Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy z komputera, proszę o pomoc. [ZDJĘCIE]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry wszystkim! Chciałbym się dowiedzieć co zrobić w związku z zaistniałymi błędami jakie mi wyskoczyły na komputerze. Za każdą pomoc serdecznie dziękuję, pozdrawiam!

22119719_1626480360757416_424438168_o.jpg

Opublikowano

16518.Raczej lambda do wymiany..

16487. Przepływomierz przeczysc 

00516. Zrób adaptację przepustnicy a najlepiej całą umyj ! I adaptacja.

01088.1088 - regulacja mieszanki 
możliwe przyczyny: 
- za niski poziom paliwa 
- ciśnienie paliwa lub pompa paliwa 
- czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym 
- miernik masy powietrza 
- nieszczelność po stronie ssącej / wydechowej 
- zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym 
- nadmiar paliwa w oleju silnikowym 
- zawór lub zawory wtryskowe albo dysza lub dysze wtryskowe 

A może byś napisał co to za auto?

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję za tak szybką odpowiedz! 

Audi A4 B5 2.8 193km + LPG (kod silnika ACK).

To ostatnie bardzo nieciekawie brzmi, oby to nie było nic poważnego. Trzy pierwsze pozycje postaram się ogarnąć ale z tą ostatnią może być problem.. 

Jakieś wskazówki jeszcze może Pan posiada ?

Edytowane przez areckzur
Opublikowano

Zapomniałem dodać że przed tym badaniem wymieniłęm pompę paliwa i filtr bo na benzynie nie jechał, muszę sprawdzić czy po wymiane znów wyskakuje ten błą. Myślę że to była przyczyna. Pierwsze trzy pozycje naprawię w tygodniu. Pozdrawiam serdecznie.

Opublikowano

Błędy intermittent poza mieszanka. Wymieniać sondę od błędu intermittent to trochę nie halo.

 

Opublikowano

Niestety mechanika mam dopiero na 25 pazdziernika... Tak więc muszę się wstrzymać do tego czasu, mam nadzieje że po czyszczeniu i adaptacji przepustnicy bład zniknie. Pompa paliwa i filtr paliwa zostały wymienione a przepływka wyczyszczona. Myślę że raczej z reszta nie powinno być tragedii, chyba że macie może jakiekolwiek podejrzenia lub pomysły które mogłyby pomóc z chęcia wysłucham. Dzięki

Opublikowano

Podejrzenie... LPG i dziurawy dolot/odma. Walnięta przepływka.

Sugestie obejrzeć odmę i dolot. Zrobić log statyczny grupy 033 (wolne obroty zero przygazowek) w ten sposób: Ciepły silnik, kasujemy błędy jeśli ich nie ma to też kasujemy wciskamy log i że stoperem w dłoni 60s na LPG i 60 na Pb i znowu 60s LPG i 60 pb. Przepływce zrobić log dynamiczny 002+033

Opublikowano

Masz błędy od mieszanki paliwowej oraz przepływomierza, może to być spowodowane tym że auto jeździ na LPG.  Wpierw musisz uporać się z przepływomierzem bo nie zależnie czy jest LPG czy go nie ma musi on działać poprawnie. Spróbuj go wyczyścić, używaj tylko i wyłącznie spreju do styków broń boże pędzla czy też śrubokręta. Sprawdź szczelność całego dolotu powietrza. Co do mieszanki albo jest spowodowane wadliwym przepływomierzem albo źle wyregulowaną/dobraną instalacją LPG. Wrzuć fotke z pod maski zerknę na instalację i jak możesz to podaj jakie podzespoły tam siedzą.

 

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedz! Napisałem już PW. Za tydzien mam mechanika, po naprawie napiszę co było nie tak jeżeli oczywiście uporamy się z blędami. Będę na bieżaco informował :)

Opublikowano (edytowane)

Witam, odświeżę temat. Wymieniłem olej z 10w40 Motula którego wcześniej zalał poprzedni właściciel na 5w40 Motul wraz z filtrem, do tego przewód odmy oraz ezektor. Uszczelke pod misa olejowa i chlodniczka oleju. Sonda była padnięta pierwsza tak więc też wymieniłem i przepływka również bo samochód gasł co 3 min wczesniej. Do tego zostały wymienione wszystkie przewody podcisnieniowe. Mam pytanie, po tych zabiegach auto jakby slabiej reaguje na gaz tak na miękko jakby a wczesniej po lekkim muśnięciu była odrazu reakcja na gaz... Nie wiem czym to jest spowodowane ale planuję pojechać do niego i podłączyć stare elementy dla porównania czy to wina nowych podzespołów czy poprostu być może któreś podciśnienie nie jest na swoim miejscu. Sprawdzałem też kostki od par paliwa i klatep ( coś w ten deseń ) ale są one zapięte prawidłowo. Fakt auto po tych zabiegach pali z 2/3 moze 4 litry mniej tak mi się wydaję, jednak po odłączeniu tej sondy jest tak samo czyli to nie wina sondy , przepływkę tez odłączałem i również to samo. Jakby wolniej się wkręcał na obroty i z nich schodził.. Mało jest możliwości jednak być może ktoś z was się spotkał z takim przypadkiem czym to może być spowodowane, być może mechanik coś przeoczył lub podłączyłw nieodpowiednie miejsce. Jeżeli ktoś spotkał się z tego typu przypadkiem byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam serdecznie.

Ps. Była też czyszczona i adaptowana przypustnica.

Edytowane przez areckzur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...