axone Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Witam! Chce zmienic moja A4B6 na A4B8 (2009-2012) i sie zastanawialem nad silnikiem 2.0 TDI (170KM lub 143KM) i opcji quattro poniewaz czesto bywam w gorach. Lecz czy warto? Czy samochod z tym napedem quattro czesciej spotykaja usterki? Czy eksploatacja quattro jest o wiele drozsza? Z drugiej strony moje A4B6 sie pieknie sprawdzalo w gorach bez quattro i tylko raz musialem zakladac lancuch jak sie zakopalem w blocie w Bieszczadach. Z innej beczki - czy szyberdach w takim samochodzie to dobry pomysl? Jesli macie informacje na ten temat to bardzo prosze za rady i dziekuje z gory! 1
turek 73 Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 oczywiście że warto a w szczególności zimą. spalanie troche jest wyższe, a psuć to nie ma co.
Ronivw Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Posiadam takie czyli a4 B8 2010r z silnikiem CAHA 170KM . Super samochód. Przejechałem mim od 2015 roku 50 tyś km i jedyne co wymieniłem, a myśle że było to za wczas to 4 łożyska które posypały sie w tym samym czasie przy 200 tyś. a tak to oleje rozrząd i przednie hamulce i czujnik różnicy ciśnień w DPFie. Spalanie przy tasie do 150km/h 6.9 po miejscu 7,5 do 9 max. Dodam że kolega ma ten sam samochód tylko ośke i pali mu niby więcej. Już nawet były razem u mechanika i sprawdzali, porównywali i wyszło że u mnie minimalnie gorsze wtryski , ale mój pli te 1-2L mniej, dziwne. Mam panoramiczny dach, ładne to ale strasznie sie tego boje. Przy 140 tyś był już wyciągany w serwie za granicą przez poprzedniego właściciela. Miałem pecha w tamtą zimę bo tłumacząc coś koledze machłem palcem w otwieranie tego dachu i tylko coś strzeliło. Teraz wydaje mi sie, zamyka sie krzywo tylko że nie widze nigdzie wody więc nie ruszam. Obecnie mam 212tyś i jestem bardzo zadowolony. Byłbym zapomiał w tamtym tygodniu była wymieniana uszczelka pod klawiaturą bo minimalnie ciekła oliwa z tego miejsca. Mała przestroga te silniki potrzebują super ropy. To znaczy z pewnego żródła. Ja leje zwykłą ropke na zaufanej stcji i narazie mam spokój. Przy kiepskim paliwie pompa się zaciera opiłki idą w układ i 20 tyś nie Twoje. Pozdrawiam 1
maciejano Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Tak,polecam quattro na każdą porę roku.trzyma się jak przyklejone,zimą brak problemów z pokonywaniem wzniesień,rewelacyjna trakcja Moje średnie spalanie z komputera w cyklu mieszanym ok 6,7litra pozdrawiam 1
axone Opublikowano 12 Października 2017 Autor Opublikowano 12 Października 2017 Dziekuje za Wasze odpowiedzi i rady! Pozdrawiam
zabiello Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 Oczywiście że warto zainwestować w quattro, samochód jest jak przyklejony do drogi w zakrętach, a jak popada to i tak nie ma różnicy. czy jest mokro czy sucho. Nie wiem jak FWD bo nie jeździłem takim modelem tego samochodu ale czy to śnieg czy suchy kręty odcinek drogi jak chcesz się pobawić to banan z twarzy nie schodzi.
axone Opublikowano 13 Marca 2018 Autor Opublikowano 13 Marca 2018 Witam ponownie, w grudniu kupilem w koncu A4B8 2.0 (170) w quattro i juz sie przekonalem, ze bylo warto...Zima byla sroga i sniezna a auto jakby terenowe - wyjezdza z rowow, pedzi przez 40 cm swiezego sniegu bez nawet malego blysku kontrolki poslizgowej... Na autostradzie, standardowa predkosc to 150/160... Idealny samochod dla mnie - ktory jezdzi duzo po autostradach i sniegu. Dzieki za rady! Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się