całkowicie układ.

Dlatego pytam się czy po zastosowaniu tego preparatu nie skończy się wymianą całego układu wspomagania (łącznie z rurkami)??

---------- Post added at 09:56 ---------- Previous post was at 09:55 ----------

Tak na marginesie nie pytam ze złośliwości tylko mam problem z pompą i może to by było rozwiązanie.

w układzie wspomagania wytwarza się ciśnienie i jeśli jest jakiś minimalny wyciek to taki preparat pozwoli to zlikwidować ale pamiętać też trzeba że dolewa sie do układu tylko kilka setek, a nie całą butelke.

Opublikowano
Kolego nie zalewaj oryginału bo rozpieprzysz pompę. Zaczyna wyć i się pienić a pompa potrafi się zagotować.

Lej Febi 6162, na tym płynie jest wszystko ok. Ja u siebie w A4 odrazu zalałem febi 6162 i jest spokój, a w A6 zapomniałem się i kupiłem oryginał, niestety zalałem, efekt jest taki że pływają opiłki w zbiorniczku płyn się pieni i jak się rozgrzeje tracę wspomaganie. Pompa już mi zaczyna buczeć, w weekend wymieniam na febi 6162 mam nadzieję że uda się uratować pompkę.

Dziwne bo przeważnie jest na odwrót bo to Febi jest dużo rzadszy i to po nim właśnie pompa głośniej zaczyna chodzić i buczeć. Piszesz że wlałeś ORI i stąd problemy, a jesteś pewny że wcześniej też tam był ORI płyn wlany, no i czy przy wymianie dobrze przepłukałeś cały układ?

Ja w B5 lałem G004000 a na zbiorniczku mam G002000 a było to już parę lat temu i nic do tej pory się nie dzieje a nawet lżej mi zaczęło wspomaganie chodzić po wymianie.

Opublikowano

2 litry przelałem ori więc chyba dość dobrze układ został przepłukany. Teraz kupiłem Febi i zobaczymy co się stanie po zalaniu. Był zielony/bursztynowy (dlatego wymieniłem bo był zabrudzony trochę) ale czy to był ori to cholera wie.

Opublikowano
skoro nie masz żadnych niepokojących objawów to po co chcesz ingerować w układ ?

jeśli stan płynu jest na min to jest ok bo gdy się zagrzeje będzie go w układzie więcej ale jeśli już chcesz coś robić to ja polecam dolać http://www.prestone.pl/produkty/plyny-eksploatacyjne/plyn-do-wspomagania-uszczelniacz.html

No ale po co mam dolewać uszczelniacz, skoro nie mam zadnego wycieku ? Qrcze nie chce kombinować. Jak pisałem wszystko ok, poza tym że mam poziom 0,5mm poniżej min. Rozumiem że po to jest poziom minimalny żeby go nie przekraczać. Czy może ktoś konstruktywnie doradzić co robić: 1, 2, 3, czy 4 (przeczytajcie proszę mój powyższy post) ?

Opublikowano
No ale po co mam dolewać uszczelniacz, skoro nie mam zadnego wycieku ?

a przeczytałeś wszystkie zadania tego produktu:cool1:

Opublikowano
No ale po co mam dolewać uszczelniacz, skoro nie mam zadnego wycieku ? Qrcze nie chce kombinować. Jak pisałem wszystko ok, poza tym że mam poziom 0,5mm poniżej min. Rozumiem że po to jest poziom minimalny żeby go nie przekraczać. Czy może ktoś konstruktywnie doradzić co robić: 1, 2, 3, czy 4 (przeczytajcie proszę mój powyższy post) ?

Litr ori płyny kosztuje ok 33zł a Ty się wahasz? Ja bym od razu kupił i wymienił na nowy....

Opublikowano

mily, płukałeś ori płynem a zalałeś febi? troche dziwne

H4mm3R, ja w sobote kupowałem w aso i płaciłem 52zł...

Piszecie że kupujemy dwie butelki jedną płuczemy a drugą zalewamy. A co jeśli bym przepłukał czymś tańszym np febi albo czymś jeszcze tańszym o tych samych właściwościach a potem zalał ori płynem??? 50zł niby nie aż tak duże pieniądze no ale na ulicy też nie leżą żeby ich przepuścić przez układ i wywalić...

Opublikowano
mily, płukałeś ori płynem a zalałeś febi? troche dziwne

H4mm3R, ja w sobote kupowałem w aso i płaciłem 52zł...

Piszecie że kupujemy dwie butelki jedną płuczemy a drugą zalewamy. A co jeśli bym przepłukał czymś tańszym np febi albo czymś jeszcze tańszym o tych samych właściwościach a potem zalał ori płynem??? 50zł niby nie aż tak duże pieniądze no ale na ulicy też nie leżą żeby ich przepuścić przez układ i wywalić...

Płukałem ori i zalałem ori, jeździłem 2 tygodnie ale było coraz gorzej. Teraz w weekend przepłukałem febi i zalałem febi. Jest trochę lepiej, ale i tak d*pa chyba mnie czeka wymiana pompy. Pojeżdżę ze dwa tygodnie i zobaczę. Na ori traciłem zupełnie wspomaganie na febi ciężko się kręci ale lepiej niż na ori.

Nie tak się nie da, płuczesz tym czym później zalewasz.

Nie wiem czy wiecie ale na wężu jest dławik, warto zobaczyć czy jest na nim przepływ, a w zbiorniczku jest siateczka, jeżeli wyleciała to znaczy że jest zapchana, tez warto ją wyczyścić, tylko że się średnio da. Ja Wyjąłem cały zbiorniczek i zanurzyłem w benzynie, później przepłukałem wodą pod ciśnieniem i wysuszyłem zbiorniczek, teraz mi siateczki nie wyrzuca (głupio że ten zbiornik nie jest rozbieralny, było by łatwiej wyczyścić tą siatkę).

Przez mój układ przepuściłem już 4 litry w sumie i nadal po zalaniu płyn się robi bursztynowy, co ciekawe płynu nie ubywa. Czyżby tak był zasyfiony czy zmiana koloru to normalne??

Opublikowano

Jeżeli zamierzasz zalać febi to płuczesz febi, jeżeli ori to płuczesz ori

Opublikowano
Jeżeli zamierzasz zalać febi to płuczesz febi, jeżeli ori to płuczesz ori

aż taki czereśniak nie jestem to zrozumiałem:P chodziło mi o to dlaczego nie moge płukać jednym a zalać drugim o tych samych właściwościach dajmy na to zielony minerał ori i zielony minerał innej (tańszej) firmy

Opublikowano

Wiesz co nie jestem (wbrew niektórym) że G004000 to minerał. Jest dużo osób twierdzących że G004000 jest olejem syntetycznym.

Mało tego febi też tak sądzi. Jeżeli wejdziesz na stronę febi to okazjue się że odpowiednikiem G004000 jest Febi 6161 który jest syntetykiem (też zielony), natomiast odpowiednikiem G002000 (wycofanym) jest 6162 olej mineralny.

Daje to trochę do myślenia oraz wątpliwości wielu ludzi na innych forach internetowych.

Opublikowano

Byłem w sobote w ASO i G002000 wcale nie jest wycofany. Cena za litr 100zł za G004000 52zł. Ceny troche lipa ale dopiero co salon powstał więc może dlatego... Zostawmy narazie minerały i syntetyki. Chce konkretnej odpowiedzi na zadane przeze mnie wyżej pytanie..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...