grzanek85 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Witam trafił mi się dziś dziwny przypadek vw sharan 1.9 tdi 115 km, ogólnie wyglądało by to na przeładowanie ale jak zrobiłem 011 BS wyszły cuda i to za każdym razem. Ogólnie podczas 011 widać jak mierzy ciśnienie ale nagle skacze na 2500 i sobie tak stoi bez względu na dodanie ujęcie gazu . Wykluczam zacięte kierownic e bo to z dnia na dzień i właściciel wcale nie oszczędza auta. Jak dla mnie na 99% padnięty czujnik ciśnienia dolotowego ale obczajcie sami. Logi o11 BS ,0.01, 1218, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,0.34, 1239, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,0.69, 1260, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,1.05, 1260, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,1.41, 1281, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,1.75, 1302, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,2.11, 1323, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,2.46, 1344, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,2.82, 1365, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,3.17, 1365, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,3.52, 1386, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,3.86, 1407, wyłączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,4.20, 1428, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,4.55, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,4.89, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,5.24, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,5.58, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,5.94, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,6.28, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,6.63, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,6.97, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,7.32, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,7.66, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,8.02, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,8.36, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,8.70, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,9.05, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,9.39, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,9.74, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,10.10,1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,10.44, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,10.80, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,11.16, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,11.52, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,11.88, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,12.22, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,12.56, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,12.91, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,13.25, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,13.61, 1407, wyłączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,13.95, 1407, włączony ,2539.8,99.6,,,,,,,,,, ,14.30, 1386, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,14.64, 1386, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,15.00, 1386, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,15.35, 1386, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,15.69, 1386, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,16.03, 1407, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,16.38, 1407, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,16.74, 1407, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,17.08, 1407, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,17.42, 1407, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,17.77, 1407, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,18.11, 1407, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,18.45, 1407, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, ,18.80, 1407, włączony ,2539.8,0.0,,,,,,,,,, A tu część 011 nie możliwe raczej żeby turbo rozpędziło się aż tak przy 1700 obr ,0.01,1722, 2040.0, 2539.8,74.5,,,,,,,,,, ,0.36,1743, 2060.4, 2539.8,75.3,,,,,,,,,, ,0.70,1764, 2111.4, 2539.8,75.3,,,,,,,,,, ,1.06,1806, 2193.0, 2539.8,72.9,,,,,,,,,, ,1.42,1827, 2254.2, 2539.8,70.9,,,,,,,,,, ,1.78,1848, 2254.2, 2539.8,71.7,,,,,,,,,, ,2.12,1869, 2264.4, 2539.8,72.9,,,,,,,,,, ,2.48,1911, 2274.6, 2539.8,74.1,,,,,,,,,, ,2.82,1932, 2274.6, 2539.8,75.3,,,,,,,,,, ,3.18,1974, 2264.4, 2539.8,77.3,,,,,,,,,, ,3.51,2016, 2264.4, 2539.8,78.5,,,,,,,,,, ,3.86,2016, 2274.6, 2539.8,79.3,,,,,,,,,, ,4.20,2037, 2274.6, 2539.8,80.5,,,,,,,,,, ,4.54,2058, 2274.6, 2539.8,82.1,,,,,,,,,, ,4.87,2100, 2274.6, 2539.8,82.9,,,,,,,,,, ,5.22,2121, 2264.4, 2539.8,84.9,,,,,,,,,, ,5.56,2163, 2254.2, 2539.8,86.9,,,,,,,,,, ,5.90,2163, 2254.2, 2539.8,88.5,,,,,,,,,, ,6.25,2205, 2244.0, 2539.8,89.6,,,,,,,,,, ,6.59,2226, 2233.8, 2539.8,94.4,,,,,,,,,, ,6.93,2247, 2233.8, 2539.8,94.0,,,,,,,,,, ,7.28,2268, 2223.6, 2539.8,94.4,,,,,,,,,, ,7.62,2310, 2223.6, 2539.8,94.4,,,,,,,,,, ,7.97,2331, 2223.6, 2539.8,94.4,,,,,,,,,, ,8.28,2352, 2213.4, 2539.8,94.4,,,,,,,,,, ,8.60,2373, 2213.4, 2539.8,93.6,,,,,,,,,, ,8.94,2394, 2213.4, 2539.8,94.0,,,,,,,,,, ,9.29,2415, 2213.4, 2539.8,94.4,,,,,,,,,, ,9.64,2436, 2203.2, 2539.8,94.4,,,,,,,,,, ,9.98,2457, 2203.2, 2539.8,94.4,,,,,,,,,,
przemik Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Czujnik doladowania swiruje... jakies bledy w ECU ?
grzanek85 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 Przekroczona górna granica doładowania nawet na postoju nie da się skasować bo powraca.
przemik Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Tomek... Sprawdz dla pewnosci czy sztanga pracuje w pelnym zakresie...
spanky Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 nie szukajcie dziury w doopie ... czujnik doladowania sie wyjebal ... !!!
grzanek85 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 Najpierw się łudziłem że jak wyczyszczę będzie ok ale jednak się wysrał, sztanga chodzi super ale dostęp w tym aucie do sztangi i do n75 do jest p.... dzięki chłopaki za sugestie aa i jeszcze jedno czy normalne że w tym silniku doładowanie jest na poziomie 1,25 bara
spanky Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Najpierw się łudziłem że jak wyczyszczę będzie ok ale jednak się wysrał, sztanga chodzi super ale dostęp w tym aucie do sztangi i do n75 do jest p.... dzięki chłopaki za sugestie aa i jeszcze jedno czy normalne że w tym silniku doładowanie jest na poziomie 1,25 bara w piku tak ... jezeli jest stale to moze jest jakis sofcik ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się