rafal4b Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Witam wszystkich Jakiś czas temu zakupiłem A4 B6 1.8 T BFB + zamontowałem LPG. Kupno tego samochodu było bardzo dobrym wyborem, lecz prawdą jest że słabo się odpycha... chcę go poddać lekkiej modyfikacji ale zanim cokolwiek zmienię chcę mieć 100% sprawną serię. w związku z tym proszę aby ktoś doświadczony spojrzał na logi. moim zdaniem turbo trochę za słabo pompuje i przepływka pokazuje za mało. co o tym sądzicie? Logi na BP: 002 + 033 http://vaglog.pl/log-002_033_Mc5x0j7.html 003 + 020 http://vaglog.pl/log-003_020_dbq1T79.html 115 + 118 http://vaglog.pl/log-115_118_1lLdl5.html Logi na LPG: 002 + 033 http://vaglog.pl/log-002_033_8R9x1.html 003 + 020 http://vaglog.pl/log-003_020_s2pr9F.html 115 + 118 http://vaglog.pl/log-115_118_02Ax6.html
przem8 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 (edytowane) Jest bardzo ubogo, z turbo nie najgorzej na PB. Standardowo do sprawdzenia szczelność, odmy itp... Edytowane 23 Września 2017 przez przem8
Łukasz13 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Przepływka zaniża jakieś 10 g, sprawdz szczelność jak nic nie znajdziesz to do wymiany, turbo w miare dobrze, delikatnie niedoładowuje.
rafal4b Opublikowano 23 Września 2017 Autor Opublikowano 23 Września 2017 Miesiąc temu sprawdzałem szczelność ale tak na szybko. Było trochę głośno na warsztacie ale wydawało się że jest ok. Nie było nic słychać. Sprawdzę to dla pewności jeszcze raz jak tylko będę miał wolną chwilę. Pewnie dopiero w przyszłym tyg.
rafal4b Opublikowano 24 Września 2017 Autor Opublikowano 24 Września 2017 16 godzin temu, przem8 napisał: Jest bardzo ubogo, z turbo nie najgorzej na PB. Standardowo do sprawdzenia szczelność, odmy itp... zapomniałem dodać, że logi robiłem jak wracałem z regulacji gazu. przed regulacją w grupie 32 korekta długoterminowa wynosiła 14,8. teraz jest trochę na " - ", przez to uważasz,że jest ubogo? czy coś innego zwróciło twoją uwagę.?
przem8 Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 Zarówno na lpg jak i PB masz ubogo w grupie 33 (korekta krótkoterminowa) i na tej podstawie to sądzę Korekta długoterminowa jest miarodajna po kilkudziesięciu km. Jak pisał Łukasz brakuje przepływu więc przez to masz ubogo i trzeba sprawdzić szczelność, a jak wszystko będzie w porządku to przepływka do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się