Hezen 23 Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 W przypadku lejących wtrysków paliwo nie zostaje spalone całkowicie i występuje dym o czarnym kolorze, tak jak przy nieszczelnym dolocie.Dobrze że szukasz sam, ale jak czegoś nie wiesz to pytaj, ja oraz chłopaki z forum pomożemy Wysłane z OP3T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 19 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 3 godziny temu, Hezen napisał: W przypadku lejących wtrysków paliwo nie zostaje spalone całkowicie i występuje dym o czarnym kolorze, tak jak przy nieszczelnym dolocie. Dobrze że szukasz sam, ale jak czegoś nie wiesz to pytaj, ja oraz chłopaki z forum pomożemy Wysłane z OP3T Dzięki wielkie, na pewno się zgłoszę W przyszłym tygodniu robię nieco dłuższą trasę, na której planuję przegonić auto na wyższych obrotach i sprawdzić czy bierze olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 Kontroluj stan oleju.Na bagnecie od zagięcia do zagięcia jest równy 1LPamiętaj że w tych silnikach jak się pojawia kontrolka o niskim stanie oleju to już jest za późno. W takim wypadku bagnet jest suchy jak pieprz. Wysłane z OP3T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 20 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 13 godzin temu, Hezen napisał: Kontroluj stan oleju. Na bagnecie od zagięcia do zagięcia jest równy 1L Pamiętaj że w tych silnikach jak się pojawia kontrolka o niskim stanie oleju to już jest za późno. W takim wypadku bagnet jest suchy jak pieprz. Wysłane z OP3T To Audi nie popisało się w tej kwestii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Panowie, przejechałem około kilkuset kilomterów, głównie trasa. Nie powiem, przez całą trasę nie żałowałem mu obrotów i starałem się poniżej 2500 nie schodzić, fragmentami nawet pod 3000, ale za to na czwórce żeby prędkości zbytnio nie przekraczać. Po takiej trasie na bagnecie oleju ubyło o jakieś 1 - 2 rzędy kropek. Mam na myśli taki bagnet jak na zdjęciu. Jak myślicie, pobór oleju znaczny czy w normie, czy może po takiej trasie jeszcze ciężko określić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Mi już tak wpierdala od 30 tyś. Jeździj. Troche dymi, troche siara, ale jak nie chce wspołpracować trup jeden to co poradzisz. Ja stawiam że głowica do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Panowie, zakupiłem nowy zawór ciśnienia odmy (zamiennik), ale albo ja nie rozumiem zasady jego działania, albo trafiłem na uszkodzony. Mianowicie, jak dmucham w którykolwiek otwór, to jest pełen przelot z każdej strony. Czy on nie powinien być "domyślnie" zamknięty? Sądziłem, że otwiera się dopiero jak wzrośnie ciśnienie w głowicy. Edytowane 4 Grudnia 2017 przez Arek8888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HatefulEvil 2 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) między rzędami na bagnecie jest 50~~ ml Edytowane 4 Grudnia 2017 przez HatefulEvil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 13 minut temu, HatefulEvil napisał: między rzędami na bagnecie jest 50~~ ml Dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 1 godzinę temu, Arek8888 napisał: Panowie, zakupiłem nowy zawór ciśnienia odmy (zamiennik), ale albo ja nie rozumiem zasady jego działania, albo trafiłem na uszkodzony. Mianowicie, jak dmucham w którykolwiek otwór, to jest pełen przelot z każdej strony. Czy on nie powinien być "domyślnie" zamknięty? Sądziłem, że otwiera się dopiero jak wzrośnie ciśnienie w głowicy. Masz ok tak ma być dopiero jak dobrze zassiesz od strony turbiny i ograniczysz (albo najlepiej zamknij je ręką ) doloty z silnika to ci się zamknie całkiem i wtedy będziesz wiedział czy membrana jest dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 13 godzin temu, OLIVER napisał: Masz ok tak ma być dopiero jak dobrze zassiesz od strony turbiny i ograniczysz (albo najlepiej zamknij je ręką ) doloty z silnika to ci się zamknie całkiem i wtedy będziesz wiedział czy membrana jest dobra Faktycznie działa, dzięki zasysam od strony turbo i trzyma podciśnienie zanim nie odetkam któregoś otworu od strony silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się