mtb84 Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 (edytowane) Statyczny: Grupy 001, 002, 003: http://vaglog.pl/log-001_002_003_0QG4D4.html Grupy 004, 005, 008: http://vaglog.pl/log-004_005_008_6y9f10.html Grupy 009, 010, 011: http://vaglog.pl/log-009_010_011_Kx94QI.html Grupy 012, 013, 015: http://vaglog.pl/log-012_013_015_lp0c1.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_uRBsnf.html Basic settings: Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_kib5V.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_2Bpi1.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_esDx6J.html Dynamiczny: Grupy 003, 004, 010: http://vaglog.pl/log-003_004_010_04dFYpJ.html Grupy 001, 010, 011: http://vaglog.pl/log-001_011_010_MR8Ipzu.html Grupy 001, 010, 011: http://vaglog.pl/log-001_011_010_6Vr63.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_xm63rs.html Edytowane 18 Września 2017 przez mtb84
mtb84 Opublikowano 18 Września 2017 Autor Opublikowano 18 Września 2017 (edytowane) auto bardzo żwawe odpala bez problemu trochę dymi przy butowaniu ale to raczej w normie. dziwne ze kąt wtrysku oscyluje 24-27 poprawić to wyregulować ? czy zostawić jak jest dobrze. Edytowane 18 Września 2017 przez mtb84
mtb84 Opublikowano 20 Września 2017 Autor Opublikowano 20 Września 2017 Jak sprawdzić w jakim stanie mam katalizator.
mtb84 Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Opublikowano 14 Listopada 2017 u mnie niema sondy wiec błędu chyba nie wywali. po odpaleniu mocno wali sadzą tak na sucho bardziej. kiedyś miałem podobnie był nieszczelny dolot ale teraz to nie wiem co to może być.
kamil-vag Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Wrzuć te logi jeszcze raz na jakiś działający serwer. Zobaczymy jak to wygląda...
Patryk Kałdoński Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) Ktoś pomoże bo pali jak smok 1.9 afn 98r Edytowane 28 Listopada 2017 przez Patryk Kałdoński
kamil-vag Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 Sprawdź sobie czujnik temperatury co pokazuje jak na zegarach masz 90... bo po tych logach wygląda, że turbo i przepływka OK.
Patryk Kałdoński Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Z czujnikiem temperatury były jaja nie pokazywał na liczniku ani klimatronicu więc wymieniałem 3 razy . W vagu pokazywał w engine 90 stopni, ale w instruments było 30 stopni.. Oddałem do mechanika (pierwszy i ostatni raz) niby sprawdził wiązkę i coś w liczniku powiedział że jest.. Powiedział że wskazówka nie działa lecz robiłem test w vagu i działała, że jakaś płytka uszkodzona za małe napięcie czy coś odmówiłem naprawy powiedział 350 zł za nią .. wiec skasował 180 za diagnozę (elektromechanik POLAK we Wrocławiu) odebrałem samochód i pokazuje te 90 stopni w vagu na liczniku oraz climatronicu Zepsuł coś bo podświetlenie climatronica osłabło (jak klikam recyrkulacje oraz nawiew na szybe -wchodzę w kody i swieci mocno ---- może jakiś pomysł co zepsuł bo demontował tylko licznik). spalanie spadło z 11l do 8l ale to dalej za dużo miesiąc temu we wrocku palił ok 6l w trasie 4-4.5/100 km/h ..przepływka nie daje za dużo powietrza na jałowym komputer chce 255 a pokazuje 450,że daje.. Turbo nie za poźno wstaje ? Jakie grupy jeszcze zrobić, abyś powiedział coś więcej o turbo, przepływce oraz ogólnie silniku. Czy statystyczne coś ci pomogą jak tak to jakie grupy ? received_1447108052074741.mp4
kamil-vag Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Porob logi i wrzuć tu w plikach .csv bo na tych zdj to bez sensu sprawdzać... A w silniku w VAGu ile pokazuje stopni po rozgrzaniu, to co na liczniku to tylko dla Ciebie, a to co w silniku to do dawek itd..
Patryk Kałdoński Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 pokazuje normalnie 90 . porobiłem w csv, ale laptop ma exela . po odinstalowaniu exela mam to w csv ale vaglog nie działa wrzucić to w tym formacie ?
Patryk Kałdoński Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Proszę LOG-01-000-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-008-xxx-xxx.CSV LOG-01-010-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
kamil-vag Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Coś ten log grupy 011 dziwny... Zrób jeszcze raz logi grupowo 003+011+008 na 3 i 4 biegu i pedał w podłogę na 100% - najpierw rozgrzej silnik do 90 st... Zobacz rano przed odpaleniem wskazania w grupie 007.
Patryk Kałdoński Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 grupowo ? nie trzeba osobno robic. ? co mam zobaczyć w grupie 7. jutro pojade i zrobię logi 1500 obrotów 3 bieg i pedał w podłogę
kamil-vag Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Nawet od 1200 możesz... w 007 są temperatury, możesz zrzut ekranu zrobić, albo wypisać... mają być tożsame (po nocy, silnik zimny).
Patryk Kałdoński Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Witam z powodu braku czasu nie miałem na razie jak zrobić tych logów . do końca tygfodnia doślę je tutaj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się