domjenick Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 ja nawiazuje do problemu,bo jestem ciekaw,jak to sie moglo stac,ze nie ruszajac lancuch,przestawia sie ,musial byc poluzowany naciag...
wojtekce Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 przestawił sie pasek zebaty a nie łańcuch :gwizdanie:
zibizab Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7a1ec48cabebf00.html
n0w3y_pl Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 nie, moj brat idiota wziol podlaczyl przewody swiec na chlopski rozum, czyli dluzszy do dalszej swiecy krutszy do blizszej, szkoda ze mialo byc na odwrót! ok mniejsza z tym rozrzad przestawilem poskladalem wszystko tylko problem w tym ze po czyszczeniu dolu wszystko mocniej klekocze na dole, gura jest raczej cicho ( ciezko powiedzic moze dół zaklucac )ale dól jest strasznie glosny. Czy moze byc juz pompa do d*py ? silnik jest w nie najlepszej kondycji, nie wiem jak czesto byl zmieniany olej, przebieg niby 160 tys km. Prosze o szybka odpowiedz bo musze zamówic pompe. dodam ze wczesniej jak silnik sie pozadnie zagrzal ( olej ) zaswiecala sie kontrolka slabego Cisnienia oleju. prosze o jakies pomysly.
domjenick Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 jesli przed rozebraniem silnika,nie chalasowalo-to szukalbym przyczyny gdzie indziej,bo jak ma 160 nalatane,to moze pompa wody zaczyna dawc znac zaswiecala sie kontrolka slabego Cisnienia oleju chyba niskiego poziomu
n0w3y_pl Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 pompa wody wymieniana 30 tys km. problem w tym ze pompa byla zasyfiona, może po wyczyszczeniu nagary pościły i zaczęło hałasować. Sorry ze przejęzyczenia, jestem chory i mam już dość tego auta a to tylko jedno zmartwienie. [br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 20:14_________________________________________________jak sprawdzic Cisnienie oleju Vagiem ? dzieki. i mimo tego ze jestem chory nie przejęzyczyłem się Lampka miga na czerwono -> za niskie ciśnienie oleju Jeśli w czasie jazdy, przy obrotach powyżej 1500/min kontrolka miga, to należy niezwłocznie się zatrzymać i sprawdzić poziom oleju. Gdy jest w normie, to nie można uruchamiać silnika i należy wezwać fachową pomoc. olej był wiec było małe ciśnienie.
domjenick Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 mniejsza o kontrolke to czy chcesz wymieniac podzespoly zalezy od kilku czynnikow-czas ,pieniadze i cel,jezeli masz czas-sprawdz wszystko po kolei dla pewnosci, jesli go nie masz-no to ryzykujesz,bo tak na biegu,to mozna pompe wymienic,ale czy to na pewno pompa?dalej,jesli masz odpowiednio duzo srodkow,to moze warto kilka rzeczy wymienic,zeby jeszcze pojezdzic tym autem,szczegolnie,ze jak to ujales-w najlepszej kondycji nie jest...no i cel,czy to dla Ciebie,czy na sprzedaz...jak dla Ciebie,czy na sprzedaz-w zasadzie ,to wszystko jedno,bo jesli naprawiasz auta,a potem sprzedasz jedno z nich-to o Tobie bedzie swiadczyc efekt
n0w3y_pl Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2009 Jest to auto od klienta, wlasnie chodzi o to ze nie mam zbytnio czasu, dlatego pytam jak wagiem sprawdzic Cisnienie oleju, albo co mam jeszcze sprawdzic ? Czujnik wymienil jakis inny magik wiec czujnik oleju odpada, auto wczesniej jak bylo zimne to nie klekotalo, dopiero jak sie zagrzalo i byla to klawiatura, i tak musze dzis sciagnac miske bo w sklepie ostatnim razem powiedzieli mi ze w tym roczniku nie wsytepowala uszczelka a jednak wystepuje. tp wie ktos jak sprawdzic te Cisnienie oleju Vagiem ? jest taka mozliwosc ?
Italiano Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Jeżeli się nie mylę, to jest tylko opcja że pokazuje >1 bar lub <1bar
domjenick Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 powiem Ci co ja ,bym zrobil,tyle,ze to troszke czasu zajmie-rozkrecilbym jeszcze raz to,co rozkreciles,zeby sie upewnic,ze nigdzie nie ma luzow,i przy okazji sprawdzil wszystko jeszcze raz,moze o czyms zapomniales,moze nie dokreciles...tak na odleglosc ciezko poradzic cokolwiek,trzeba by posluchac mniej wiecej gdzie klekocze i tam szukac... moze pogadaj z kljentem,czy moze dac ci wiecej czasu...pospiech i presja=wiecej bledow
n0w3y_pl Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2009 Pospiech i presja, wlasnie to mnie zalatwio ze skonczyle chory z gorączka w luzku, ok mniejsza z moja choroba ;P do tematu, po wymianie pompy i dwuch panewek( byly lekko pozdzierane ) autko jak nowe ( przynajmniej silnik ) Pompe stara wykrecilem i zanyzylem smoka w oleju, trzeba bylo sie troche nakrecic walkiem by zaczol leciec olej ( a lecial olej z powietrzem ) zrobilem to samo z nowa i po trzech obrotach zaczol wyplywac olej w duzo wiekszych ilosciach od poprzedniczki. Jednym slowem silnik w sobote bedzie wygladal jak nowy bo jeszcze go czeka mycie. Dzieki za pomoc kazdego z was i przepraszam jezeli bylem nie mily ale mialem juz dosc tego auta a tu caly czas nacisk ze strony klienta. Pozdrawiam
domjenick Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 nie ma za cos-po to tu jestesmy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się