marky2552 Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 (edytowane) witam prosił bym o analizę logu grupy 003 przepływomierz mierzy za dużo komp chcę 250 a przepływka daje 480 dodatkowo coś poszarpuje przy przyśpieszaniu tak od 1700 do 2100 tys obrotów jak przepływomierz odłączę to nic nie szarpie ale auto ma wtedy muła dodaję log grupy 003 dynamiczny audi A4 B6 AWX 1.9 http://vaglog.com/log-003_0wHR4K.html Edytowane 4 Października 2017 przez marky2552
Tracer39 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Przepływka ok, zrób resztę logów i tam pewnie zobaczymy przyczynę szarpania. https://a4-klub.pl/topic/383060-jakie-grupy-logować-w-tdi-pd-za-pomocą-vag-com-vcds/
marky2552 Opublikowano 5 Października 2017 Autor Opublikowano 5 Października 2017 dynamiczny 011 http://vaglog.com/log-011_18Shc2.html statystyczny 001 http://vaglog.com/log-001_HXl290.html statystyczny 003 http://vaglog.com/log-003_Q73525.html statystyczny 004 http://vaglog.com/log-004_TLL925.html 013 jest w normie niedawno wymieniane pompowtryski na wszystkich po 0.05 do 0.10 018 same zera 023 13 13 20 12
Tracer39 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 W tym zakresie o którym wspominałeś turbo przeładowuje. Auto poszarpuje, drga/wibruje czy od 1700obr dostaje kopa i przy 2100obr masz wrażenie że przestaje ciągnąć tak jak wcześniej? Standardowo sprawdź wężyki podciśnieniowe i płynność ruchu sztangi turbiny ( basic settings grupa 11).
marky2552 Opublikowano 5 Października 2017 Autor Opublikowano 5 Października 2017 Auto ciągnie dobrze tak jak wspomniałem auto szarpie od 1700 do 2100. Dostaje kopa i ciągnie prawie do końca jedynie co to na zimnym silniku nic nie szarpie ciut sie rozgrzeje do 60 stopni i zaczyna szarpać nie wiem czy ma to znaczenie ale tylko na 4 i 5 biegu Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Tracer39 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Auto przez to przeładowanie ma zbyt duży moment przy zbyt niskiej prędkości obrotowej i efekty są takie jak u ciebie. Sterowanie turbiny do sprawdzenia tak jak pisałem wyżej i kąt synchronizacji do poprawy.
marky2552 Opublikowano 5 Października 2017 Autor Opublikowano 5 Października 2017 kąt ma być na zero z tego co wiem już kiedyś gdzieś pisałem coś o tym ale jakoś nie znalazłem czasu aby się za to zabrać dodam iż w marcu turbosprężarka została wymieniona po regeneracji z basic settings wstawić log z grupy 011 ?
Tracer39 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Nie musisz wstawiać logów, wystarczy że dasz logowanie i będziesz patrzeć na ruchy sztangi turbiny, powinna mieć zakres pracy ok 2cm i ma ruszać się płynnie bez żadnych przycięć.
kamil-vag Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Egr zaślepiony ? Czy niesprawny ? Rzeczywiście jest lekkie przeładowanie, N75 jeszcze sobie z tym radzi, ale w końcu może łapać checka... Chyba, że problemem jest źle wyregulowana sztanga regenerowanej turbiny... Ale nie możesz regulować, bo stracisz gwarancję [emoji14] Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka
marky2552 Opublikowano 6 Października 2017 Autor Opublikowano 6 Października 2017 Z EGR wyjęty wężyk który jest zaślepiony Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
marky2552 Opublikowano 6 Października 2017 Autor Opublikowano 6 Października 2017 to jak turbo regenerują to nie wiedzą jak się to ustawia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się