n0w3y_pl Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witajcie panowie, mam nadzieje ze bedziecie w stanie mi pomoc z gryzacym mnie problemem. Wczoraj zabralem sie za mala robote, przy mocno zagrzanym silniku na postoju zapalala sie kontrolka oleju i piszczalo autko 3 razy, czytalem ze bardzo powszechny problem w tych silnikach to zapychanie sie ssaka wiec zabralem sie za sciaganie zawieszenia i podnoszenia silnika do gury by sciagnac miske, podczas sciagania musialem przekrecic walem by kolo zamachowe udostepnilo 2 sruby do odkrecenia miski. Krecilem paskiem od wspomaganiaby obrucic kolem zamachowym. wymienialem tez uszczelke pod klawiatura zaworków, Po wyczyszczeniu ssaka i sprawdzeniu pomy wszystko zlozylem na nowych uszczelkach i zabralem sie do odpalania auta, a tu nici, auto nie zapala, iskra jest pompa pracuje, wszystkie przewody sa podpięte, ( w sumie to prawie zadnych nie rozlączalem ). Auto czasem tak jak by prubowalo zaskoczyc i wtedy silnik przyblokowywuje i zaczyna krecic dalej. Prosze o jakies pomysly bo juz mi rece opadaja.
wojtekce Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 może kręciłeś silnikiem w lewo i pasek rozrządu przeskoczył
n0w3y_pl Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2009 kurcze powiem ze moze i krecilem zeby przekrecic kolem zamachowym ale przeciesz napinacz nie jest hydrauliczny ani sprezynowy i nie powinien sie zluzowac ? jak sie wyle to mnie poprawcie.
n0w3y_pl Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2009 hej. a masz pojecie gdzie znajde znak na kole zamachowym ? z ktorej strony mam szukac jakiegos otworu ? pierwszy taz robie ten silnik i nie bardzo wiem gdzie szukac znamy ka kole zamachowym. Pozdrawiam
kred Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 na wale korbowym masz znak na obudowie bardzo latwo zauwarzuc jest praktycznie na środku obudowy. a na walku w gornym punkcie na pokrywce klawiatury tez ciezko nie zauwarzyć -musisz wczesniej zdemontowac oslonke plastikowa.
n0w3y_pl Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2009 na wale korbowym ? nie na kole zamachowym ? przeciez zeby sprawdzic na wale to musze przodek auta rozebrac ?
wojtekce Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 proponuje spr ustawienie rozrządu u kogoś kto sie na tym zna
maybeuwin Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Sprawdz ustawienie na pasku rozrządu (znaki na koło pasowe wału oraz pokrywy zaworów). Sprawdz też ustawienie wałków rozrządu według znaków od strony napinacza łańcucha rozrządu. Miałem podobny problem.
n0w3y_pl Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2009 witajcie ponownie, caly przodek mam rozebrany na kole zembatym walu korbowego nie mam zdnego znaku, nic a nic. problem w tym ze nie wiem gdzie równiez szukac znaków na kole zamachowym bo mam tam 3 otwory i w kazdym z nich widac kolo zamachowe. Czy mogl by mi ktos przedstawic jakis schemat mam szukac jakiegos ustawienia na zamachówce. nie chodzi o to czy zobaczy to ktoc kto sie zna czy nie problem w tym ze nigdy nie robilem tego silnika a nie mam ksiazki do niego ani nic. jak ktos mi pokaze ktore znaki mam porówac to porównam i bede wiedzial czy to wina rozrzadu czy nie.
wojtekce Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 dlatego powinien każdy robić to co umie
n0w3y_pl Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2009 wojtekce, rozrzad robilem nie raz, w wielu autach, wymieniałem uszczelki pod głowicami i użytkownicy tych aut dalej sie cieszą z wykonania mojej pracy, problem w tym ze w każdym warsztacie mechanicy maja schematy ustawień i miejsc do sprawdzenia znaków, mnie takiego brak, mam cale auto rozkopane pod garażem, mieszkam w Anglii, nie mam zbytnio jak dojechać do mechanika tym autem bo nie jeździ! nie planowałem rozbierania rozrządu! robiłem prosta wymianę pompy i czyszczenie smoka co nie ma się nijak do rozrządu, wiec proszę Cie jak nie masz nic co moglo by mi pomoc w rozwiazaniu problemu to zamilknij, jestem dosc zdenerwowany a jeszcze czytam twoje nic nie wnoszące do tematu posty.
wojtekce Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 głupie uwagi zachowaj dla siebie jest coś takiego jak http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t30947.0.html;highlight=znaki+adr
n0w3y_pl Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 Zachowal bym dla siebie jak bys odrazu odpowiedzial na pytanie, chocby nawet ze bylo gdzies na forum. szukalem i nie znalazlem tego linku, poszedlem dzis do VW i poprosilem o wydruk, wydrukowali mi to samo i sprawdzilem, rozrzad przestawiony o 2 zemby. Jutro bede ustawial. Dzieki za pomoc.
czaki22 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 a moze przez przypadek czujnik polozenia wału odpioles lub ruszyles
Italiano Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Sprawdz ustawienie na pasku rozrządu (znaki na koło pasowe wału oraz pokrywy zaworów). Sprawdz też ustawienie wałków rozrządu według znaków od strony napinacza łańcucha rozrządu. Miałem podobny problem. Jaki łańcuch?
wojtekce Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 w 1.8 wałki są kręcone łańcuszkiem tak samo jak w 1.8T
domjenick Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 ...ale lancuch jest z tylu...przynajmniej w 1,8T,wiec jak to sie moglo przestawic ,bez zdjecia lancucha...
wojtekce Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 tak z tyłu kolega Adecneo pyta w ogóle o łańcuch
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się