n0rb92 Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Witam szanowne grono, padło mi turbo w AHU, więc zakupiłem drugie regenerowane, po złożeniu samochód wyraźnie osłabł, skręciłem sztangę na maksa i odzyskał moc ale tylko do 120km/h później odcina mi turbo i zostaje muł do ponownego zgaszenia i odpalenia, jakieś pomysły?
koloboro Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 vag i logiWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
n0rb92 Opublikowano 12 Października 2017 Autor Opublikowano 12 Października 2017 a jak nie mam kabelka coś mogę kombinować czy najpierw kabel
Hezen Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Bez logów a tym samym bez kabla, nic nie zrobisz.Choć jest jedno wyjście, jak nie masz kabla a śpieszy Ci się to daj do jakiegoś ogarniętego mechanika. Wysłane z OP3T
n0rb92 Opublikowano 12 Października 2017 Autor Opublikowano 12 Października 2017 nie śpieszy mi się, samochodu do mechaników w ogóle nie zaprowadzam, myślałem że ogarnę to bez kabelka, nie mam go bo poprzednia drezyna to było B4 2.3 a tam to wszystko było łopatologia do zrobienia
wesz82 Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Po kiego kija ruszales wyregulowana sztange????? Bez vaga ciezko stwierdzic czy nka czy zaluzje. Jak odepniesz wezyk od gruszki i z powrotem go zalozysz to sztanga idzie kawalek w gore??? Ustawienia sztangi daj na ori...
wesz82 Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Cos czuje ze ta regenracja zbedna byla.
n0rb92 Opublikowano 12 Października 2017 Autor Opublikowano 12 Października 2017 (edytowane) ruszałem sztangę ponieważ turbo które kupiłem było bez gruchy i sztangi i musiałem ze swojej padliny przełożyć, wężyka nie sprawdzałem, jedynie ruch ręką czy wogóle nie jest zapieczona ale rusza się, jakie są ori ustawienia sztangi w takim układzie @edit kolego moje turbo puściło olej że zasłona była na kilosa i kupiłem używkę po regeneracji od zaufanego grupowicza Edytowane 12 Października 2017 przez n0rb92
wesz82 Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Ori jest farba a ile od dolu czy gory to nie wiem. Trza by kompa w lape lub turbo na stol.
n0rb92 Opublikowano 12 Października 2017 Autor Opublikowano 12 Października 2017 turbo na stół raczej odpada bo jestem na stancji 200km od garażu no cóż widocznie muszę kupić kabelek i zrobić logi, spróbuję jeszczę ją odkręcić ze dwa obroty
karaluch8 Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Trzeba patrzec wysterowanie n75 na vagu i metoda prob i bledow ustawisz.
n0rb92 Opublikowano 19 Października 2017 Autor Opublikowano 19 Października 2017 Witam panowie ponownie, problem rozwiązany, kto by pomyślał że N75 podłączony według etki jest źle podłączony
wesz82 Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 Pusc fote jak masz podłączony. Dałes ciała zamieniejac wezyki
n0rb92 Opublikowano 19 Października 2017 Autor Opublikowano 19 Października 2017 Pusc fote jak masz podłączony. Dałes ciała zamieniejac wezyki:wink: Kolego nie dałem ciała tylko w etce jest błąd, pierwsze zdjęcie to ETKA a drugie poprawne podłączenie Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się