TurboKrk18 0 Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Audi a4 b7 1.8t Q . Autko bedzie robione do 230 250 koni i 340 360 momentu . Jaka isntalacje wybrac i jakie bebechy do tego ? Zdania sa podzielone strasznie chociaz widze ze STAG ma przewage ze jest lepszy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roboform550 2 Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 BRC jest fajne ale nie do zmodzonego auta. Da się ogarnąć ale montażyście musi się bardzo chcieć a 99% montujących brc reguluje tylko na postoju. Druga sprawa jak jest zrobiona ta moc przy jakich obrotach co było wymieniane żeby to osiągnąć? Ja bym założył: - stag q-box basic - gold gt - pojedyncze barakudy 130-stki lub ac-w03 + zasilanie z obu stron - wilozawór extra - elektrozawór BFC - Faro 13mm po całości Zamontować i ustawić na trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TurboKrk18 0 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Hmm . orientuje sie bo zamierzam tak zrobic . stag 2 tak zwany . okej Dziekuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Jak masz kogoś kto ogarnia instalacje KME to do takiej mocy lepsze będzie KME. KME ma więcej opcji ogólnie, jest bardziej sprecyzowane niż STAG, to Ci na pewno powie nie jeden, który zajmuje się tylko regulowaniem LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TurboKrk18 0 Opublikowano 10 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 uu ciezko . od stag mam kolesia . chyba ze gregor10 cos ogarnie . kme ? pierwsze słysze . zaraz odpalam i czytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer 3 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 (edytowane) KME NEVO to się chyba nazywa. Gdzies na Youtube jest filmik ze strojenia Skody Octavi zrobionej na 250km właśnie na KME NEVO. Zapewne wszyscy beda polecać STAGa bo spora większość użytkowników ma te sterowniki, co oczywiscie nie oznacza ze stag jest taki mega fajny. Edytowane 11 Października 2017 przez aiwer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Ja mam KME Nevo, znalazłem gościa co potrafi wystroić auto i nie mam problemów, żadnych błędów z mieszanką, nie czuję, że auto jedzie na gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TurboKrk18 0 Opublikowano 12 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Gregor10 napisal ze poleca lpg tech . wtryski dragon tech . reduktor kme gold turbo . Co powiecie ? Stag juz odpada . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TurboKrk18 0 Opublikowano 12 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Kme z opini fajna sprawa dylemat ? Cena taka sama . roznica 200 zl ? Smiech . nie chodzi o cene . ma to chodzic i zapier@@@@lac . A na stacji lpg usmiech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Lpg tech też dobry, wejdź sobie na Lpg-forum i tam masz masę wszystkiego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TurboKrk18 0 Opublikowano 12 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Oki thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 2 godziny temu, TurboKrk18 napisał: Gregor10 napisal ze poleca lpg tech . wtryski dragon tech . reduktor kme gold turbo . Co powiecie ? Stag juz odpada . A dlaczego STAG odpada ? Najpierw powinieneś zrobić ten stage2 a potem zakładać LPG. Bo tak to możesz później wymienić połowę podzespołów bo nie będą dawały rady. Rób moc a później do kumatego gaziarza, choćby nawet do ZEN SYSTEM warsztatu współpracującego z gregor10 Robisz moc u gregora a potem na drzwi obok na montaż lpg. Najlepsze i najsensowniejsze rozwiązanie. No chyba, że tą moc to planujesz zrobić ale jeszcze nie teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TurboKrk18 0 Opublikowano 12 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Z gregorem przez maila sie ciezko dogadac nic nie wspomnial ze obok ma gaziarzy . czyli najpierw tiuning potem gaz . moc max 250 . ale za stag 2 20 tys zl wole stag 1 220 koni albo 230 i dac o polowe mniej Stag z tego co mocniej wyczytalem masakra pod chipa i tiuning . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Czy to stag czy kme czy lpg tech to przy możliwościach tych sterowników teraz ma najmniejsze znaczenie, najważniejsze to dobór komponentów czyli zasilanie reduktora, sam reduktor i wtryski, oraz osoba która to umie wystroić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się