Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 AWX - Prośba o analizę logu przepływomierz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam 

 

prosił bym o analizę logu grupy 003 przepływomierz mierzy za dużo komp chcę 250 a przepływka daje 480 dodatkowo coś poszarpuje przy przyśpieszaniu tak od 1700 do 2100 tys obrotów jak przepływomierz odłączę to nic nie szarpie ale auto ma wtedy muła dodaję log grupy 003 dynamiczny 

 

audi A4 B6 AWX 1.9

http://vaglog.com/log-003_0wHR4K.html

 

 

Edytowane przez marky2552
Opublikowano

dynamiczny 011

http://vaglog.com/log-011_18Shc2.html

statystyczny 001

http://vaglog.com/log-001_HXl290.html

statystyczny 003

http://vaglog.com/log-003_Q73525.html

statystyczny 004

http://vaglog.com/log-004_TLL925.html

013 jest w normie niedawno wymieniane pompowtryski na wszystkich po 0.05 do 0.10 

018 same zera 

 023

13 13 20 12

 

 

Opublikowano

W tym zakresie o którym wspominałeś turbo przeładowuje. Auto poszarpuje, drga/wibruje czy od 1700obr dostaje kopa i przy 2100obr masz wrażenie że przestaje ciągnąć tak jak wcześniej? Standardowo sprawdź wężyki podciśnieniowe i płynność ruchu sztangi turbiny ( basic settings grupa 11).

Opublikowano

Auto ciągnie dobrze tak jak wspomniałem auto szarpie od 1700 do 2100. Dostaje kopa i ciągnie prawie do końca jedynie co to na zimnym silniku nic nie szarpie ciut sie rozgrzeje do 60 stopni i zaczyna szarpać nie wiem czy ma to znaczenie ale tylko na 4 i 5 biegu

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Auto przez to przeładowanie ma zbyt duży moment przy zbyt niskiej prędkości obrotowej i efekty są takie jak u ciebie. Sterowanie turbiny do sprawdzenia tak jak pisałem wyżej i kąt synchronizacji do poprawy.

Opublikowano

kąt ma być na zero z tego co wiem już kiedyś gdzieś pisałem coś o tym ale jakoś nie znalazłem czasu aby się za to zabrać dodam iż w marcu turbosprężarka została wymieniona po regeneracji z basic settings wstawić log z grupy 011 ?

Opublikowano

Nie musisz wstawiać logów, wystarczy że dasz logowanie i będziesz patrzeć na ruchy sztangi turbiny, powinna mieć zakres pracy ok 2cm i ma ruszać się płynnie bez żadnych przycięć.

Opublikowano

Egr zaślepiony ? Czy niesprawny ? Rzeczywiście jest lekkie przeładowanie, N75 jeszcze sobie z tym radzi, ale w końcu może łapać checka... Chyba, że problemem jest źle wyregulowana sztanga regenerowanej turbiny... Ale nie możesz regulować, bo stracisz gwarancję [emoji14]

Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Z EGR wyjęty wężyk który jest zaślepiony

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

to jak turbo regenerują to nie wiedzą jak się to ustawia 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...